2012 - 2013 Yurt - Burs - Öğrenim Ve Katkı Kredisi Başvurular

Kyk'dan yapılan basın açıklamasına göre ara sınıflar için Yurt - Burs - Öğrenim Ve Katkı Kredisi Başvuruları Temmuz 2012 içinde yapılacak.

2012-2013 Öğrenim yılı içinde bir yükseköğretime yerleşmeye hak kazanan kişiler ise ÖSYM tarafında açıklanacak yerleştirme sonuçlarına göre belirlenen tarihler KYK'nın resmi sitesinden başvurularını yapabilecekler.

2012 2013 Ara Sınıf Yurt ve Burs Başvuruları Tarihleri Açıklandı. Öğrenmek İçin Tıkla


Sitemiz içerisinde burs veren vakıf,dernek ve kurumların bilgilerine de ulaşabilirsiniz.


YURT ARAYANLAR - TIKLA

Yorumlar

  1. Arkadaşlar ben ara sınıf öğrencisiyim şimdi bu başvuru tam olarak ne zaman yapılacak bilen var mı ?
    benimle aynı dırımda olan var mı ?
    ebru

    YanıtlaSil
  2. ebru kyk'nın sitesinden açıklanacak sanırım.sen hangi okuldasın ? :)

    YanıtlaSil
  3. ara sınıf öğrencileri için verilen süre ne kadar oluyor bir gün içerisinde başvuru yapılıyor sanırım gecen yıl da öyle olmuştu ve kaçırmıştım da bilgisi olan var mı acaba ?

    gülay

    YanıtlaSil
  4. gülay 1 gün içinde olmaz kesinlikle . yanlış biliyosun sana en az 10 günlük bir süre verirler.temmuz ayı içerisinde düzenli olarak kyk 'nın sitesine girmeye çalış her gün.

    YanıtlaSil
  5. ya kusura bakmayın ama sürekli bakıyorum.kesin bi bilği olmuyo hiç...şimdi tekrar başvurmak için ne gerekiyo.aynı şekilde yine notere para yatırmamız gerekecek mi??bu konuda bilği verebilirseniz sevinirim sayın admin

    YanıtlaSil
  6. tekrar neden başvurduğunu anlamadım. zaten notere para yatırma durumuna gelmişsen almış oluyosun öğrenim kredisi veya bursu. bu durumda da yeniden başvurmana gerek yok zaten. ancak daha önce almadıysan ve öğrenim,burs kazanmayı hak ettiysen tabi ki noter işini hal etmen gerekir.

    YanıtlaSil
  7. ya bn dha önce burs almıştım fakat alttan ders fazlalığından kesilmişti tekrar alma gibi bi şansım varmıdır??

    YanıtlaSil
  8. mrb ben fatma ya ara sınıflar için burs başvuru temmuz ayı içerisinde denmiş kesn tarh ne zman? hala bekliorz blgisi olan paylaşablrmi

    YanıtlaSil
  9. ara sınıf öğrencisiyim burs almak istiyorum 3 temmmuzda ara sınıf başvuruları başlıcak diyorlardı ama hala kyk nın sitesinde birşey yok yanlışmı biliyorum bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  10. bende aynı durumdayım napcam bilmiyom internet sayfasına bakıyom bakıyom bişe yok ya

    YanıtlaSil
  11. bende ara sınıfım temmuzda diyoda temmuzun kaçı yani nası bi iş bu resmi bişey bukadar belirsiz olurmu ya

    YanıtlaSil
  12. merhaba arkadaslar ben de ara sınıfı öğrencisiyim bana gecen yıl burs cıktı ama yurt olmamıstı bu sene yurt başvurusunda bulunmak ıstıyorum fakat net bı tarıh belırtılmemıs hergın kyk nın sıtesıne bakıyorum ama sonuc yok ve bu noter olayını bırı acıklayabılırmı bilgisi olan arkadaslar lütfen paylassın...

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar biraz sakin olalım bende bekliyorum. temmuz ayı içerisinde başlaacağı söylenmiş. öyle 1 - 2 günde bitirmezler başvuruları .10 gün bir süre verirler.

    2010 03:58 sana burs çıktıysa ve alıyorsan artık noterle bir işin kalmamış ki. yurt kayıtlarında noterle bir meselen olmuyo.

    YanıtlaSil
  14. burs başvurularını heyecanla bekliyoruz ama bi türlü açıklanmıyor
    hep temmuz ayı içersinde yapılacağı söyleniyor

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar bende arasınıf öğrencisiyim burs başvurusu süresini tam olarak öğrendiğinizde paylaşırmısınızzzz lütfeeennnn:(:(:( halaaaa kyk sitesinde hiç birşey yok yaa:(

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar bende başbakanlık bursuna başvrcm arasınıf öğrcsiyim.geçen yıl 1 temmuz 2 ağustos arası yapıldı başvurular.bu senede böyle geniş bi zman olur diye düşünüyorum ama hala net bi tarih yokkkkk::(

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar bu kayıt lınkleını bulamadım yardım edersenız sevınırım

    YanıtlaSil
  18. bilgisi olan yorumsz kalmasn lütfen:(

    YanıtlaSil
  19. ben açıkögretimdeyim burs alabilir miyim

    YanıtlaSil
  20. başvurular henüz başlamadı kyk temmuz ayı içerisinde dedi başlayacağını söyledi başka bir bilgi yok malesef.

    açıköğretim fakültesi öğrencileri burs,öğrenim ve krediden yararlanamaz malesef ...

    YanıtlaSil
  21. slm arkadaşlar bende arasınıf öğrencisiyim nedense bizim ülkemizde böyle sorunlar yaşanılıyo başvuru tarihleri bile net verilmiyo.zor durumdayım sürekli takip ediyorum ama bi değişiklik yok.bi gelişme olursa beni de bilgilendirin lütfen şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. okul bıttı ama temmuz ayının ıcınde burs alabılıyor muyum merak ettım

    YanıtlaSil
  23. evet alabilirsin yaz tatili içinde bursun yatmaya devam eder

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar ben ikinci öğretimde okuyorum ,bende başvurabilirmiyim orhan

    YanıtlaSil
  25. ya ben ara sınıfım başvurular tam olarak ne zaman ara sınıflar için..

    YanıtlaSil
  26. offfff acıklansa artık şu burs başvuruları yaaaaa kacırcam diye korkuyorum ...

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar arasınıflar için başvurularda takip ettiğiniz farklı bi site olursa paylaşırmısınız lütfenn:((

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar bi sitede görüm..arasınıflar için kayıtlar 12 temmuz pazartesi günüymüş...

    YanıtlaSil
  29. arkadaşlar yurt burs başvuruları ara sınıflar için 12 temmuzda başlıyor. bilginiz olsun

    YanıtlaSil
  30. arkadaslar ben geçen sene öğrenim kredisi başvurusu yaptım. çıktı ama almadım.bu sene almak istiyorum tekrar başvuracak mıyım yoksa sadece noterliğe mi gitmem gerekiyor? bilgisi olan varsa bilgilendirsin

    YanıtlaSil
  31. ben üniversite 2.sınıf öğrencisiyim geçen yıl başvurum kabul edilmedi buy yıl başvurmak istiyorum ama kayda değer bir şey bulamadım başvurular ne zaman başlayacak??yardımcı olursanız tşk ederim


    furkan

    YanıtlaSil
  32. slm tedirgin. başvurular 12 temmuz da başlayacak. bilgin olsun

    YanıtlaSil
  33. arkadaslar ara sinif burs basvurulari ne zaman baslio tam olarak bileniniz var mi bilgilendirebilirseniz cok sewinirim..

    YanıtlaSil
  34. bi üstümdeki, bir üstündekine bakarsan göreceksin.

    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  35. Arkadaşlar bir sitede gördüm 12 Temmmuz da başlayacakmış sanırım..

    YanıtlaSil
  36. 12 temmmuz diyolar o zaman da resmi bşr açıklama olmazsa yurtkurun iletişim bilgilerinden tlfla ulaşmak tek çare

    YanıtlaSil
  37. yaa arkadaslar ben arasınıf ikinci ögretimim burs alabılıyormuyum acaba benıde bılgılendırır misin lütfen...

    YanıtlaSil
  38. daha önce almadıysan alabilirsin

    YanıtlaSil
  39. meraba arkdaşlr arasınıf öğrnciyim.. geçen sne öğrenim çktı alıyorum.bu senede başbaknlığa başvrmak istyrm
    nasıl olcak?ilk önce öğrenimin iptal mi olması lazım

    YanıtlaSil
  40. açıklanmadı daha yaaa..

    YanıtlaSil
  41. 12 temmuz oldu ama hala bir açıklama yok arkadaşalar..

    YanıtlaSil
  42. arkadaşalar hala bir açıklama yok..telefon ile bilgi edinen arkadaşlar olursa bizleri de bilgilendirirse sevinirim..

    YanıtlaSil
  43. arkadaslar burs basvurusu hakkında bilgi edinen warsa bizi de bilgilendirsin lütfen baswuru sayfası hala acılmamıs..

    YanıtlaSil
  44. başvuru sayfası açılmamıs ne zaman acılacak arkadaslar bilgilendiren olursa sevinirim

    YanıtlaSil
  45. saat geldi qeçio halaaa sitede bişii yok ya kafayı yiicm nie kesin bişii açıklamıolar:((:((

    ebru

    YanıtlaSil
  46. yurtkur şubesinden 12 temmuz dediler ama hala sitede gözükmüyor bilgisi olan yok mu??

    YanıtlaSil
  47. bende merakla bekliyorum.gercekten tarihi bilen yok

    YanıtlaSil
  48. NESRİB

    ben öğrenci değil veliyim.bende bekliyorum

    YanıtlaSil
  49. ben bi sitede okudum 15i diodu

    YanıtlaSil
  50. ya bu ara sınıflar için burs basvuru tarıhını kesın bılen bırı neolursun yazsın buraya allah rızası ıcın cok ıhtıyacım var benım bu bursa

    YanıtlaSil
  51. hangi site yazdı 15i diye

    YanıtlaSil
  52. 13 temmuz ama hala yok...ayrıca eger alırsak odemeye normal basvurular gıbı ıkıncı donem mı vermeye baslıolar

    YanıtlaSil
  53. birisi fırat üni. nin kyk sına sormuş ordan 15nde başlar başvurular demişler arkadaşlar strese gerek yok hergün bakıyorz kyk.org

    YanıtlaSil
  54. evet bu sene başvurunca ocak ayında verilmeye başlıyo zaten martta 2.dönem

    YanıtlaSil
  55. ne zmn başlıyor arkadslar??

    YanıtlaSil
  56. arkadaşlar biz ara sınıflar krediye başvurunca bizdemi ocak ayında almaya başlıcaz

    YanıtlaSil
  57. vay arkadaş neden bu ülkede işler yolunda gitmiyor ... milyon sayıda üniversite ögrencisi var , bu kadar insanı yok sayıyorlar...

    Bir tarih verin be kardeşim ...Rezillik

    YanıtlaSil
  58. Allah büyük...bu gidişle siz verem ben kanser...

    YanıtlaSil
  59. ara dönemlerin kredileridemi ocaktamı veriliyor bilen varmı

    YanıtlaSil
  60. evet ara dönemlerin kredileride ocakta veriliyor

    YanıtlaSil
  61. bri küfür etsin şu kyk ya

    YanıtlaSil
  62. harbi biri küfür etsin şu kyk'ya böyle şerefsizlik olur mu ya

    YanıtlaSil
  63. AHMET
    ...arkadaslar ben geçen sene öğrenim kredisi başvurusu yaptım. çıktı ama almadım.bu sene almak istiyorum tekrar başvuracak mıyım yoksa sadece noterliğe mi gitmem gerekiyor? bilgisi olan varsa bilgilendirsin. LUTFEEEEN:-(

    YanıtlaSil
  64. arkadaşlar cıkınca burdan birbirmizi haberdar edelim olurmu bende her gün giriyorum fakat yok bide buraya bakıyorum aynı zamanda burası bizim toplanma yerımız gıbı olmus erc

    YanıtlaSil
  65. off ya bu nedir adam akıllı bir tarih verilmiyor kyk daha bilgi veremiyor burs nasıl versin?

    YanıtlaSil
  66. ahmet bildiğim kadarıyla yeninden başvurman gerekiyor.

    YanıtlaSil
  67. öğrencinin her işi böle deil midir:S heryerde bi sorun çıakarırlar üniversitede öğrenci işlerinde yurtlarda burda bıktm vala

    YanıtlaSil
  68. keşke geri ödemelerde de bu kadar esnek olabilseler ödemeyi istediğimiz tarihler de yapsak :))

    YanıtlaSil
  69. hocam ben 1 temmuzdan itibaren hergün yokluyorum siteyi ancak birşey çıkmadı. ve öss sonuçları açıklandı bizim sonuclar acıklanmadan once basvurmamız gerek miyor muydu?? yoksa başvurular internet üzerinden değil de başka bir kurumdan doğrudan mı yapılacak?

    YanıtlaSil
  70. arkadaşlar şimdi kyk yı aradım arasınıflar için başvuru 26 temuz 13 ağustos arası dedi

    ebru

    YanıtlaSil
  71. bu nasıl iş yaaaa

    YanıtlaSil
  72. arkadaslar bn arayip sordum kyk yı..26 temmuz dediler kesin tarih budur telas yapmayin hepimz bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  73. kyk nın sıtesı kadar bos bı sıte gormedım.hiç bişey dogru duzgun belli degil.tarıh yok bısey yok.

    YanıtlaSil
  74. gerçekten kyk sitesi düzensiz. bişey sorcam. hem kredi hem burs alınabiliyor mu. 10 gün sonra.

    serap

    YanıtlaSil
  75. hayır ikisini nirden alamazsın. ya burs ya kredi

    YanıtlaSil
  76. Arkadaşlar başvuru tarihleri hakkında bilğilendirdiğiğniz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  77. arkadaşlar büyük ihtimal 26 temmuzda başlayacakmış ve bir iki günde bitmiyo bir 10 gün falan hak tanıyolar siz yine de hergün kyk nın sitesine bakın

    YanıtlaSil
  78. slm. bilgilendirdiğiniz için tşkrler. herkes sabr etsn. ne demişler sabrın sonu selamet. kendinize iyi bakın. allah yar ve yardımcımız olsun...

    YanıtlaSil
  79. inşallah inşallah.

    YanıtlaSil
  80. arkadşlat kredi alyrm şimdi burs alamıycakmym? başvurduktan snr burs çıkarsa krediyi iptal etsem olmuyormu?? bilgilendirirsenz sevnrm..

    YanıtlaSil
  81. burs alsak zaten krediyi napalm. ben ikisnide alabliyrz diye bilyrdm

    YanıtlaSil
  82. arkadaşlar. dediğim gibi burs veya kredi ikisini aynı anda alamazsınız.kredi alıyorsanız burs için de başvuru yapamazsınız.

    YanıtlaSil
  83. arasınıf öğrencileri burs veya kredi'ye başvururken istenilecek belgeler neler olucak arkadaşlar bilen varmı? (koray)

    YanıtlaSil
  84. burs çıkarsa krediyi iptal edemiyrmuyuz?? bursun çıkacağını bilmeden krediyi nasl iptal edym. başka yolu yokmu bunun:-(((

    YanıtlaSil
  85. zaten ikisi bir çıkmıyor.... olursa başbakanlık ,olmazsa kredi çıkyor...

    YanıtlaSil
  86. ben şuan kredi alıorm ve başvurucucam burs için eğer burs çıkarsa bankaya gidip krediyi bursa çevirttriosn gerekli ewraklarla birini iptal ettirip dierine başvurulur gibi şeyler yok

    YanıtlaSil
  87. buarada kyk sitesine baktıysanız yurda başvurular die bi duyuru başlığı açılmış 26temmuz 13 ağu arasu yurt kaydı yapıolıosa aynı tarihte kredi burslarda yapılır geçensene böle olmuştu

    YanıtlaSil
  88. inşllh bekledğimize değerde burs alablrz..

    YanıtlaSil
  89. şimcik admin sana bi soru yöneltcem...ben ilk kazandıgımda basvuru yaptım öğrenim ve katkı cıktı ama gidip de imzalamadım yani almadım,peki şuan başvurabilme imkanım var mı?ya da başvurmak için bişele mi yapmam gerekiyor???cevabını bekliore

    YanıtlaSil
  90. bildiğim kadarıyla yeniden başvuru yapman gerekecek. çünkü önceseinde başvuru yapıp kazanmış olsan bile bunu noterde belgelendirmediğin için bir resmiyeti olmayacak. 0 312 430 17 80 kyk'nın numarası. bırayı arayıp daha sağlıklı bir bilgi alabilirsin.

    YanıtlaSil
  91. ben de ara sınıfım.şmidi 26-13 arası yapacağımız hem yurt hem burs başvurusu mu olacak?

    büşra

    YanıtlaSil
  92. arkadaslar haberlerde acıklandı.yurt 26temmuz 13 agustos müracaatlar.

    YanıtlaSil
  93. 26 temuzda ara sınıflar hem burs hem kredi için başwurabilecek dimi

    YanıtlaSil
  94. arkadaşlar ygs de 100 e girenler başbakanlık kyk bursu alabilecek mi?

    YanıtlaSil
  95. 26 temuzda ara sınıflar hem burs hem kredi için başwurabilecek dimi

    YanıtlaSil
  96. evet ikiside başvuacak

    YanıtlaSil
  97. peki sonuçlar ne zaman açıklanır? kredi alımı başlar?

    YanıtlaSil
  98. sonuçlar ekim ayı gibi açıklanır . ama burs,kredi alımı ocak ayında başlar

    YanıtlaSil
  99. ben de ara sınıf öğrencisiyim.burs başvurusu yapacam ama tarihler belli swğil.nasıl bir ülkede yaşıyoruz bi tarihi açıklamak o kadar mı zor kaçıracağım diye korkuyorum.ne olur yardım edin

    YanıtlaSil
  100. 26 ağustosda başlıyacak başvurular

    YanıtlaSil
  101. 26 ağustos 13 eylul arası haberlerde acıklandı vallahi

    YanıtlaSil
  102. arkadaslar basvuru için belge gerekiyomu bileniniz varmı

    YanıtlaSil
  103. 26 temmuz 13 ağustos arası yapılacak arkadaşlar

    YanıtlaSil
  104. her iki bursa birden başvuru yapabiliyoruz dimi .. hangisi cıkarsa gibi bir uygulamam mı var.. ara sınıf öğrenciyim ve bu konuda hiç bir bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim .. şimdiden Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  105. hem kredi hemde bursa baş vurabiliyormuyuz arkadaşın sordugu gibi ?

    YanıtlaSil
  106. arkadaşlar her ikisinede başvuru yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  107. Allah aşkına arkadaşlar bana da yardımcı olurmusunuz şu kyk çıldırttı beni bu ne ya dalgamı geçiyorlar bizimle kesin bir tarihi düzgün şekilde belirtmesini bile beceremiyorlar aptal bilginçler(kırmızı)

    YanıtlaSil
  108. ya arkadaşlar başvuru formunu nereden dolduruyoruz bilgisi olan varmı ve tarih 26temmuz diye belirtilmiş fakat ortada hiçbirşey yok

    YanıtlaSil
  109. arkadaşım başvuru formu KYK2nın resmi stesinde oalcak. sen oradan başvurunu yapacaksın. evet 26 temmuz da başlayacak başvurular ortada ne olmasını bekliyosun ki?

    YanıtlaSil
  110. ya daha bişey açıklanmadı mı?ben baktımda göremedim.acaba ben mi bulamadım yoksa ortada bulabileceğimiz bi şey mi yok?

    YanıtlaSil
  111. arkadaşlar başvuru formu nu daha yayınlamamışlar kyk ne zaman yayına verirlerki verselerde bizde rahatlasak yani

    YanıtlaSil
  112. işte böyle yarım yamalak iş yapılıyor keyiflerini bekliyoruz bakalım ne zaman koyarlarsa artık..

    YanıtlaSil
  113. Arkadaşlar KYK açıkladı 26 Temmzu'da başlayacak dedi. beklyecez artık. gün içinde ne zaman başlarsa. beyfendilerin keyfine kalmış artık

    YanıtlaSil
  114. :S ya başvuru formu yok

    YanıtlaSil
  115. Arkadaşlar tam olaraka ansayfada mı yer alacak link bilgisi olan yardım edebilir mi ? teşekkürler, Naz.

    YanıtlaSil
  116. ya önceden kyk ya girince direk başvuru çıkıodu.. link falan yoktu :S

    YanıtlaSil
  117. arkadaşlar başvuru formnu bulamıyorum daha yayınlamadılar mı acaba bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  118. arkadaşlar henüz yayınlanmadı. yayınlanınca direkt anasayfada çıkacak ayrı bir linke ihtiyaç duyulmyacak

    YanıtlaSil
  119. Peki teşekkürler bekliyoruz öyleyse, Naz.

    YanıtlaSil
  120. başvuru formu nerde kaldı sitede mi

    YanıtlaSil
  121. arkadaşlar ben hala bulamadm başvuru faormunu bulanınız varsa bana da yardm edebilr mi???

    YanıtlaSil
  122. muszole:başvurunun nasıl yapılacağını bilen var mı ben ara sınıf öğrencisiyim baş vurunun siteden mi yoksa başka bi yerden mi yapılacagını bilmiyorum bi yardımcı olsanız

    YanıtlaSil
  123. Ben bunların yapacağı işe efendilerin ne zaman canları isteyecek de o zaman yayınlayacaklar sabahtan beri bekliyorum bu da nedir böyle ya bi burs için adamı şekilden şekle soktukları yetmiyor bi de üstüne bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  124. ya başvuru yapabilen var mı ben giremiyorum

    YanıtlaSil
  125. arkadaşlar başvuru fomunu bulan varsa bana yardım etsin. elif

    YanıtlaSil
  126. arkadaslar ben basvuru yaptım direk kyk nın sitesine girin orada cıkıyo. yönlendiriliyorsunuz

    YanıtlaSil
  127. ben de direk girdim siteye ama yok bişey

    YanıtlaSil
  128. arkadaşlar ben girdim başvuru formu çıktı ama il ilçe vb. şeylerde error verdi tam dolduramadım siz de öyle oluyor mu?

    YanıtlaSil
  129. ben hiç giremiyorum ki alla alla

    YanıtlaSil
  130. ben de 1 kere girebildim şimdi ben de giremiyorum zaten:)

    YanıtlaSil
  131. deli olcam yaa nasıl iş bu ya:)

    YanıtlaSil
  132. nasıl iş olcak sistemsizlik

    YanıtlaSil
  133. anasayfada görünüyor mu form??

    YanıtlaSil
  134. siteye girilmiyo

    YanıtlaSil
  135. giremiyommmm yaaaa deli olmak içten değilll...!!!!!!

    YanıtlaSil
  136. ben girdim ama başvuru formu görünmüyor tam olarak www.kyk.gov.tr deil mi adresi ana sayfa da yok çünkü.

    YanıtlaSil
  137. arkadaşlar ben girebiliyorum. başvurumu yaptım

    YanıtlaSil
  138. peki nasıl yaptın hemen açıldı mı yukarıdaki adres deil mi ? yardımcı olurmsn

    YanıtlaSil
  139. arkadaşlar ben başvurumu yaptım kyk.gov.tr de çıkıyo başvuru formu

    YanıtlaSil
  140. nerede çıkıyor peki çıldırcam yok bende ansayfa açılıyor ama form yok,naz

    YanıtlaSil
  141. ben giriyorum giriyorum hiç bişe çıkmıo normal ana sayfa duruo kafayı yicem ya bu ne :S

    YanıtlaSil
  142. evet nerede bu formlar bende bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  143. Arkadaşlar dalga geçiyorlar saçma sapan aptalların laflarıyla sinirlenmeyin kyk nın sitesinde yüklenince görürsünüz muhakkak..

    YanıtlaSil
  144. ee ama kimi ben başvurdum dio onlar başvuruosa insan sorun ne die düşünüo ama :S

    YanıtlaSil
  145. bişey öğrenmek istiyorum. katkı kredisi ve öğrenim kredisi bir arada alınabiliyor mu???

    YanıtlaSil
  146. www.kyk.gov.tr
    buradan direkt başvuru sayfası çıkıyo bende

    YanıtlaSil
  147. arkadaşlar google' a kyk.gov.tr yazın çıkan 3.başlığa tıklayın.( yüksek öğrenim kredi ve yurtlar kurumu diye bi başlık) orda başvuru için tıklayın diye bir yazı görceksiniz zaten ona tıklayın . sonra karşınıza uzun bir yazı çıkcak onu okuyun sayfa sonuna gelince başvuru ve güncelleme diye bir yazı var ona da tıklayın başvuru formu çıkıyo....

    YanıtlaSil
  148. arkadaşlar bakın işte ben girebiliyorum

    http://img.fotoambar.com/img/00005/726c40b76d4fd9e1d0243f1621e4da14.png

    YanıtlaSil
  149. 07.15 eve katkı ve kredi ikisi birden alınabiliyor

    YanıtlaSil
  150. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  151. şu anda başvurdum ama öğrenim katkı yoktu burs öğrenim katkı hepsini işaretledim:S nası anlıcam ben ya :S

    YanıtlaSil
  152. tamam işte öyle başvuru yapacaksın zaten. öğrenim ve katkı die ayrı bir seçenek yok sadece burs ve katkıya başvuru yapabilirsin ama öğrenim ve katkı diye bir seçenek olmaz. başvuru yaptığın öğrenim,burs ve katkı
    'dan, devlet sana ya burs,katı verir, ya da öğrenim ve katkı verir.

    YanıtlaSil
  153. bende oyle yaptım hangisi çıkarsa :)ögrenim ve bursun aynı anda çıkma olasılığı yok ama burs -katkı birlikte çıkabiliyo

    YanıtlaSil
  154. tamam o zaman :) çok teşekkür ettim... bi soru daha sorucam.. öğrenim ve katkı çıkması için ayrı bi şanslı olmam mı gerekiyo tekide çıkabilir yani dimi.

    YanıtlaSil
  155. rica ederim :) öğrenim ve katkı için değil, burs ve katkı için şanslı olman lazım. öğrenim ve katkı başvuranların %99'una çıkar çünkü :) burs çıkması da büyük şans işi maddi durumun,okuyan kardeş sayısı falan önemli diyolar ama hikaye kime çıakcağı belli olmuyo piyango gibi :)

    YanıtlaSil
  156. evet dediğin gibi ikisinin çıkması için biraz sanslı olmak gerekiyo. teki de çıkabilir tabiki

    YanıtlaSil
  157. yani o zaman bana katkı ve öğrenim çıkar :)

    YanıtlaSil
  158. valla bilemiyecem o kadar şanssız hissediyosan kendini olabilir. ama pes etmek yok umutla kalırsan burs ve katkı çıkabilir hatta günün birinde ormanda şirinleri bile görebilirsin :P

    YanıtlaSil
  159. Lütfen yardımcı olun.Ben 2007 yılında sınavı kazandım.1 yılda hazırlık var.Şuan 3. sınıfa geçmiş olmam gerekir.Fakat hazırlıkta 1 yıl kaldığım için 2.sınıfa geçtim.Öğrenim kredisi alamamam için 1yıldan fazla yıl kaybı gerekli.Bu durumda öğrenime başvurabiliyorum.Fakat başvuru formunda sadece öğrenim kredisine başvurulamıyor.Bursla birlikte başvurursam 1 yıl kayıptan başvuruyu kaydet diyince yıl kaybı yazıyor.Bu durumda ne yapıcam lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  160. umarım şirinleri görürüm:D teşekkür ettim her şey için..

    YanıtlaSil
  161. dostum peki başvuru formunda 1 yıl hazırlık okudum yazdın mı öyle bir seçenek var mıydı bir daha kontrol edip öyle dene olamzsa yine diğer yolları deneyelim
    gökhan

    YanıtlaSil
  162. evet hazırlık sınıfı okudum kutucuğunu işaretledim.Sınıfımı 3 yaparsam kabül ediyor başvuruyu ama 2 ye alınca sene kaybı diyor.Öğrenim için 1 yıl sene kaybına bakılmıyor ama ayrıca seçenek koymamışlar.

    YanıtlaSil
  163. dostum belki de KYK'ya göre sen 3 .sınıf görünüyorsun ve o nedenle bu durum yaşanıyor. bak kayıtlar 13 ağustosa kadar devam edecek. sakın telaşlanma karışıklık ortaya çıkar ve sende başvurunu yapabilirsin.

    en sağlıklı bilgiye kurumun kendisinden ulaşabiliriz. çünkü öğrenim kredisi almaman için bir sbep görünmüyo bende baktım

    Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü
    Yurt İdare ve İşletme Dairesi Başkanlığı Kredi Dairesi Başkanlığı
    Kıbrıs Cad. No:3 Kurtuluş/ANKARA Cemal Gürsel Caddesi No:61 Cebeci/ANKARA
    Tel: 0 (312) 430 17 80 Genel Müdürlük (pbx) Tel: 0 (312) 363 87 70 Kredi(Pbx)
    Faks: 0 (312) 430 15 66 Faks: 0 (312) 363 69 86

    YanıtlaSil
  164. peki gerkli belgeleri ne zaman etslim edeceğiz ?

    YanıtlaSil
  165. 16.53 civarında aradım mesai bitmişti.Artık yarın bakıcağım.Sadece öğrenim kredisi bölümü olmamasıda gerçekten çok garip.Teşekkürler yardımın için

    YanıtlaSil
  166. rica ederim keşke daha fazla yardımcı olabilseydim

    YanıtlaSil
  167. 08.19 burs,öğrenim katkı başvuruları sonuçları açıklanınca kyk'nın sitesinden istenilen belgerlin teslim tarihide beraberinde açıklanacak

    YanıtlaSil
  168. sonuçları ekimde mi belli oluyor

    YanıtlaSil
  169. peki teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  170. aynı sorun bendede var ben 2010 yılında ocak ayında kaydımı yaptırdım yüksek lisansa başladım ama giriş yılı olarak 2009u şeçebiliyorum 2010 seçeneği.sınıfı 1 olarak şeçmem gerekiyor ama giriş yılı 2009 olduğu için sene kaybı diyip hata veriyor bi bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  171. 08.26 yurt sonuçları ağustos ayı içerisinde açıklanır ama burs sonuçları kasım ayını bulabilir.net birşey söylemek zor. KYK'nın insafına kalmış bir şey.

    YanıtlaSil
  172. Maalesef bazı durumlar düşünülmeden hazırlanmış başvuru formu yarın arıyıp sorucam öyle bilgi alıcaksın sende benim.Belkide olmamız gereken sınıfı işaretleyip onlar araştırıp ona göre karar veriliyor bilemiyeceğim.

    YanıtlaSil
  173. 08.31 eğer yüksek lisansta hazaırlık okuyorsanız başvuru yapamazsınız. eğer hazırlık okumamışsanız daha öncede dediğim gibi KYK'da siz 2009 kayıtlı görünüyo olabilirsiniz. yine en sağlıklı bilgi oradan alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  174. yani burs kredi hepsi aynı zaman açıklanır ....

    YanıtlaSil
  175. evet 08.37 burs,katkı ve kredi hepsi aynı zamanda açıklanır

    YanıtlaSil
  176. çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  177. slm.bişe sorcm basvuru yaparken .babamın sicil numarasının yazmak mecburıyetide mıyız????acıl cwp

    YanıtlaSil
  178. Bu arada bir bilgiye ulaştım belki benim durumumdada olan vardır burda paylaşmak istedim.1 dönem kaybı olan yani kalan öğrenciler normalde hangi sınıfa geçmeleri gerekiyorsa onu işaretlemeleri gerekiyormuş.Yoksa yıl kaybı hatası veriyor.

    YanıtlaSil
  179. YA kyk ara sınıflar için burs formunu açmış ama açıklaması olmayan bir sürü yer var. İNTİBAK BİTTİ 3.sınıf oldum ama bu arada 2 yıllık bittikten 1 sene sonra kazandım ara verdim yani.öncede hiç burs felan almadım.

    1)Okula Giriş Puan Türünüz: buraya ne yazıcaz
    2).Daha Önce Bir Yükseköğretim Kurumundan
    Mezun Oldunuz mu?: burayı işaretlicezmi

    3)Başvuru Türü: burasıda garip 3.sınıf olduk artık dikey/yatay geçiş(ara sınıfımı işaretlicez) acil yardımlarınızı bekliyorum arkadaslar.

    4) basvuru türü : önlisans yada lisans(ara sınıf) - dikey yada yatay geçiş (ara sınıf) burada hangisini seçizec ayrı bi konu hiç açıklamada yok (((

    YanıtlaSil
  180. 15.Sınıfınız:yoksa buraya 3.sınıf mı yazmalıyız???
    Master ve Doktora Öğrencilerinin Dikkatine :burayı sadece doktora yapanlarmı doldurucak bide.

    YanıtlaSil
  181. erkan www.dikeygecis.org DGS ile ilgili en sağlıklı bilgilere buradan ulaşabilirsin

    YanıtlaSil
  182. hmm zaten şuanda da oradayım üyesiyim zaten bakalım en sağlıklı bilgi nereden gelirse artık

    YanıtlaSil
  183. ahmet hilmi bilgiyi nerden aldınız acaba bilginiz varsa banada fikir verebilirmisiniz.ben yüksek lisansa 2. dönem başladım yanı kalma durumum yok yani 1. sınıfın 2. dönemine bu yarıyılın 1. döneminde başlıcam.fakat formu doldururken 2. sınıf yazmazsam hata veriyor ama ben 1. sınıfım ne yapıcam 2. sınıfmı yapıcam

    YanıtlaSil
  184. Ben bilgiyi geçen yıl ara sınıfta başvuru yapan arkadaşımdan öğrendim.Oda hazırlıkta kalmıştı 1 yıl kaybı vardı ama kyk yı geçen yıl aramış ve onlar normalde olman gereken sınıfı işaretle demiş.Tabi yarın kendin arayarak kyk yı istediğin bilgiyi alabilirsin

    YanıtlaSil
  185. dgs ile girip de 1 sene kayıp yılı olanlar geç girenler yani kaydet deyince kayıp yıl dio onaylanmıo bilginize geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  186. ya ben kimlik seri no'mu doğru girdiğim halde sürekli hata veriyor. bu sorunla karşılaşanınız var mı acaba benden başka?

    YanıtlaSil
  187. kyk yı arayıpta ulaşabilen varmı telefona bakmıyorlarda.

    YanıtlaSil
  188. mrb arkadaslar ya ben basvuru yaptım da sonuclar ne zamn acıklanır acaba bır fıkrınız varmı?

    YanıtlaSil
  189. ben sadece burs'a basvurmak istiyorum da formda; istemiyorum,burs ve ögrenim,Katkı ve ögrenim,burs katkı ve ögrenim yazıyor ben bunlardan hangisini isaretlemem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim bir de ögrenim cıktıgın da iptal etmek icin neler gerekiyor...simdiden tesekkürler

    YanıtlaSil
  190. ARKADAŞLAR:
    BEN DGS İLE GEÇTİM 3. SINIF BİTTİ. 4.SINIF İÇİN BURS VE KREDİ BAŞVURUSU YAPICAM.. BAŞVURU TÜRÜNE DGS (ARASINIF)'Mİ YOKSA ÖNLİSANS(ARASINIFMI)İŞARETLİYECEĞİM??

    YanıtlaSil
  191. arkadaşlar burs başvuruları başladı.ara sınıf öğrencileri 26 temmuz 13 agustos.ünivers. ilk başlayanlar yerleştkten sonra.

    YanıtlaSil
  192. arkadaşlar nerden başnuru yapıyrz kyk ya gırdımde bulamadım..bıde ara sınıf ne...yağmur

    YanıtlaSil
  193. son sınıflara burs felan çıkmıyo diye biliyom

    YanıtlaSil
  194. çıkıyo son sınıflara bursta çıkıyo öğrenimde

    YanıtlaSil
  195. seri no'mu doğru girdiğim halde sürekli hata veriyorr bende aynı problemi yaşıyorumm ne yapmam gerekiyorr acabaa bilen var mı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder