2012 - 2013 Yurt - Burs - Öğrenim Ve Katkı Kredisi Başvurular

/ On : 06:34
Kyk'dan yapılan basın açıklamasına göre ara sınıflar için Yurt - Burs - Öğrenim Ve Katkı Kredisi Başvuruları Temmuz 2012 içinde yapılacak.

2012-2013 Öğrenim yılı içinde bir yükseköğretime yerleşmeye hak kazanan kişiler ise ÖSYM tarafında açıklanacak yerleştirme sonuçlarına göre belirlenen tarihler KYK'nın resmi sitesinden başvurularını yapabilecekler.

2012 2013 Ara Sınıf Yurt ve Burs Başvuruları Tarihleri Açıklandı. Öğrenmek İçin Tıkla


Sitemiz içerisinde burs veren vakıf,dernek ve kurumların bilgilerine de ulaşabilirsiniz.


YURT ARAYANLAR - TIKLA

322 yorum:

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 322   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben ara sınıf öğrencisiyim şimdi bu başvuru tam olarak ne zaman yapılacak bilen var mı ?
benimle aynı dırımda olan var mı ?
ebru

Adsız dedi ki...

ebru kyk'nın sitesinden açıklanacak sanırım.sen hangi okuldasın ? :)

Adsız dedi ki...

ara sınıf öğrencileri için verilen süre ne kadar oluyor bir gün içerisinde başvuru yapılıyor sanırım gecen yıl da öyle olmuştu ve kaçırmıştım da bilgisi olan var mı acaba ?

gülay

Adsız dedi ki...

gülay 1 gün içinde olmaz kesinlikle . yanlış biliyosun sana en az 10 günlük bir süre verirler.temmuz ayı içerisinde düzenli olarak kyk 'nın sitesine girmeye çalış her gün.

Adsız dedi ki...

ya kusura bakmayın ama sürekli bakıyorum.kesin bi bilği olmuyo hiç...şimdi tekrar başvurmak için ne gerekiyo.aynı şekilde yine notere para yatırmamız gerekecek mi??bu konuda bilği verebilirseniz sevinirim sayın admin

Adsız dedi ki...

tekrar neden başvurduğunu anlamadım. zaten notere para yatırma durumuna gelmişsen almış oluyosun öğrenim kredisi veya bursu. bu durumda da yeniden başvurmana gerek yok zaten. ancak daha önce almadıysan ve öğrenim,burs kazanmayı hak ettiysen tabi ki noter işini hal etmen gerekir.

Adsız dedi ki...

ya bn dha önce burs almıştım fakat alttan ders fazlalığından kesilmişti tekrar alma gibi bi şansım varmıdır??

Fatma dedi ki...

mrb ben fatma ya ara sınıflar için burs başvuru temmuz ayı içerisinde denmiş kesn tarh ne zman? hala bekliorz blgisi olan paylaşablrmi

Adsız dedi ki...

ara sınıf öğrencisiyim burs almak istiyorum 3 temmmuzda ara sınıf başvuruları başlıcak diyorlardı ama hala kyk nın sitesinde birşey yok yanlışmı biliyorum bilgisi olan varmı

Adsız dedi ki...

bende aynı durumdayım napcam bilmiyom internet sayfasına bakıyom bakıyom bişe yok ya

Adsız dedi ki...

bende ara sınıfım temmuzda diyoda temmuzun kaçı yani nası bi iş bu resmi bişey bukadar belirsiz olurmu ya

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaslar ben de ara sınıfı öğrencisiyim bana gecen yıl burs cıktı ama yurt olmamıstı bu sene yurt başvurusunda bulunmak ıstıyorum fakat net bı tarıh belırtılmemıs hergın kyk nın sıtesıne bakıyorum ama sonuc yok ve bu noter olayını bırı acıklayabılırmı bilgisi olan arkadaslar lütfen paylassın...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar biraz sakin olalım bende bekliyorum. temmuz ayı içerisinde başlaacağı söylenmiş. öyle 1 - 2 günde bitirmezler başvuruları .10 gün bir süre verirler.

2010 03:58 sana burs çıktıysa ve alıyorsan artık noterle bir işin kalmamış ki. yurt kayıtlarında noterle bir meselen olmuyo.

Adsız dedi ki...

burs başvurularını heyecanla bekliyoruz ama bi türlü açıklanmıyor
hep temmuz ayı içersinde yapılacağı söyleniyor

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende arasınıf öğrencisiyim burs başvurusu süresini tam olarak öğrendiğinizde paylaşırmısınızzzz lütfeeennnn:(:(:( halaaaa kyk sitesinde hiç birşey yok yaa:(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende başbakanlık bursuna başvrcm arasınıf öğrcsiyim.geçen yıl 1 temmuz 2 ağustos arası yapıldı başvurular.bu senede böyle geniş bi zman olur diye düşünüyorum ama hala net bi tarih yokkkkk::(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu kayıt lınkleını bulamadım yardım edersenız sevınırım

Adsız dedi ki...

bilgisi olan yorumsz kalmasn lütfen:(

Adsız dedi ki...

ben açıkögretimdeyim burs alabilir miyim

Adsız dedi ki...

başvurular henüz başlamadı kyk temmuz ayı içerisinde dedi başlayacağını söyledi başka bir bilgi yok malesef.

açıköğretim fakültesi öğrencileri burs,öğrenim ve krediden yararlanamaz malesef ...

Adsız dedi ki...

12 temmuz

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende arasınıf öğrencisiyim nedense bizim ülkemizde böyle sorunlar yaşanılıyo başvuru tarihleri bile net verilmiyo.zor durumdayım sürekli takip ediyorum ama bi değişiklik yok.bi gelişme olursa beni de bilgilendirin lütfen şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

okul bıttı ama temmuz ayının ıcınde burs alabılıyor muyum merak ettım

Adsız dedi ki...

evet alabilirsin yaz tatili içinde bursun yatmaya devam eder

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben ikinci öğretimde okuyorum ,bende başvurabilirmiyim orhan

tuğba dedi ki...

ya ben ara sınıfım başvurular tam olarak ne zaman ara sınıflar için..

Adsız dedi ki...

offfff acıklansa artık şu burs başvuruları yaaaaa kacırcam diye korkuyorum ...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar arasınıflar için başvurularda takip ettiğiniz farklı bi site olursa paylaşırmısınız lütfenn:((

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bi sitede görüm..arasınıflar için kayıtlar 12 temmuz pazartesi günüymüş...

didem dedi ki...

arkadaşlar yurt burs başvuruları ara sınıflar için 12 temmuzda başlıyor. bilginiz olsun

didem dedi ki...

arkadaslar ben geçen sene öğrenim kredisi başvurusu yaptım. çıktı ama almadım.bu sene almak istiyorum tekrar başvuracak mıyım yoksa sadece noterliğe mi gitmem gerekiyor? bilgisi olan varsa bilgilendirsin

tedirgin dedi ki...

ben üniversite 2.sınıf öğrencisiyim geçen yıl başvurum kabul edilmedi buy yıl başvurmak istiyorum ama kayda değer bir şey bulamadım başvurular ne zaman başlayacak??yardımcı olursanız tşk ederim


furkan

didem dedi ki...

slm tedirgin. başvurular 12 temmuz da başlayacak. bilgin olsun

Adsız dedi ki...

arkadaslar ara sinif burs basvurulari ne zaman baslio tam olarak bileniniz var mi bilgilendirebilirseniz cok sewinirim..

Adsız dedi ki...

bi üstümdeki, bir üstündekine bakarsan göreceksin.

teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bir sitede gördüm 12 Temmmuz da başlayacakmış sanırım..

Adsız dedi ki...

12 temmuz

Adsız dedi ki...

12 temmmuz diyolar o zaman da resmi bşr açıklama olmazsa yurtkurun iletişim bilgilerinden tlfla ulaşmak tek çare

Adsız dedi ki...

yaa arkadaslar ben arasınıf ikinci ögretimim burs alabılıyormuyum acaba benıde bılgılendırır misin lütfen...

Adsız dedi ki...

daha önce almadıysan alabilirsin

Adsız dedi ki...

meraba arkdaşlr arasınıf öğrnciyim.. geçen sne öğrenim çktı alıyorum.bu senede başbaknlığa başvrmak istyrm
nasıl olcak?ilk önce öğrenimin iptal mi olması lazım

Adsız dedi ki...

açıklanmadı daha yaaa..

Adsız dedi ki...

12 temmuz oldu ama hala bir açıklama yok arkadaşalar..

Adsız dedi ki...

arkadaşalar hala bir açıklama yok..telefon ile bilgi edinen arkadaşlar olursa bizleri de bilgilendirirse sevinirim..

Adsız dedi ki...

arkadaslar burs basvurusu hakkında bilgi edinen warsa bizi de bilgilendirsin lütfen baswuru sayfası hala acılmamıs..

Adsız dedi ki...

başvuru sayfası açılmamıs ne zaman acılacak arkadaslar bilgilendiren olursa sevinirim

Adsız dedi ki...

saat geldi qeçio halaaa sitede bişii yok ya kafayı yiicm nie kesin bişii açıklamıolar:((:((

ebru

adsız dedi ki...

yurtkur şubesinden 12 temmuz dediler ama hala sitede gözükmüyor bilgisi olan yok mu??

Adsız dedi ki...

bende merakla bekliyorum.gercekten tarihi bilen yok

Adsız dedi ki...

NESRİB

ben öğrenci değil veliyim.bende bekliyorum

Adsız dedi ki...

ben bi sitede okudum 15i diodu

Adsız dedi ki...

ya bu ara sınıflar için burs basvuru tarıhını kesın bılen bırı neolursun yazsın buraya allah rızası ıcın cok ıhtıyacım var benım bu bursa

nesrib dedi ki...

hangi site yazdı 15i diye

Adsız dedi ki...

13 temmuz ama hala yok...ayrıca eger alırsak odemeye normal basvurular gıbı ıkıncı donem mı vermeye baslıolar

Adsız dedi ki...

birisi fırat üni. nin kyk sına sormuş ordan 15nde başlar başvurular demişler arkadaşlar strese gerek yok hergün bakıyorz kyk.org

Adsız dedi ki...

evet bu sene başvurunca ocak ayında verilmeye başlıyo zaten martta 2.dönem

Adsız dedi ki...

ne zmn başlıyor arkadslar??

Adsız dedi ki...

arkadaşlar biz ara sınıflar krediye başvurunca bizdemi ocak ayında almaya başlıcaz

Adsız dedi ki...

vay arkadaş neden bu ülkede işler yolunda gitmiyor ... milyon sayıda üniversite ögrencisi var , bu kadar insanı yok sayıyorlar...

Bir tarih verin be kardeşim ...Rezillik

Adsız dedi ki...

Allah büyük...bu gidişle siz verem ben kanser...

Adsız dedi ki...

ara dönemlerin kredileridemi ocaktamı veriliyor bilen varmı

Adsız dedi ki...

evet ara dönemlerin kredileride ocakta veriliyor

Adsız dedi ki...

bri küfür etsin şu kyk ya

Adsız dedi ki...

harbi biri küfür etsin şu kyk'ya böyle şerefsizlik olur mu ya

Adsız dedi ki...

AHMET
...arkadaslar ben geçen sene öğrenim kredisi başvurusu yaptım. çıktı ama almadım.bu sene almak istiyorum tekrar başvuracak mıyım yoksa sadece noterliğe mi gitmem gerekiyor? bilgisi olan varsa bilgilendirsin. LUTFEEEEN:-(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar cıkınca burdan birbirmizi haberdar edelim olurmu bende her gün giriyorum fakat yok bide buraya bakıyorum aynı zamanda burası bizim toplanma yerımız gıbı olmus erc

tolter dedi ki...

off ya bu nedir adam akıllı bir tarih verilmiyor kyk daha bilgi veremiyor burs nasıl versin?

Adsız dedi ki...

ahmet bildiğim kadarıyla yeninden başvurman gerekiyor.

Adsız dedi ki...

öğrencinin her işi böle deil midir:S heryerde bi sorun çıakarırlar üniversitede öğrenci işlerinde yurtlarda burda bıktm vala

Adsız dedi ki...

keşke geri ödemelerde de bu kadar esnek olabilseler ödemeyi istediğimiz tarihler de yapsak :))

muhammet dedi ki...

hocam ben 1 temmuzdan itibaren hergün yokluyorum siteyi ancak birşey çıkmadı. ve öss sonuçları açıklandı bizim sonuclar acıklanmadan once basvurmamız gerek miyor muydu?? yoksa başvurular internet üzerinden değil de başka bir kurumdan doğrudan mı yapılacak?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar şimdi kyk yı aradım arasınıflar için başvuru 26 temuz 13 ağustos arası dedi

ebru

Adsız dedi ki...

bu nasıl iş yaaaa

heredot dedi ki...

arkadaslar bn arayip sordum kyk yı..26 temmuz dediler kesin tarih budur telas yapmayin hepimz bekliyoruz..

Adsız dedi ki...

kyk nın sıtesı kadar bos bı sıte gormedım.hiç bişey dogru duzgun belli degil.tarıh yok bısey yok.

Adsız dedi ki...

gerçekten kyk sitesi düzensiz. bişey sorcam. hem kredi hem burs alınabiliyor mu. 10 gün sonra.

serap

Adsız dedi ki...

hayır ikisini nirden alamazsın. ya burs ya kredi

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar başvuru tarihleri hakkında bilğilendirdiğiğniz için teşekkürler..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar büyük ihtimal 26 temmuzda başlayacakmış ve bir iki günde bitmiyo bir 10 gün falan hak tanıyolar siz yine de hergün kyk nın sitesine bakın

Adsız dedi ki...

slm. bilgilendirdiğiniz için tşkrler. herkes sabr etsn. ne demişler sabrın sonu selamet. kendinize iyi bakın. allah yar ve yardımcımız olsun...

Adsız dedi ki...

inşallah inşallah.

Adsız dedi ki...

arkadşlat kredi alyrm şimdi burs alamıycakmym? başvurduktan snr burs çıkarsa krediyi iptal etsem olmuyormu?? bilgilendirirsenz sevnrm..

Adsız dedi ki...

burs alsak zaten krediyi napalm. ben ikisnide alabliyrz diye bilyrdm

Adsız dedi ki...

arkadaşlar. dediğim gibi burs veya kredi ikisini aynı anda alamazsınız.kredi alıyorsanız burs için de başvuru yapamazsınız.

koray dedi ki...

arasınıf öğrencileri burs veya kredi'ye başvururken istenilecek belgeler neler olucak arkadaşlar bilen varmı? (koray)

Adsız dedi ki...

burs çıkarsa krediyi iptal edemiyrmuyuz?? bursun çıkacağını bilmeden krediyi nasl iptal edym. başka yolu yokmu bunun:-(((

Adsız dedi ki...

zaten ikisi bir çıkmıyor.... olursa başbakanlık ,olmazsa kredi çıkyor...

Adsız dedi ki...

ben şuan kredi alıorm ve başvurucucam burs için eğer burs çıkarsa bankaya gidip krediyi bursa çevirttriosn gerekli ewraklarla birini iptal ettirip dierine başvurulur gibi şeyler yok

Adsız dedi ki...

buarada kyk sitesine baktıysanız yurda başvurular die bi duyuru başlığı açılmış 26temmuz 13 ağu arasu yurt kaydı yapıolıosa aynı tarihte kredi burslarda yapılır geçensene böle olmuştu

Adsız dedi ki...

inşllh bekledğimize değerde burs alablrz..

Adsız dedi ki...

şimcik admin sana bi soru yöneltcem...ben ilk kazandıgımda basvuru yaptım öğrenim ve katkı cıktı ama gidip de imzalamadım yani almadım,peki şuan başvurabilme imkanım var mı?ya da başvurmak için bişele mi yapmam gerekiyor???cevabını bekliore

Adsız dedi ki...

bildiğim kadarıyla yeniden başvuru yapman gerekecek. çünkü önceseinde başvuru yapıp kazanmış olsan bile bunu noterde belgelendirmediğin için bir resmiyeti olmayacak. 0 312 430 17 80 kyk'nın numarası. bırayı arayıp daha sağlıklı bir bilgi alabilirsin.

Adsız dedi ki...

ben de ara sınıfım.şmidi 26-13 arası yapacağımız hem yurt hem burs başvurusu mu olacak?

büşra

Adsız dedi ki...

arkadaslar haberlerde acıklandı.yurt 26temmuz 13 agustos müracaatlar.

Adsız dedi ki...

26 temuzda ara sınıflar hem burs hem kredi için başwurabilecek dimi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ygs de 100 e girenler başbakanlık kyk bursu alabilecek mi?

Adsız dedi ki...

26 temuzda ara sınıflar hem burs hem kredi için başwurabilecek dimi

Adsız dedi ki...

?

Adsız dedi ki...

evet ikiside başvuacak

Adsız dedi ki...

peki sonuçlar ne zaman açıklanır? kredi alımı başlar?

Adsız dedi ki...

sonuçlar ekim ayı gibi açıklanır . ama burs,kredi alımı ocak ayında başlar

Adsız dedi ki...

ben de ara sınıf öğrencisiyim.burs başvurusu yapacam ama tarihler belli swğil.nasıl bir ülkede yaşıyoruz bi tarihi açıklamak o kadar mı zor kaçıracağım diye korkuyorum.ne olur yardım edin

Adsız dedi ki...

26 ağustosda başlıyacak başvurular

Adsız dedi ki...

26 ağustos 13 eylul arası haberlerde acıklandı vallahi

Adsız dedi ki...

arkadaslar basvuru için belge gerekiyomu bileniniz varmı

Adsız dedi ki...

26 temmuz 13 ağustos arası yapılacak arkadaşlar

Adsız dedi ki...

her iki bursa birden başvuru yapabiliyoruz dimi .. hangisi cıkarsa gibi bir uygulamam mı var.. ara sınıf öğrenciyim ve bu konuda hiç bir bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim .. şimdiden Teşekkürler.

ayşe dedi ki...

hem kredi hemde bursa baş vurabiliyormuyuz arkadaşın sordugu gibi ?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar her ikisinede başvuru yapabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Allah aşkına arkadaşlar bana da yardımcı olurmusunuz şu kyk çıldırttı beni bu ne ya dalgamı geçiyorlar bizimle kesin bir tarihi düzgün şekilde belirtmesini bile beceremiyorlar aptal bilginçler(kırmızı)

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar başvuru formunu nereden dolduruyoruz bilgisi olan varmı ve tarih 26temmuz diye belirtilmiş fakat ortada hiçbirşey yok

Adsız dedi ki...

arkadaşım başvuru formu KYK2nın resmi stesinde oalcak. sen oradan başvurunu yapacaksın. evet 26 temmuz da başlayacak başvurular ortada ne olmasını bekliyosun ki?

Adsız dedi ki...

ya daha bişey açıklanmadı mı?ben baktımda göremedim.acaba ben mi bulamadım yoksa ortada bulabileceğimiz bi şey mi yok?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar başvuru formu nu daha yayınlamamışlar kyk ne zaman yayına verirlerki verselerde bizde rahatlasak yani

Adsız dedi ki...

işte böyle yarım yamalak iş yapılıyor keyiflerini bekliyoruz bakalım ne zaman koyarlarsa artık..

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar KYK açıkladı 26 Temmzu'da başlayacak dedi. beklyecez artık. gün içinde ne zaman başlarsa. beyfendilerin keyfine kalmış artık

Adsız dedi ki...

:S ya başvuru formu yok

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar tam olaraka ansayfada mı yer alacak link bilgisi olan yardım edebilir mi ? teşekkürler, Naz.

seda dedi ki...

ya önceden kyk ya girince direk başvuru çıkıodu.. link falan yoktu :S

Adsız dedi ki...

arkadaşlar başvuru formnu bulamıyorum daha yayınlamadılar mı acaba bilgisi olan varmı

Adsız dedi ki...

arkadaşlar henüz yayınlanmadı. yayınlanınca direkt anasayfada çıkacak ayrı bir linke ihtiyaç duyulmyacak

Adsız dedi ki...

Peki teşekkürler bekliyoruz öyleyse, Naz.

Adsız dedi ki...

başvuru formu nerde kaldı sitede mi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben hala bulamadm başvuru faormunu bulanınız varsa bana da yardm edebilr mi???

Adsız dedi ki...

muszole:başvurunun nasıl yapılacağını bilen var mı ben ara sınıf öğrencisiyim baş vurunun siteden mi yoksa başka bi yerden mi yapılacagını bilmiyorum bi yardımcı olsanız

Adsız dedi ki...

Ben bunların yapacağı işe efendilerin ne zaman canları isteyecek de o zaman yayınlayacaklar sabahtan beri bekliyorum bu da nedir böyle ya bi burs için adamı şekilden şekle soktukları yetmiyor bi de üstüne bekliyoruz...

Adsız dedi ki...

ya başvuru yapabilen var mı ben giremiyorum

Adsız dedi ki...

mmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

arkadaşlar başvuru fomunu bulan varsa bana yardım etsin. elif

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben basvuru yaptım direk kyk nın sitesine girin orada cıkıyo. yönlendiriliyorsunuz

Adsız dedi ki...

ben de direk girdim siteye ama yok bişey

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben girdim başvuru formu çıktı ama il ilçe vb. şeylerde error verdi tam dolduramadım siz de öyle oluyor mu?

Adsız dedi ki...

ben hiç giremiyorum ki alla alla

Adsız dedi ki...

ben de 1 kere girebildim şimdi ben de giremiyorum zaten:)

Adsız dedi ki...

deli olcam yaa nasıl iş bu ya:)

Adsız dedi ki...

nasıl iş olcak sistemsizlik

Adsız dedi ki...

anasayfada görünüyor mu form??

Adsız dedi ki...

siteye girilmiyo

Adsız dedi ki...

giremiyommmm yaaaa deli olmak içten değilll...!!!!!!

Adsız dedi ki...

ben girdim ama başvuru formu görünmüyor tam olarak www.kyk.gov.tr deil mi adresi ana sayfa da yok çünkü.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben girebiliyorum. başvurumu yaptım

Adsız dedi ki...

peki nasıl yaptın hemen açıldı mı yukarıdaki adres deil mi ? yardımcı olurmsn

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben başvurumu yaptım kyk.gov.tr de çıkıyo başvuru formu

Adsız dedi ki...

nerede çıkıyor peki çıldırcam yok bende ansayfa açılıyor ama form yok,naz

Adsız dedi ki...

ben giriyorum giriyorum hiç bişe çıkmıo normal ana sayfa duruo kafayı yicem ya bu ne :S

Adsız dedi ki...

evet nerede bu formlar bende bulamıyorum.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar dalga geçiyorlar saçma sapan aptalların laflarıyla sinirlenmeyin kyk nın sitesinde yüklenince görürsünüz muhakkak..

Adsız dedi ki...

ee ama kimi ben başvurdum dio onlar başvuruosa insan sorun ne die düşünüo ama :S

Adsız dedi ki...

bişey öğrenmek istiyorum. katkı kredisi ve öğrenim kredisi bir arada alınabiliyor mu???

Adsız dedi ki...

www.kyk.gov.tr
buradan direkt başvuru sayfası çıkıyo bende

Adsız dedi ki...

arkadaşlar google' a kyk.gov.tr yazın çıkan 3.başlığa tıklayın.( yüksek öğrenim kredi ve yurtlar kurumu diye bi başlık) orda başvuru için tıklayın diye bir yazı görceksiniz zaten ona tıklayın . sonra karşınıza uzun bir yazı çıkcak onu okuyun sayfa sonuna gelince başvuru ve güncelleme diye bir yazı var ona da tıklayın başvuru formu çıkıyo....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bakın işte ben girebiliyorum

http://img.fotoambar.com/img/00005/726c40b76d4fd9e1d0243f1621e4da14.png

Adsız dedi ki...

07.15 eve katkı ve kredi ikisi birden alınabiliyor

Adsız dedi ki...

teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

rica ederim :)

Adsız dedi ki...

şu anda başvurdum ama öğrenim katkı yoktu burs öğrenim katkı hepsini işaretledim:S nası anlıcam ben ya :S

Adsız dedi ki...

tamam işte öyle başvuru yapacaksın zaten. öğrenim ve katkı die ayrı bir seçenek yok sadece burs ve katkıya başvuru yapabilirsin ama öğrenim ve katkı diye bir seçenek olmaz. başvuru yaptığın öğrenim,burs ve katkı
'dan, devlet sana ya burs,katı verir, ya da öğrenim ve katkı verir.

Adsız dedi ki...

bende oyle yaptım hangisi çıkarsa :)ögrenim ve bursun aynı anda çıkma olasılığı yok ama burs -katkı birlikte çıkabiliyo

Adsız dedi ki...

tamam o zaman :) çok teşekkür ettim... bi soru daha sorucam.. öğrenim ve katkı çıkması için ayrı bi şanslı olmam mı gerekiyo tekide çıkabilir yani dimi.

Adsız dedi ki...

rica ederim :) öğrenim ve katkı için değil, burs ve katkı için şanslı olman lazım. öğrenim ve katkı başvuranların %99'una çıkar çünkü :) burs çıkması da büyük şans işi maddi durumun,okuyan kardeş sayısı falan önemli diyolar ama hikaye kime çıakcağı belli olmuyo piyango gibi :)

Adsız dedi ki...

evet dediğin gibi ikisinin çıkması için biraz sanslı olmak gerekiyo. teki de çıkabilir tabiki

Adsız dedi ki...

yani o zaman bana katkı ve öğrenim çıkar :)

Adsız dedi ki...

valla bilemiyecem o kadar şanssız hissediyosan kendini olabilir. ama pes etmek yok umutla kalırsan burs ve katkı çıkabilir hatta günün birinde ormanda şirinleri bile görebilirsin :P

ahmet hilmi dedi ki...

Lütfen yardımcı olun.Ben 2007 yılında sınavı kazandım.1 yılda hazırlık var.Şuan 3. sınıfa geçmiş olmam gerekir.Fakat hazırlıkta 1 yıl kaldığım için 2.sınıfa geçtim.Öğrenim kredisi alamamam için 1yıldan fazla yıl kaybı gerekli.Bu durumda öğrenime başvurabiliyorum.Fakat başvuru formunda sadece öğrenim kredisine başvurulamıyor.Bursla birlikte başvurursam 1 yıl kayıptan başvuruyu kaydet diyince yıl kaybı yazıyor.Bu durumda ne yapıcam lütfen yardımcı olun

Adsız dedi ki...

umarım şirinleri görürüm:D teşekkür ettim her şey için..

Adsız dedi ki...

dostum peki başvuru formunda 1 yıl hazırlık okudum yazdın mı öyle bir seçenek var mıydı bir daha kontrol edip öyle dene olamzsa yine diğer yolları deneyelim
gökhan

ahmet hilmi dedi ki...

evet hazırlık sınıfı okudum kutucuğunu işaretledim.Sınıfımı 3 yaparsam kabül ediyor başvuruyu ama 2 ye alınca sene kaybı diyor.Öğrenim için 1 yıl sene kaybına bakılmıyor ama ayrıca seçenek koymamışlar.

Adsız dedi ki...

dostum belki de KYK'ya göre sen 3 .sınıf görünüyorsun ve o nedenle bu durum yaşanıyor. bak kayıtlar 13 ağustosa kadar devam edecek. sakın telaşlanma karışıklık ortaya çıkar ve sende başvurunu yapabilirsin.

en sağlıklı bilgiye kurumun kendisinden ulaşabiliriz. çünkü öğrenim kredisi almaman için bir sbep görünmüyo bende baktım

Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü
Yurt İdare ve İşletme Dairesi Başkanlığı Kredi Dairesi Başkanlığı
Kıbrıs Cad. No:3 Kurtuluş/ANKARA Cemal Gürsel Caddesi No:61 Cebeci/ANKARA
Tel: 0 (312) 430 17 80 Genel Müdürlük (pbx) Tel: 0 (312) 363 87 70 Kredi(Pbx)
Faks: 0 (312) 430 15 66 Faks: 0 (312) 363 69 86

Adsız dedi ki...

peki gerkli belgeleri ne zaman etslim edeceğiz ?

ahmet hilmi dedi ki...

16.53 civarında aradım mesai bitmişti.Artık yarın bakıcağım.Sadece öğrenim kredisi bölümü olmamasıda gerçekten çok garip.Teşekkürler yardımın için

Adsız dedi ki...

rica ederim keşke daha fazla yardımcı olabilseydim

Adsız dedi ki...

08.19 burs,öğrenim katkı başvuruları sonuçları açıklanınca kyk'nın sitesinden istenilen belgerlin teslim tarihide beraberinde açıklanacak

Adsız dedi ki...

sonuçları ekimde mi belli oluyor

Adsız dedi ki...

peki teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

aynı sorun bendede var ben 2010 yılında ocak ayında kaydımı yaptırdım yüksek lisansa başladım ama giriş yılı olarak 2009u şeçebiliyorum 2010 seçeneği.sınıfı 1 olarak şeçmem gerekiyor ama giriş yılı 2009 olduğu için sene kaybı diyip hata veriyor bi bilgisi olan varmı

Adsız dedi ki...

08.26 yurt sonuçları ağustos ayı içerisinde açıklanır ama burs sonuçları kasım ayını bulabilir.net birşey söylemek zor. KYK'nın insafına kalmış bir şey.

ahmet hilmi dedi ki...

Maalesef bazı durumlar düşünülmeden hazırlanmış başvuru formu yarın arıyıp sorucam öyle bilgi alıcaksın sende benim.Belkide olmamız gereken sınıfı işaretleyip onlar araştırıp ona göre karar veriliyor bilemiyeceğim.

Adsız dedi ki...

08.31 eğer yüksek lisansta hazaırlık okuyorsanız başvuru yapamazsınız. eğer hazırlık okumamışsanız daha öncede dediğim gibi KYK'da siz 2009 kayıtlı görünüyo olabilirsiniz. yine en sağlıklı bilgi oradan alabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

yani burs kredi hepsi aynı zaman açıklanır ....

Adsız dedi ki...

evet 08.37 burs,katkı ve kredi hepsi aynı zamanda açıklanır

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

slm.bişe sorcm basvuru yaparken .babamın sicil numarasının yazmak mecburıyetide mıyız????acıl cwp

ahmet hilmi dedi ki...

Bu arada bir bilgiye ulaştım belki benim durumumdada olan vardır burda paylaşmak istedim.1 dönem kaybı olan yani kalan öğrenciler normalde hangi sınıfa geçmeleri gerekiyorsa onu işaretlemeleri gerekiyormuş.Yoksa yıl kaybı hatası veriyor.

Adsız dedi ki...

YA kyk ara sınıflar için burs formunu açmış ama açıklaması olmayan bir sürü yer var. İNTİBAK BİTTİ 3.sınıf oldum ama bu arada 2 yıllık bittikten 1 sene sonra kazandım ara verdim yani.öncede hiç burs felan almadım.

1)Okula Giriş Puan Türünüz: buraya ne yazıcaz
2).Daha Önce Bir Yükseköğretim Kurumundan
Mezun Oldunuz mu?: burayı işaretlicezmi

3)Başvuru Türü: burasıda garip 3.sınıf olduk artık dikey/yatay geçiş(ara sınıfımı işaretlicez) acil yardımlarınızı bekliyorum arkadaslar.

4) basvuru türü : önlisans yada lisans(ara sınıf) - dikey yada yatay geçiş (ara sınıf) burada hangisini seçizec ayrı bi konu hiç açıklamada yok (((

Adsız dedi ki...

15.Sınıfınız:yoksa buraya 3.sınıf mı yazmalıyız???
Master ve Doktora Öğrencilerinin Dikkatine :burayı sadece doktora yapanlarmı doldurucak bide.

Adsız dedi ki...

erkan www.dikeygecis.org DGS ile ilgili en sağlıklı bilgilere buradan ulaşabilirsin

Adsız dedi ki...

hmm zaten şuanda da oradayım üyesiyim zaten bakalım en sağlıklı bilgi nereden gelirse artık

Adsız dedi ki...

ahmet hilmi bilgiyi nerden aldınız acaba bilginiz varsa banada fikir verebilirmisiniz.ben yüksek lisansa 2. dönem başladım yanı kalma durumum yok yani 1. sınıfın 2. dönemine bu yarıyılın 1. döneminde başlıcam.fakat formu doldururken 2. sınıf yazmazsam hata veriyor ama ben 1. sınıfım ne yapıcam 2. sınıfmı yapıcam

ahmet hilmi dedi ki...

Ben bilgiyi geçen yıl ara sınıfta başvuru yapan arkadaşımdan öğrendim.Oda hazırlıkta kalmıştı 1 yıl kaybı vardı ama kyk yı geçen yıl aramış ve onlar normalde olman gereken sınıfı işaretle demiş.Tabi yarın kendin arayarak kyk yı istediğin bilgiyi alabilirsin

Adsız dedi ki...

dgs ile girip de 1 sene kayıp yılı olanlar geç girenler yani kaydet deyince kayıp yıl dio onaylanmıo bilginize geçmiş olsun :)

Adsız dedi ki...

ya ben kimlik seri no'mu doğru girdiğim halde sürekli hata veriyor. bu sorunla karşılaşanınız var mı acaba benden başka?

ahmet hilmi dedi ki...

kyk yı arayıpta ulaşabilen varmı telefona bakmıyorlarda.

Adsız dedi ki...

mrb arkadaslar ya ben basvuru yaptım da sonuclar ne zamn acıklanır acaba bır fıkrınız varmı?

Adsız dedi ki...

ben sadece burs'a basvurmak istiyorum da formda; istemiyorum,burs ve ögrenim,Katkı ve ögrenim,burs katkı ve ögrenim yazıyor ben bunlardan hangisini isaretlemem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim bir de ögrenim cıktıgın da iptal etmek icin neler gerekiyor...simdiden tesekkürler

koray dedi ki...

ARKADAŞLAR:
BEN DGS İLE GEÇTİM 3. SINIF BİTTİ. 4.SINIF İÇİN BURS VE KREDİ BAŞVURUSU YAPICAM.. BAŞVURU TÜRÜNE DGS (ARASINIF)'Mİ YOKSA ÖNLİSANS(ARASINIFMI)İŞARETLİYECEĞİM??

Adsız dedi ki...

arkadaşlar burs başvuruları başladı.ara sınıf öğrencileri 26 temmuz 13 agustos.ünivers. ilk başlayanlar yerleştkten sonra.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar nerden başnuru yapıyrz kyk ya gırdımde bulamadım..bıde ara sınıf ne...yağmur

Adsız dedi ki...

son sınıflara burs felan çıkmıyo diye biliyom

Adsız dedi ki...

çıkıyo son sınıflara bursta çıkıyo öğrenimde

Adsız dedi ki...

seri no'mu doğru girdiğim halde sürekli hata veriyorr bende aynı problemi yaşıyorumm ne yapmam gerekiyorr acabaa bilen var mı?

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 322   Yeni› En yeni»

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *