Pütürge Eğitim Vakfı Bursu

Pütürge Eğitim Vakfı maddi anlamda ihtiyaç sahibi olan öğrencilere burs olanağı sağlıyor. Verilen burs karşılıksız.

Koşullar ise şöyle :

Şartlar:

1 - Malatya İli nüfusuna kayıtlı olmak ve ailesinin bu ilin hudutları içinde oturmuş olmak.

2 - Malatya İli dahilindeki lise ve dengi okullardan mezun olarak en az dört yıllık, devam zorunluluğu olan üniversite veya yüksek okula giriş kaydını yaptırmış olmak.

3 - Aile gelirinin yüksek öğrenime devamı için yetersiz olmak.

4 - Her yıl, bir üst sınıf veya sömestre devam etme hakkını kazandığını belgelemiş olmak.

5 - Devletten; maaş, dul ve yetim aylığı veya herhangi bir kurum, kuruluş veya hükmi şahsiyet ile özel şahıslarca gelire bağlanmamış olmak.

6 - Burs alan kişilerin; öğrenciye yakışmayan tavır, hareket ve davranışlara veya içki kumar vs. gibi kötü alışkanlıkları olmamak.

7 - Mezkur Burs, öğrenciler için bir müktesep hak değildir.

8 - Bu yönetmelik hükümlerini uygulamaya Vakıf Yönetim Kurulu yetkilidir.

9 - İş bu yönetmelik dokuz maddeden ibarettir.

Yorumlar

  1. Geçen yıl burs başvurusunda bulundum. Belirtilen bütün şartlar bende mevcut ve bunları istenen evraklarla belgelendirip burs başvurusunda bulundum ama burs cıkmadı. Tam aksine ekonomik durumu benden çok daha iyi olan bir arkadaşıma bu kurumdan burs çıktı. Tamamen referansa göre değerlendirme yapılıyor. Kurum üyeleri sizi daha duyarlı olmaya davet ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. nereden basvuru yapacagız?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder