İstanbul Ticaret Odası Bursu


İTO, İstanbul il sınırları içerisindeki devlet üniversitelerinin ekonomi ile ilgili bölümlerinde okuyan öğrencilere burs veriyor.Burs alabilmek için çeşitli yaş sınırları aranıyor.En önemli koşullardan biri öğrencinin başka bir yerden burs almamasıdır.Geri ödeme şartı aranmıyor.Özel üniversite ve 2. öğretimde okuyan öğrencilerin başvuruları kabul edilmiyor. Her yıl ekim - kasım aylarında başvurular yapılıyor.

tel : 0212 511 41 50

www.ito.org.tr

İstanbul Ticaret Odası 2009 / 2010 Burs sonuçları açıklandı !!!!

Burs Sonuçları için Tıklayın :

2009 /2010 İTO BURS SONUÇLARI

Yorumlar

  1. burslar bir dersten kalınca kesiliyor deniliyor fakat benim bir arkadaşım bir dersten kaldı ama ortalaması yüksek diye vermeye devam etmişler bir bilgisi olannn???

    YanıtlaSil
  2. burslar şubat ayından itibaren ilk olarak geçmiş 6 ayın toplamı olarak veriliyor , fakat 1. dönem alttan dersimiz kaldığı zman bu toplu alacağımız bursu vermemeleri gbi bi durum söz konusu olabilir mi yoksa sene sonu not ortralamasına göre mi değerlendiriliyoruz ?

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar ito nun başvuru sonuçları ne zaman açıklanıyor eğer açıklandı ise de ben erişemedim sonuçlara yardımcı olabilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar ito nun başvuru sonuçları ne zaman açıklanıyor eğer açıklandı ise de ben erişemedim sonuçlara yardımcı olabilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  5. itoya başvururken yılbaşı sonrasında açıklayacaklarını söylemişlerdi fakat hala sonuçlar yok...

    YanıtlaSil
  6. 15inden sonra internet sitesinden takip edin demişlerdi bana..

    YanıtlaSil
  7. hala daha açıklıcaklar . resmen bi dönem bitti daha neyi bekliyolar hiç bişey anlamıyorum

    YanıtlaSil
  8. bu ay içinde açıklanması gerek ay sonuna doğru açıklanacak dediler yani maalesefki takibe devam

    YanıtlaSil
  9. Geçen sene 31 inde açıklamışlardı. Valla büyük bir merakla bekliyorum bu burs da çıkmazsa hakikaten şansım olmadığını düşüneceğim.

    YanıtlaSil
  10. açıklanınca burda biri duyarabilir mi en azndan

    YanıtlaSil
  11. açıklandı..

    YanıtlaSil
  12. nerden bakıyoruz burs sonuçlarına

    YanıtlaSil
  13. kyk bursu alanlarlar itodan burs alabiliyormu yoksa iptal etmemizimi istiorlar kykyı

    YanıtlaSil
  14. alabiliyor diye biliyorum.

    YanıtlaSil
  15. meraba arkadaşlar,ito bursu cıkanlara başka yerden burs almama koşulu gösteriliyor, benim burs aldıgım bir yer daha var bunu da alırsam 2 yerden almış olacagım bu bursu almam bir engel teşkil eder mi, bir bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder