Toplum Gönüllüleri Vakfı Bursu


Toplum Gönüllüleri Vakfı,sosyal sorumluluk bilincini geliştirmeye açık,Toplum Gönüllüleri'nin çalışmalarına katkıda bulunmaya istekli,maddi desteğe ihtiyaç duyan üniversite öğrencilerine burs olanağı sunmaktadır.Burs alabilmek için en önemli koşul,haftada en az 4 saat herhangi bir toplumsal sorumluluk projesinde gönüllü olarak yer almaktır.Bursun devamı için öğrencinin başarı devamlılığı esas alınıyor.Geri ödeme şartı yok.

tel : 0216 321 89 88

web : www.tog.org.tr

Yorumlar

  1. merhaba ben geçen yıl hazırlık okudum bu yılsa 1. sınıfa başlayacağım maddi durumumuz pek iyi değil bursa ihtiyacım var lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  2. başvuru tarihleri ne zaman başlıyor ve nereye nasıl yapılıyor.bilgisi olan detaylı bilgi verebilir mi?

    YanıtlaSil
  3. ARKADAŞLAR KESİN BİR YER GİDECEĞİNİZ İNTERNETTEN BURS VEREN YERLERİN ŞARTINA BAKICAKSINIZ.BAZILARINA GİTMENİZ GEREKİYOR BAZILARI İSE İNTERNETTEN FORM DOLDURUYORSUNUZ.EĞER BURSA GERÇEKTEN İHTİYACINIZ VARSA KESİNLİKLE İNTERNETTEN ARAŞTIRIP FORMLARI DOLDURUN.

    YanıtlaSil
  4. ARKADAŞLAR KESİN BİR YER YOK GİDECEĞİNİZ İNTERNETTEN BURS VEREN YERLERİN ŞARTINA BAKICAKSINIZ.BAZILARINA GİTMENİZ GEREKİYOR BAZILARI İSE İNTERNETTEN FORM DOLDURUYORSUNUZ.EĞER BURSA GERÇEKTEN İHTİYACINIZ VARSA KESİNLİKLE İNTERNETTEN ARAŞTIRIP FORMLARI DOLDURUN.

    YanıtlaSil
  5. ben mine babam ben küçükken vefat etti. Annem ile ben beraber yasıyoruz. Maddi durumumuz kötü okumayı okuyupta öğretmen olmayı çook istiyorum. bana yardımcı olmanızı istiyorum. bu sene üniversite sınavna hazırlanıyorum dershaneye gitmek istiyorum bu bursa ihtiyacım var bir yerlere gelip anneme sahip çıkmak istiyorum msn= sancaktutanfurkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. ben üniversite öğrencisiyim ne matdi nede manevi durumum var. SİZDEN BURS ALMAK İSTİYORUM..


    ALİ ÖZCAN
    05347318144
    MUŞ

    lütfen

    YanıtlaSil
  7. ben üniversite öğrencisiyim ne matdi nede manevi durumum var. SİZDEN BURS ALMAK İSTİYORUM..


    ALİ ÖZCAN
    05347318144
    MUŞ

    lütfen

    YanıtlaSil
  8. ben şırnak üniversitesi işletme2 sınıf ögrencisiyim bursa ihtiyacım var
    5393749745 muhammet

    YanıtlaSil
  9. mrb. ben 1. sınıfım bu bursa nasıl basvurudabulunabılrm..

    YanıtlaSil
  10. ya cafeye gıtcek param bıle yok kızlar hesabımı oduyo ama bır gun bana fena sekılde gerı donecek ben her ıse besmeleyle baslıyorum ama elım paraya gıdemıyor neden bu kadar delık cebım azcık para versenız de yenı yılda ıcmeye gıdeyım ...

    YanıtlaSil
  11. 05418598090 lütfen bursa ihtiyaçım çok azda olsa yeter

    YanıtlaSil
  12. hemsirelik 2. sınıfım bursa ihtiyacım var lütfen yardım cı olun

    YanıtlaSil
  13. 2. sınıf ögrencisiyim bursa ihtiyacım var ailemin durumu ii degil yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  14. bursa ihtiyacım var lütfen bana yardımcı olun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder