2011 2012 KYK Burs, Öğrenim ve Katkı Kredisi Başvuruları

/ On : 07:59

2011 2012 KYK, burs, öğrenim ve katkı kredisi başvuruları yerleştirme sonuçlarının belli oöasından kısa bir süre sonra KYK'nın resmi sitesinden yapılacak.

Sınav sonrasında başvuru yapan öğrenciler KYK'nın yaptığı inceleme göre Burs, Katkı veya Öğrenim kredisin bir veya daha fazlasından yararlanabilecek.

Öğrenim Kredisi Nedir ? : Öğrenim Kredisi öğrencinin karşılıklı olarak aldığı, okuldan mezun olduktan belli bir süre sonra belirli aralık ve miktarlarla geri ödemesi gereken kredinin adıdır.

Burs Nedir ? : Burs ise öğrencinin karşılıksız olarak aldığı daha sonra geri ödeme şartı aranmadan verilen paranın adıdır. Ancak bu noktada öğrenciden başarı beklenilir. Bir dönem içerisinde 3 veya daha fazla başarısız getiren öğrencinin bursu kesilerek öğrenim kredisine çevrilir.

Önemli : KYK'dan yapılan resmi açıklamaya göre burs, öğrenim ve katkı kredisi başvurular 19 Ağustos 2011 - 28 Ağustos 2011 ( 28 Ağustos dahil ) tarihleri arasında kurumun resmi web sayfasından gerçekleştirecektir.

156 yorum:

Adsız dedi ki...

kredi alanların bursa geçiş yapmaları için başvuru tarihi ne zaman peki arkadaşlar bu konuda biri bilgi verirse sevinirim...

Adsız dedi ki...

kredı nın bursa donusturulması hakkında bılgısı olan varsa bılgılendırebılırler mı acacba lutfen

Adsız dedi ki...

arkadaşlar kredinin bursa dönüştürülmesi için KYK merkezlerine dilekçeyle başvuru yapabilirsiniz.

bir not daha : 2009 yılında öğrenim kredisi kazanan bazı öğrencilere telefon yoluyla kısa mesaj gönderilerek, kredilerinin bursa dönüştüğü mesajı gelmiş ve dilekçe istenmişti

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bana geçen sene öğrenim kredisi çıktı fakat almadım öğrenim kredisini yani istemedim.bu sabah yurtlar kurumundan bi belge geldi,öğrenim kredisini bursa dönüştürülecektir die.hiç bişi anlamadım? bilen varsa yardım etsin lütfen?

Adsız dedi ki...

bana da yollamam gereken tarihde bilgi geldi ama yollayamadım posta geç geldiginden nolacak bi bilgisi olan varsa yardım etsin lütfen

Adsız dedi ki...

6 haziranda öğrenim kredisinin bursa dönüştürülmesi adlı belge banada geldi işlemleri yaptırdım fakat kart işlemleri nasıl olacak , parayı ne zaman vermeye başlıcaklar bilmiorum bilgisi olan var mı ?

Adsız dedi ki...

bu konuda bana 6 temmuz da mail geldi.postayı gönderdim ancak 8 temmuz mesai bitimine kadar ellerine geçmesi gereken posta 9 temmuz cumartesi günü saat 13.00 de teslim edilmiş.bu bir sorun olur mu? bilgisi olan cevap yazarsa sevinirim.

Adsız dedi ki...

Ben de aynı durumdaydım.Tebligat okuduğum şehirdeki yurduma gitmişti.Bugün(13 temmuz) tebligattaki kyk ya gittim.Sorun çıkarmadılar.Noterden senedimi alıp teslim ettim.En kısa zamanda gönderin göndermeyen varsa.

Adsız dedi ki...

yaaa banada bu belge geldı fakatt bugun gec kaldıgım için notere gıdemedım yarın gıdersem işlemimi gerckleştirirlermi acaba yardımcı olun lutfenn çok mağdur durumdayım

Adsız dedi ki...

tebligattaki kyk ya gittim derken, ANKARA cebeci deki genel müdürlüğe mi bizzat gittiniz? orayı telefonla arıyorum ama açan olmuyor ve bu durum bende müthiş bir moral bozukluğu yarattı. sorun olmaz diyorsanız ancak rahatlayacağım:)

Adsız dedi ki...

banada posta yoluyla geldi ama notere gidin falan demiyo kyk yı aradıım kadın bişey yapmana gerek yok artık burs alıcaksın ocak 2011 den itibaren aldığın öğrenim kredisini de gerii ödemeyeceksin dedi de çok anlayan biri gibi gelmedi bana kafam karıştı

Adsız dedi ki...

arkdaslar ben gittim notere 13 temmuz son günmüş olmuor altıüstü bi burs vercekler diye tam öğrenciye yorgunluk..ben öğrenim kredisi almadım kredi bursa dönüşmüş posta geç geldi hatta 13 temmuz da geldi.. kyk ya gittim olmuor ankara yı arıorum telefonu açan yok bu nasıl iştir ya dalga mı geçiorlar

Adsız dedi ki...

@ 13 temmuz 9.14-Evet cebecideki kyk ya gittim çarşamba günü.Valla kardeş benimkinde sorun çıkmadı ama tarihi ertelemişler gibi bişey duydum 14 temmuza,bu yüzden sorun çıkarmamış da olabilirler.
@ 14 temmuz 10.53-Sen zaten kredi aldığın için notere gidip tekrar senet almana gerek yok,nitekim öyle olmuş.
Size tavsiyem ankarada tanıdığınız varsa,cebeci kyk ya bizzat gidip sormalarını isteyin.Tarih geçmiş olsa da diretin biraz,telafisi falan vardır belki.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim adresim farklı yazıldı bu yüzden dün elime geçti ne yapacağımı bilmiyorum acaba noterden işlemleri yaptırıp yollasam kabul ederlermi 08 97 2011 de son gündü

Adsız dedi ki...

sanırım noterden senedi almak için son gün 14 temmuzdu.yine de notere gidip görüşmekte fayda vardır.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar banada öğrenim kredisin in bursa dönüştürülmesi adlı posta geldi kyk müdürlüğünden cebeci ankara 8 temmuzda geldi noterdeki de son gündü cuma günü hemen girtim ögleden sonra noterde işlem yaptırdım 45 tl ödedim oradaki senedi hemen bankaya gittim dedimki çok acil yolla mam lazım bunu dedim 5 e kadar ben son gün biliyodum adam dediki bunu uçursak 5 e yetişmez dedi pazartesi falan orda olur bişeler dedi bende gittim kyk'yı aradım kadın çıktı sordum ona son gün 8 temmuz değişl dedi o noterde işlem yapmak için son gün müş ankaraya o taahhüt belgesini istediğin zaman yollayabilirsin dedi kadın bende cuma günü yolladım gittimi gitmedimi bilmiyorum para işine gelince ağustos ayında falan yatacakmış para bi de öğrenim kredisi almamıştım 1.sınıfta toplam 1.900 tl falan alacaksın dedi kadın ondan sonra her ay normal burs gibi alacam başarılı olduğum sürece.. Ama siz kyk sitesini takip edin..

Adsız dedi ki...

yarın ankarayı arayacağım bakalım olcak mı bu iş pek umudum yok açıkçası. adres yanlıştı komsumuz getirmiş bilmiyorum ne olacak zamanı bayağı geçirdik bu postacıları ne yapmak lazım bilmiyorum. Şahısa teslim etmesi gerekmiyor mu? anlamadım

Adsız dedi ki...

bu gün notere gittim taahüt senedinini vermedi sistemden düşürmüş tekrar uzatılma olasılığı var mı acaba bilgisi olan var mı arkadaşlar

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende 1. sınıfı tekrar yaparak 2. sınıfa geçmiş bulunmaktayım. Ve de yüksekokul okuyorum yani 2 yıllık öğrenim süreci. bana bu yıl kredi verirler mi acaba?

Adsız dedi ki...

ya ne zaman ödemeye başlicaklarmış peki arayan arkadaşlar bi bilgi verebilir misiniz? bi de şimdi taa üniverstenin olduğu ile mi gitmemz gerekio parayı almak için belirtilen şubeden çekilcek falan dio

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim de kredi idi sonradan bursa dönüştü bence önceden kredi olup da almayan varsa onların birşey yapması gerekiyor biz zaten kredi aldığımız için direk burs oldu birşey yapmamıza gerek yok diye düşünüyorum

Adsız dedi ki...

evet kredi alırken bursa dönüşenlerin bişi yapmasına gerek yok geçen yıl ark. öle olmuştu da benm kredi almadığım halde dönştü o yüsden nasıl alcam nerden alcam bilmiyorum

Adsız dedi ki...

o konuda benim de bi fikrim yok çünkü sizin bi hesabınız yok paranın yatacagı ve çekebileceğiniz..kyk yı ara bi sor bence

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bana da birinci sınıfta yani geçen yıl öğrenim kredisi çıkmıştı fakat bursa çevrilmiş ve benim bundan çoook geç haberim oldu, gönderdikleri mektup 26 temmuzda elime geçti noteri aradım sistem kapanmış geç de olsa göndercektim...Dün de dilekçe yazdım ankaraya o adrese gönderdim durumu anlattım dönüş olcağını sanmıyorum ama bi umut işte... aynı durumda olan arkadarşlar Siz de dilekçe gönderin belki bi faydası olur..

Adsız dedi ki...

öğrenim kredisi alıyordum bende, geçen hafta kykdan bi belge geldi. kredimin bursa dönüştüğü yazıyordu. aradım il müdürlüğünü, bi işlem yapmama gerek yokmuş.
netten bakıyorum hala kredili gözüküyom. burs için arasınıf başvurusuda yapmadım. inş bi düzeltirler durumu.

Adsız dedi ki...

İlk defa burs veya kredi alacakların toplu paraları(Ocak-Ağustos arası) 9 ağustosta yatacakmış.Farklı bi şubeden çekilince para,biraz kesinti yapılıyormuş.Bugün aradım kyk yı öyle söylediler.

sessiz dedi ki...

arkadaşlar benimde öğrenim kredisi çıktı almadım bursa dönüşmüş .notere para yatırdım senedi ankara yayolladım ama henüz cevap gelmedi bi sorun çıkar mı bilgisiolan varmı lütfen söylesin

Adsız dedi ki...

burs almak istiyorum

Adsız dedi ki...

kim istemiyor ki ?

Adsız dedi ki...

Sorularınızı kyk çağrı merkezine sorabilirsiniz.4441961

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende 8 temmuzda noterden aldığım belgeyi kyk ya ankaraya göndrdim.acaba belgenin ulaşıp ulaşmadığını nasıl anlarım. kyk çağrı merkezini arıyorum adam sürekli internet sitesini takip et diyor, hiç bir şey bilmiyor.

Adsız dedi ki...

aps ile gönderdiysen eğer oradan aldığın belgenin üzerindeki kodu, posta sorgulama yaparak postanın ne durumda olduğunu öğrenebilirsin..sana tavsiyem burs sorgulama sayfasına tc no nu yazarak bak.bugün kredi bilgileri girilmiş.ellerine ulaştıysa yazıyordur orada.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benimde geçensene başvurupta almamış olduğum öğrenim kredisi bursa çevrilmiş, 8 temmuz 2011 de noterden aldığım evrakı kyk ya gönderdim. bursu ne zaman almaya başlayacagım. Ayrıca ocak 2011 den itibaren alacagım söyleniyor acaba toplu mu alacam bilen varsa yardımcı olsun lütfen.

Adsız dedi ki...

Toplu paralar(1920 TL) 9 ağustosta çekilebilir.Kyk'nın sitesinden burs-öğrenim kredisi ödeme bilgileri var.Oraya işlenmiş bugün itibariyle,9 ağustosta çekilebileceği bilgisi var.

Adsız dedi ki...

kredisi bursa çevrilen arkadaşlar detaylı bilgi verebilirlermi dilekçemi yazdılarda bursa döndü ders notlarındn dolayımı benim not ortalam çok iyi ama kredim bursa dönmedi acaba sigortalı çalışıyorum ondan olabilir mi?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bn bişi sorucam. 2011 2012 kredi ve burs sonuçları ne zaman açıklanıcak bilgisi olan var mı?

Adsız dedi ki...

@ 05..20:40 kredinin bursa dönüşmesi için dilekçe yazmadık.geçen yıl burs kazanıp noterdeki senedi göndermeyenlerden dolayı oluşan boş kontenjan nedeniyle dönüştürüldü.hangi kriterlere göre verildiğini bilmiyorum ama seninki muhtemelen sigortalı çalıştığından dönüşmemiştir.çünkü burs alanların da sigortalı çalışmaya başladığından itibaren (tespit edildiğinde) bursu kesilir.
@ 06..01:57 2011 2012 sonuçları aralık sonu gibi açıklanır ve ilk kredi ya da bursunu 7 ocak ta alırsın.

Adsız dedi ki...

bana geçen sene kredi çıktı ama almak istemiyorum diye dilekçe vermedim acaba bneim oyuzden mi dönüştürülmedi bu sene tekrar burs başvurusu yaptım

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar http://www.kyk.gov.tr/Yurtkur/ogrenimOdemeParametreGiris.do bu siteden girip tc kimlik ya da kredi no'yu yazıp çekeceğiniz miktar gözüküyor parayıda arkadaşların dediği gibi 9 ağustosta çekebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Kimlik ve Kredi no su yetrlimidir parayı çekmek için. Bi hesap kartı yok çünkü. Bilgisi olan var mı?

Adsız dedi ki...

ya bu burs bavuruları bittimi

Adsız dedi ki...

Parasını çeken arkadaş var mıı??

Adsız dedi ki...

ne zaman açıklanacak bilgisi olan warmı ?

Adsız dedi ki...

Evet çektim ben parayı 9 ağustosta,farklı bir şubeden.10 lira kesinti yaptılar o kadar.Kimlik fotokopisi yeterli.

Adsız dedi ki...

bu ne burs formuna giriyoz cins cins sekmeler görünüyo..mk

Adsız dedi ki...

Ben Kredi bavuRusunu NerDen YapCam YarDım plss ..

Adsız dedi ki...

ben gecen yıl kredi aldım.bu yıl burs basvurusu yaptım.kredi alanlara burs cıkmıyo diye birsey duydum acaba dogru mu bılen var mı

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN MESLEKYÜKSEKOKULUNDA OKUYORUM 1 SENE BOYUNCA ÖGRENİM KREDİSİ ALDIM.BU SENE ONU BURSA CEVİRME SANSIM VAR MI ?GEÇEN SENE EVİMİZ BİZİMDİ AMA ŞİMDİ DEDEMİN ÜSTÜNE ŞARTLAR DEĞİŞTİ.YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM

Adsız dedi ki...

bu konuları bi yetkiliye danış derim kulakdan duyma bilgiler bazen yanıltıcı olabilir

Adsız dedi ki...

ara sınıflar için kredi başwuru tarihlerini kaçırdım bu urumda yapılabilecek bişey warmı yardımcı olursanız sewinirim

Adsız dedi ki...

vakıf üni.sinide okuyan birine kyk öğrenşm kredisinin çıkma ihtimali düşük müdür yoksal normal mi?

Adsız dedi ki...

vakıf üniversitesinde okuyan öğrenciler için öğrenim kredisi ve burs verilmiyor diye biliyorum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar acaba kredisi bursa çevrilen arkadaşlar biraz bilgi verir misiniz?ne yaptınız?ya da şartlarınız neydi burs çıktı?ben 2.sınıfa gectim yurt bile yok çıkmadı bi kredi var onuda geri ödicez işte..alttan çok dersim var sanırım bana bu yuzden yne bişey çıkmicak:/ama bir kardeşim var o da ünv öğrencisi bu yıl başvurduk yine..bişey çıkmazsa dilekçe göndermeyi düşünüyorum işe yarar mı?birileri bişey yazarsa çok mutlu olurum

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşlar...benim öğrenim kredisi bursa çevrildi..şu anda alıyorum bursu..yalnız netten burs sorgulamaya girince geri ödeme tarihi falan yazıyor? Biz aldığımız bursu geri ödeyecekmiyiz arkadaşlar ?

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

öğrenim kredisi başvuru tarihi uzatılcakmı ltfn bilgi verin?*

Adsız dedi ki...

ara sınıf başvuru sonuçları birinci sınıflarınkiyle aynı anda mı açıklanacak?

Adsız dedi ki...

bu sene kazandım ön lisans okucam burs başvuru tarihlerini kaçırdım. şimdi başvuru yapma ihtimalim var mı ? veya okullar açılınca tekrar yapılabiliyor mu? yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞIM 28 AĞUSTOSTA SONDU TEKRAR VERİLMEZ DİYE BİLİYORUM

adsız dedi ki...

Öğrenim Kredisi bgn acıklanmıcakmııııııııı ???

Adsız dedi ki...

HAYIR ÖĞRENİM KREDİSİ ARALIKTA AÇIKLANACAK

Adsız dedi ki...

YA ÖĞRENİM KREDİSİ BAŞVURULARI NASIL OLCAK BGN AÇIKLANMICKMIYDI

Adsız dedi ki...

ben KYKya eğitim kredisi için başvuru yapmadım ama şimdi pişmanım. Ek kontenjan için tekrar başvuru açıldığında ben de başvuru yapabilir miyim (ek kontenjan değilim)

Adsız dedi ki...

birşey sorucagım bana yüksek ücretli yurtta 0 yazıyor fakat yurt ismi yazmıyor acaba çıkmadımı cevap verirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

krediyi bursa nasıl çeviriyorsunuz? lütfen detaylı bilgi verirmisiniz?

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar kyk'nın gönderdiği dilekçede tekrr burs için başvuru yapın yazmıyor ki

Adsız dedi ki...

arkadaşlar öğrenm kredisi için son tarih 28 ağustoos muydu?bundan sonra başvuru yapamaz mıyım?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar öğrenm kredisi için son tarih 28 ağustoos muydu?bundan sonra başvuru yapamaz mıyım?

Adsız dedi ki...

öğrenim kredisi sonuçları ne zaman açıklanacak bilen yok mu???

Adsız dedi ki...

açıklanmaz bekle biraz

adsız dedi ki...

arkadaşlar kimisi öğrenim kredisi sonuçları ekimde açıklancak diyor kimiside kasım aralık ocak diyor hangsi dğru yha kmse kesn ve net tarihini bilmio mu nerden öğrencez??bu arada bi arkadaş sormuştu vakıf üni.de okuyana öğrenim kredisi ve burs verilio sadece katkı kredisi verilmio zten ayrıntıları kyk.nın sitesinde yazıo.

Adsız dedi ki...

öğrenim kredisine başvurmuştum öğrenim kredisi çıktı.ben başvurmamıştım.sonra bu bursa dönüştürülmüş bana belge daha bugun geldi böle iş mi olur suç bende değil pttde bana burs çıkmış niye almıyayım pttye dava açacam ayıp ya...

Adsız dedi ki...

!!!!!! ÇOK ÖNEMLİİİİ !!!! İKİNCİ ÖĞRETİMLER ÖĞRENİM KREDİSİ ÇEKEBİLİYOLAR MI ?? LÜTFEN BİRİ CEVAPLASIN ...

Adsız dedi ki...

evet 2. öğretimler de öğrenim kredisi alabilir sadece harçtan yararlanamazlar

Adsız dedi ki...

ek tercihten gelenler yurt ve burs kayıtları yapılacakmı cvp beklıoruzz acııııııııılllllllll

Adsız dedi ki...

aynen bu konuda bilgisi olan yok mu?

Adsız dedi ki...

bnde burs ve öğrenım kredısıne basvurmak ıstıyorum ek tercihlerden iö kazandım ne yapmam lazım

Adsız dedi ki...

2. terchlerde kyk burs başvurusu yapsak çıkarmı yaa. ewde iki tane üniwersite öğrencisi olucaz şansım ne . ablama çıkmamştı 3 yıl önce bana çıkarmı cwp lütfn!! :(

Adsız dedi ki...

Ben bugün çok mutluyum, ben sadece l fr kredi arayan olduğunu yıllar sonra Barclay Sermaye Kredi Servisi 65,000.00 TL bir kredi var. Ben çok mutluyum. Www.barcap.com az daha sonra ziyaret etmek ya da e-posta barclayscapitals@hotmail.co.uk yapabilirsiniz.

Erva Hasan.

Adsız dedi ki...

Merhaba, Ben burs başvurusunu internetten yaptım ancak o sırada yurtdışında olduğum için hiçbir belge gönderemedim( annem ile babamın ayrı olduğuna dair vs. ) acaba bu bir problem yaratır mı? Ayrıca vakıf üniversitesinde okuyorum ancak %100 bursluyum, ama herhangi bir para almıyorum. Bu durum benim burs almamı etkiler mi?

Adsız dedi ki...

merhaba, vermeniz gereken belgeleri burs sonuçlarının açıklanmaının ardından teslim edeceksiniz. Sonuçlar ise Aralık ayında açıklanacak büyük ihtimalle. bu nedenle belgelerle alakalı bir sıkıntınız yok.

2. sorunuza gelince, KYK'nın burs yönetmeliğinde vakıf üniversitesi öğrencilerine burs verilmez diye bir kural yok. Hele ki %100 bursluysanız hiçbir sıkıntı olmaz. Umarım yardımcı olmuşumdur.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben kredi alıyordsum 2.sınıfa geçtim dersler süper.ortalama 3.50 nin üzerinde bu sene tekrar başvurdum bursa çevirilir diye.herkes öyle söyledi bilgi verirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

cöğrenciyi madur etmekten başkabişey değil bu

Adsız dedi ki...

peki burs sonuçları ne zaman açıklanıcak bilgisi olan varmı?

Adsız dedi ki...

bre kardaş açıklanmıyomu bu koduğumun kredisi yoho..! sikerim ha böle aşkın ızdırabını para yok a.q !

Adsız dedi ki...

bre kardaş açıklanmıyomu bu koduğumun kredisi yoho..! sikerim ha böle aşkın ızdırabını para yok a.q !
HatayLı ŞişKiNn !!!

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BANA ÖĞRENİM KREDİSİ ÇIKTI BUNU NASIL BURSA ÇEVİREBİLİRİZ.BİLGİSİ OLAN VARSA Bİ YARDIMCI OLABİLİR Mİ?

Adsız dedi ki...

arkadaşım bulunduğun ildeki kredi kurumuna dilekce vermen gerekiyor arastırdığım kadarıyla bu gerekiyor banada sınıf hatası oldugundan dolayı burs cıkmadıgını belirtmiş öğrenim cıkmıs bende dilekce yazacağım hayırlısı artık...

Adsız dedi ki...

Yurtdisinda ki hic kimseye burs verildigini dusunmuyorum cunku 3 ayri ulkede okuyan tum arkadaslarimi aradim ben de dahil olmak uzere hic kimseye burs verilmemis. Sadece kredi verilmis.
Burs vericez diyip kandiriyorlar milleti. Ahh ah bir de basina aciklama yapiyorlardi Turkiye Cumhuriyetine burs vermek yakisiyor. Hani nerde aq. Anca tukurdugunu yaliyor. Ayip.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bana kredi çıktı maddi durumumda iyi değil geri ödemem çok zor bunu bursa nasıl çevirebilirimyorumlarsanız çok sevinirim

Adsız dedi ki...

ARKADŞLAR NOTERE BİR UCRET ÖDENİYOR MU?YAPILAN DUYURUDA HARÇ VERGİ VE RESİM PARALARINDAN MUAF OLDUGUMUZ YAZIYOR.AYRICA BU SENE İCİN HICBIR PARA FALAN DA YATIRMAYACAKMIŞIZ OYLE DENILIYOR. NOTER MEMURLARI DA 'HAYIR OYLE SEY YOK 'DIYORLAR.BU DURUMDA ARADA KALAN BİZ OGRENCİLER NE YAPACAGIZ? BU KONUDA KESİN BİR BİLGİISI OLAN ARKADASLARIMDAN CEVAP VE YORUMLARINI BEKLIYORUM.

Adsız dedi ki...

başvuru için ne yapmalıyız..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bana öğrenim kredisi çıkmış bursa dönüştürülmesi için birşey yapmam gerekiyomu?

Adsız dedi ki...

notere para veriliyor mu?

ınsaaaat dedi ki...

Noterde 46 TL ödemeniz gerekiyr haberiniz olsun
Yeni çıkmış

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bn geçen sene kredi başvurusu yapmamıştım bu sene yaptım ama çıkmadı. 2. sınıftayım.illa üniversiteyi kazandığın yıl mı başvuru yapmak grekiyor?

Adsız dedi ki...

BAŞVURULAR İLLA KAZANDIĞIN YIL MI YAPILMASI GEREKİYOR.BİRİSİ YARDIMCI OLAABİLİR Mİ?

Adsız dedi ki...

meraba arkadaşlar bana kredi çıktı bursa dönüştürmek istiyorum çünkü okuyan kardeş sayım çok babam yetişemiyor bize bu yüzden nereye yazıyoruz bu dilekçeyi bir adres falan verirseniz sevinirim ama lütfen geçerli bir adres olsun ...

muharrem dedi ki...

kolay gelsin aynı şey bende de var. dönüştürülmesi için; Cemal Gürsel cad. no:61 06590 Cebeci/Ankara. adresine öncelik belgesi ve dilekçe yazdım

Adsız dedi ki...

banada öğrenim kredisi çıktı ama almak istemiyorum ne yapmam gerek seneye bursa nasıl döner

Adsız dedi ki...

banada öğrenim kredisi çıktı ama almak istemiyorum ne yapmam gerek seneye bursa nasıl döner

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR DİÜER TÜM ARKADAŞLARIM ÖGRENİM KREDİSİNİ 11.250 TL ALIRKEN BANA 14.250 TL ÇIKTI ...ACABA BUNUN SEBEBİ NEDİR ?

Adsız dedi ki...

bu senein kredi bursu kac olacak fikrı olan var mı

Adsız dedi ki...

noterden alınan belgeyi yurda teslim etmeyip ankaraya posta ile göndersem riske mi atmş olurum

Adsız dedi ki...

kredi bursunun3 aylığını peşin mi alıyoruz acaba?

Adsız dedi ki...

bnde öle birsey duydum 3 aylık peşin alıcakmısızzz insaallah oledirde cebımız para görür.d

Adsız dedi ki...

toplu para almak yok gençler ay ay 250 alırsınız şehir efsanesi o

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ek kontenjan başvuru tarihleri ne zaman bilen warmı?bana ne burs ne de kredi çıkmadı we ben ara sınıfım

Adsız dedi ki...

ya bu sorularımıza cewap werecek bi allhın kulu yokmu ya

Adsız dedi ki...

kredil we burs çıkmayan arkadaşlarım tkrar ek kontenjan şansımız war ama tarihi bilmyrm ocak ayı die duydum ama kaçında bilinmio,bilen warsa yazsın lütfen ya.kyk arıyorum fakat bi türlü irtibaat kuramıyorum.bilgisi olan mutlaka acil yazsın arkadaşlar

Adsız dedi ki...

evet arkadaşlar bilen arkadaşlara rica ediyoruz

Adsız dedi ki...

noterden aldığımız belgeyi kyk bürosunda oanylstms hangi tsrihte bitiyor..

Adsız dedi ki...

noterden aldığın belgeyi 31 aralık a kadar goturursen 6 ocak ta odeme alırsın 31 ocak a kadar goturursen 6 şubatta alırsın para (2aylık)

Adsız dedi ki...

ya ben geçen yıl kyk burs başvuru zamanı nı kaçırdım bu yıl başvurduğum halde çıkmadı. Acaba bunun nedeni ilk kazandığım yıl başvurmamadan mı kaynaklanıyo yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

bu sene 3 aylık toplu para verilcek diyorlar ne kadar doğru??

Adsız dedi ki...

her yıl söylenir hiç bir zaman toplu ödenmez

Adsız dedi ki...

toplu para hayalleri kurmayın yok öle bişey. ne kadar zam gelecek orası önemli

Adsız dedi ki...

arkadaşlar kredinin byrsa çevrilme işlemi kredi başvurusu yaptıktan sonra mı gerçekleşiyor

Adsız dedi ki...

arkadaşlar krediniz bursa çevrildiği takdirde KYK'dan sizin telefonunza bir mesaj gelir.

Adsız dedi ki...

kredinin bursa çevrilmesi için neler yapılıyor bilgisi olan varmı

Adsız dedi ki...

260 tl burs parası diye biliyorum

Adsız dedi ki...

bu yıl 260 tl diyen de var 270 tl de..fakat senette yazılan miktar ile ay ay alacağım miktar birbirini tutmuyor..17 ay boyunca aldığımı varsaydığımda(yüksek lisans öğrencisiyim) eksik kalıyor fakat 21 ay aldıgımı düşündüğümde miktar tutuyor.evet toplu ödeme 5 yıldır yapılmıyor ama ilginçlik var işin içinde :))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sallama yapmayın ben ögrenciyim ve burs alıyorum bu sene 41.52lik bi zam geldi ama ocakta yatarmı bilmem sadece bildigim bursun 281.52 oldugu

Adsız dedi ki...

http://www.kyk.gov.tr/web/Yurtkur/ogrenimOdemeParametreGiris.do linkine tıklayıp yatıp yatmadığını kontrol edebilirsiniz..

Adsız dedi ki...

NASIL YATMIYOR YA HERKESE 3 AYLIK TOPLU YATMIŞ GEÇEN YILARDA

Adsız dedi ki...

toplun yatmaz

Adsız dedi ki...

Bizim zamanımızda da 3 aylık toplu ödeme yapılacak deniyordu ama alakası yok ocak ayında tek aylık kredi / burs yatırılacak Söylentilere inanmayın işin açığı

Adsız dedi ki...

ben 7ocak tarihinde memlekette olcam ilk bursu cekmem gecikirse ne olur yardımcı olur musunuz atm karti almanın süresi var mı??

Adsız dedi ki...

bu sene krediler 260 tl olmuş

Adsız dedi ki...

peki yarın mı bankadan ödenecek krediler ?

Adsız dedi ki...

katkı kredisi için bir işlem yaptırmam gerekiyomu acaba arkadaslarr

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bana burs cikti noterden aldigim kağıdı kykya verdim. Daha bankaya gitmeme gerek var mi?

Muhammet Cihat BÜRCÜ dedi ki...

Yarın ödemeler yapılacak mı bilen varmi?

Adsız dedi ki...

noterden aldığın kağıdı kyk ya verdiysen bankaya gitmene gerek yok bu arada hesap açtırdın mı bu önemli ayrıca bugn ödemeler yapılmış

Adsız dedi ki...

gençler heyecan yapmayın boşuna, geçen yıl aldım ilk defa ilk 3 ay yatmadı, onun yerine bu yıldan itibaren başlamış bu olay: okul bittikten sonraki 3 ay yatıyo. mesela haziranda okulu biten bi arkaşadım eylüle kadar aldı. kapişşşş

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bilen warsa allh içi söylesin ya kredi çıkmayanlara tekrr ek kontenjan başvuru tarihi nezaman 2 yıl önce ek kontenjan wardı bu yıl yokmu ya

fruko dedi ki...

ARKADAŞLAR ÖĞRENİM KREDİSİ İÇİN ŞUBAT AYINDA DA BAŞVURU OLDUĞUNU DUYMUŞTUM...BÖYLE BİŞEY VAR MIDIR? BİLEN BİRİ CEVAPLARSA ÇOK SEVİNİRİM :)

begüm dedi ki...

arkadaşlar bana burs ve katkı kredisi çıkmış.. ben herhangi birşey yapmadım.. bazılarınız notere filan gitmş.. bunu herkes yapıyormu.? lütfen yardımcı olun..

Adsız dedi ki...

notere falan gideceksiniz tabii yoksa nasıl resmiyete dökülecek, senet imzalayacaksınız 4 yılda alacağınız toplam para içi. dua et tarihi bitmemiş olsun yoksa seneyi beklersiniz

begüm dedi ki...

notere belge götürüyormuyuz peki.? herhangi bir ücret ödeniyormu.?

İLKNUR dedi ki...

ARKADAŞLAR ALTTAN 3 DERSİM VAR 4 DERS DEĞİL NEDEN KESİLDİ ANLAMADIM YARDIM EDİN LÜTFENN

Adsız dedi ki...

arkadşlar merhaba ocak veya şubat ayında kredi ve burs başvurusu yapılabiliniyormuş bu konuda bilgisi olan varsa sevinirim...

şahin dedi ki...

arkadaslar ben 2.terchleyerlestim bana öqrenim katkı kredisi çıktı ama daha bankaya hesabıma para yatırılmamıs br bilqiniz varmı ? ltfen söyelebilirmsinz nedenni yatar mı? para.

Adsız dedi ki...

arkdslar bn noter ıslemlerını aralıgın son gunlerınde yaptım ve aldıgım senedı kyk ya ocagın 2 sınde gonderdım ocakta kredım yatmadı şubatta mı yatıcak ?

canan dedi ki...

ARKADAŞLAR ARA SINIFLAR İÇİN BURS BAŞVURUSU YAPILIYOR MU (örneğin 2.sınıflar için) yapılıyorsa ne zamam?????????

Adsız dedi ki...

merabalar benim bir sorum olucak ben katkı kredisi ve öğrenim alıyorum kyk ya bunu bursa çevrilmesi için dilekçe yazmam gerektiğini öğrendim ve ayrıca kardeşim de okuyor bundan dolayı çevrilme ihtimali var diye duydum rica etsem bu konuyu açıklayan dilekçe örneği yazabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bana van depremzedelere oncelıklı burs başvurusunda bulundum bana ögrenım kredısı cıktı bunu nasıl bursa çevırebılırım ...yardımcı oabılırsenız sevınırım....

Adsız dedi ki...

merabalar bende kredi alıyorum bunu bursa nasıl çevirebilirim napmam gerekiyo bilgisi olan var mı??

adsız dedi ki...

mrb lar bende öğrenim kredisi alıyorum yanlız van depreminden dolayı bursa çevrilmesini bekliyorum acaba bir bilginiz varsa paylaşa bilirmisiniz çevrilmemiş hala

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben ogrenim kredisi aliyorum 2.sinifa gectim bunu bursa donusturmek istiyorum nasil olur bilen varsa soylesin

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben ilk yıl öğrenim kredisi aldım acaba bu sene tekrardan başvuruda bulunsam mı? Başka türlü nasıl bursa dönüştürebilirim acaba bilen varsa cevap versin lütfen..

Adsız dedi ki...

dostum malesef öğrenim kredisi alıyosan 2.defa burs yada öğrenim kredisine başvurma hakkın olmuyo. Krediyi bursa çevirme konusuna gelince; eğer birisi burs kazanmış ancak almak için gerekli işlemleri yapılmamışsa o burs başka birisine verilebiliyor. Bu da genellikle kyk tarafında kişiye telefonla bildiriliyor. Ama sen yinede bulunduğun yerdeki KYK müdürlüğüne gidip, ya da KYK'yı telefonla arayıp sorabilirsin.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben 2. sınıfa geçtim öğrenim kredisi alıyorum ama bunu bursa çevirmek istiyorum tekrar başvurmam mı gerekiyor kyk ya?

Adsız dedi ki...

derslerim çok iyi öğrenim kredim bursa çevrilir mi

adsız dedi ki...

MERHABA.benim aralıkta hesabıma 1040 tl yatırmışlar.fakat burs olarak yazıyor ocakta ise hiç yatmamış.benim byle birseyden haberim yoktu.bu ne demek oluyo acaba bir bilginiz var mı?

Adsız dedi ki...

şuan birinci sınıfta okuyorum ve kredi çıktı ve krediyi alıyorum. ikinci sınıfta tekrardan başvurursam burs çıkabilir mi yani başvuru yapabilir miyim

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *