2011 - 2012 Ara sınıf KYK Yurt Başvuruları


2011 - 2012 öğretim yılı ara sınıf KYK yurt başvuruları başlamıştır. başvurmak isteyen öğrenciler KYK'nın resmi sitesinden başvuruları gerçekleştirebilirler.

Ara sınıf başvuru süreci 04 temmuz - 7 ağustos( 7 ağustos dahil) tarihleri arasında gerçekleştirilecek.

başvuru için tıklayın

istenilen belgeler ise şöyle



Şehit veya gazi çocuğu, (Sosyal Güvenlik Kurumundan alınacak belge)

Özür durumuna göre tüm vücut fonksiyon kaybı oranı %40 ve üzerinde olduğu tespit edilen özürlü öğrenciler, (İlgili hastaneden alınacak olan standart sağlık kurulu raporu- sağlık kurulu raporu formunun eksiksiz olarak doldurulması)

Lise ve dengi öğrenimlerini yetiştirme yurtlarında tamamlayanlar (T.C. Başbakanlık Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumundan alınacak belge)

Darüşşafaka Lisesinden mezun olanlar, (Darüşşafaka Lisesinden alınacak belge)

Anne ve/veya babası Yurtkur’ da çalışanlar, emekli olanlar (YURTKUR'dan alacakları onaylı belge)

3713 Sayılı Terörle Mücadele Kanununun 21.Maddesi (I) bendi; “Terörle mücadeleden dolayı köyleri boşaltılan üniversite çağındaki öğrencilere ve ölenlerin çocuklarına yüksek öğrenimleri süresince Devletçe karşılıksız burs verilir.” hükmü kapsamında olanlara, (Valilikten alınacak belge)

“Milli Sporcu Belgesi” almış amatör sporcular, (T.C Başbakanlık Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğünden alınacak)

Anne ve babası vefat edenler, (Nüfus Müdürlüğünden alınacak Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği Belgesi)

Anne ve babası kanunen ayrı olanlar, (Nüfus Müdürlüğünden alınacak Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği Belgesi)

2. 6 adet son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (Kız öğrencilerin güneş gözlüksüz ve düzgün kıyafetli, başı açık, erkek öğrencilerin ise güneş gözlüksüz ve sakalsız fotoğrafları kabul edilecektir. (Yurt kaydı için)

Yorumlar

  1. kardeş o özür durumları geçerli değil torpil varsa yurt var her zaman

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum bende devlet yurdundayım torpili olan geliyor. üstelik adam güya devlet yurdunu kazanmış "ALTIN KAPLAMA CEP TELEFONUM ÇALINDI!" diye polis çağıranlar var öle adamlar geliyor kalıyor yani...

    YanıtlaSil
  3. Torpil yapıp kul hakkı yediklerinin farkındadırlar umarım.... neyse
    dikkatimi ALTIN KAPLAMA CEP TELEFONU CEKTİ o zaman lira yerine telefonuna çeyrek , yarım veya cumhuriyetmi yüklüyo. :)))

    YanıtlaSil
  4. altın kaplama telefon haa :)) ne işi var kykda özel yurda gitsin o zaman...
    ya ben bişey sorucam ara sınıfların yurt, burs başvuruları tahmini hangi tarihlerde açıklanıyo bilen var mı??

    YanıtlaSil
  5. yurt başvuru sonuçları ne zaman açıklandığı hakkında bilgi verbilirsenz seviniriz

    YanıtlaSil
  6. ara sınıf yurt başvuruları ne zaman açıklanıyor?

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar birşey sormak istiyorum.. ben 2. sınıfa geçtim ve burs başvurularını kaçırdım.. acaba sınav sonuçları açıklandıktan sonra başvuru yapma gibi bi şansım olur mu.. bilgilendirirseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  8. aynen oyle torpil varsa yurt var ğecen yıl torpil bulamadım diye iki ay acıkta misafir olarak kurutma odasın da kaldım.....sırf torpilimiz yomk diye

    YanıtlaSil
  9. ben ara sınıf ögrencisiyim... fakat burs başvuru tarihini kçırdım sınavlar açıklandıktan sonra başvuru yapma sansım olabilir mi? bilgi verrirseniz sevinirim....

    YanıtlaSil
  10. malesef bende başvuru tarihlerini kaçırdım. ne yapabiliriz bu konuda bilgisi olan var mı ?

    YanıtlaSil
  11. ainen bnde kacırdım baswuru tarihini yaa :S tekrar baswuru yapabiliyoz mu???

    YanıtlaSil
  12. bn hazırlkdan 1. sınıfa qecdim ara sınıf mı oluom yaa :S :D

    YanıtlaSil
  13. hazırlık öğrencileri kredi alamıyor ben yatay geçiş yaptım normalde 3.sınıfa gitmem gerekirken bu yıl hazırlık okuyacagım kredi alabilirmiyim alamazmıyım

    YanıtlaSil
  14. BU SONUÇLAR NE ZAMAN ACIKLANIR

    YanıtlaSil
  15. ben dekaçırdım burs başvurularını.ooff yaa!

    YanıtlaSil
  16. ara sınıf öğrencisiyim burs başvurusunu kaçırdım tercih sonuçları açıklandıktan sonra başvuru yapma şansım var mı ?

    YanıtlaSil
  17. size katılıyorum

    YanıtlaSil
  18. ARA SINIFLARIN SONUÇLARININ NE ZAMAN AÇIKLANACAĞINI BİLEN VAR MI ?????????? YAZSIN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  19. ARA SINIF BURS BAŞVURULARININ SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK BİLEN VARSA SÖYLEYEBİLİR Mİ LÜTFEN!!!

    YanıtlaSil
  20. 30 ağustos 2011 de açıklanacak kardeşlerim kayıtlar ise 31 ağustos ile 17 eylül arası yapılacak ve yurtlar bu sene 12 eylül de faaliyete geçecek, açılacak

    YanıtlaSil
  21. 30 ağustos mu bu tarih doğru mu acaba bir de ben de arasınıf öğrencisiyim yedekten çıkarsa beni misafirhaneye alırlar mı acaba??

    YanıtlaSil
  22. ara sınıfta olan arkadaşlar bi daha başvuru yapma gibi bi şansınız yok malesef bi sene daha beklemek zorundasınız...

    YanıtlaSil
  23. arasınıf da okuyan öğrenciler daha önce bursa başvuru yaptıkdan sonra katkı kredisi alan ögrenciler ve 1.sınıfda burs alan daha sonradan zayıflar nedeniyle krediye çevrilenler daha bursa başvuru yapmasın kabul edilmiyor başvuruları. 30 agustos(arasınıflar için) da açıklanacak burs sonucları . ayrıca başvuruyu kaçırmış olan arkadaşlar daha başvuru şansınız yok . herkese başarılar diliyorum 2011-2012 öğretim yılı döneminde

    YanıtlaSil
  24. mrblar sımdıden tesekkurler ben ara sınıfım sonuclar acıklandıktan sonra bursu ne zaman almaya baslıyoz ??

    YanıtlaSil
  25. ocak ayından itibaren alacaksınız burslarınızı

    YanıtlaSil
  26. ya şimdi okudum 4 eylül dio kafam karıştı :/

    YanıtlaSil
  27. yurt sonuçları 4 eylülde açıklanacakmış biz arasınıflar daha önce mi açıklanacak ki

    YanıtlaSil
  28. mrb arkadaşlar bende ara sınıflar için yurt başvurularını kaçırdım, görüyorum ki başvuruları kaçıran çok kişi var aslında, bence kyk yı bu durumla ilgili bilgilendirmeliyiz, sitesindeki telefon numarasını arayıp yeniden başvuru yapabilme şansı verilmesi istediğimizi söylemeliyiz, ne kadar çok kişi ararsa şansımızın o kadar artacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  29. 30 ağustostur dönüyor ortada nerden öğrendiniz acaba??

    YanıtlaSil
  30. sabah haberlerde dinledim 4 eylül dedi ama 30 ağustos diyorsunuz bir açıklama lütfen...teşekkürler şimdiden...
    bu arada yeni yerleşen arkadaşlar yarından sonra burs başvurusu yapabilecekler.

    YanıtlaSil
  31. selam arkadaşlar benim ikizim var aynı anda üniv. yerleştik ikimizede ne yurt çıktı ne de burs :(( şimdi 3.sınıfa geçtik burs ve yurda başvurduk çıkma ihtimali var mı varsa 2yıl ikimizde kredi aldık o ne olacak yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  32. ara sınıf yurt başvuruları ne zaman açıklanacak 30 ağustosmu yoksa başka tarihmi. kalacak yer ayarlamam gerekiyor o yüzden kessin bilen biri varsa yazsın lütfen

    YanıtlaSil
  33. ya bakın arkadaşlar kendinizi kuşkuya düşürmeyin ve mantıklı hareket edin.ne yazıyo sitede yurt,burs,kredi sonuçları 4 eylülde açıklanacak o kadar basit.he sole olur ilk defa uniyi kazananların sadece yurtları belli olur burslarıda aralıkta belli olur.ara sınıfların hepsi belli olur.hadi bol şans

    YanıtlaSil
  34. başvuru tarihini kaçıran ara sınıf öğrencileri. bence de başvuru tarihini erteletebiliriz. ben bunu yapmaya çalışıcam. lütfen herkes mail veya telefonla ulaşsın. belki bunu yapabiliriz

    YanıtlaSil
  35. ben ra sınıf öğrencisiyim. ktkı kredisi almdım ama öğrenim kredisi alıyordum. am bu yıl urs için bşvurdum.kredi alnlar bursa çevrilmiyor mu hiç? boşuna umutlnmyayım??

    YanıtlaSil
  36. ya ben ara sınıfım bilgilerden birini düzeltmek istiyorum ama başvuru sayfası açılmıyo napabilirim

    YanıtlaSil
  37. DAHA ÖNCEDEN BURS ALIP KREDİYE ÇEVRİLDİYSE DAHA BAŞVURMAYIN ALAMAZSINIZ .? AÇILMAZ BAŞVURU SAYFASI ÇÜNKÜ BAŞVURU TARİHİ AYIN 7'SINDE BITTI .İYİ ŞANSLAR

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar ara sınıfların turt başvuru zamanı gçmiş ek süre verirler mi??

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar ara sınıflar için başvuru tarihleri 7 ağustosta bitmiş ek süre verirler mi ?? ailem beni özel yurda göndermeyecek devlet yurdu yoksa askere gönderecekler ek süre verirler mi sizce ??

    YanıtlaSil
  40. arkadaşlar ara sınıfların yurt başvuru tarihi geçmiş ek süre verirler mi? bu konuda ne yapabiliriz?

    YanıtlaSil
  41. arkadaşlar özellikle buyuk şehirlerde zaten erkek yurdu yok gibi bişey. ben onu anlamıyorum kızlar buna muhtaç ama erkekler değil mi?

    YanıtlaSil
  42. Bu sene ilk kez üniversiteye yerleştim. Yurtlara müracatlar ne zaman başlıyor?

    YanıtlaSil
  43. arkadaslar ara sınıfların basvurusunu herkez gıbı bende kacırdım lanet olsun sureyı uzatsınlar sesımızı duyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  44. arkadaşlar ben tam olarak bazı bilgileri bilmiyorum.Yanlıs doldurmus olsam sorun çıkar mı?

    YanıtlaSil
  45. ben ara sınıfım bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim bilen varsa yardımcı olur mu?

    YanıtlaSil
  46. krediyi kaçıranlar elimee mum diksinnnn :DD

    YanıtlaSil
  47. ara sınıf yurt basvru sonuçları ne zaman açıklanacak bilen var mı

    YanıtlaSil
  48. eğer yanlış doldurursan ve bu anlaşılırsa ki anlarlar ztn bursun elinden kaçar

    YanıtlaSil
  49. yaaaa ara sınıf burs başvurularını kaçırdım..offff...

    YanıtlaSil
  50. hazırlık olmak mühim değil. başvuran herkes her şartta kredi alabilir. bildiğim kadarıyla dönem arasında tekrar bir başvuru açılıyor. onu takip ediniz.

    YanıtlaSil
  51. ara sınıf başvuru sonuçları bildiğim kadarıyla 1 eylülde açıklanacak. yurtlar 12 eylülde hizmete açılıyor.

    YanıtlaSil
  52. neden 1inde 4ünde deil mi

    YanıtlaSil
  53. peki hangi siteden belli olacak sonuçlarr 1 eylül kesin mı ?

    YanıtlaSil
  54. kardeş otobusten yer ayırtacaz bı bılen yazsın şuaraya yoksa ortada kalcaz ara sınıflar ne zaman tam tarıhı bırı solesın

    YanıtlaSil
  55. ya arkadaslar ben bu bursa basvuru yapmaya calısıyorum kyk nın orda babanızın baglı bulundugu sosyak güvenlık kurumu ve sicil numarası ıstıyo ama babamın oyle bir sosyal güvencesı yok bosda bırakılmıyormus ben ne yapmalıyım bu durumda

    YanıtlaSil
  56. arkadaşlar ara sınıf başvurularını kaçırdık ek süre verirler mi bu konuda ne yapabiliriz elimizden bişey gelir mi başvuruyu kaçıran arkadaşlar herkes düşüncelerini yazabilir mi

    YanıtlaSil
  57. info@ankara.kyk.gov.tr bu adere mail atın kacıranlar ek süre ısteyelım cogunluk olunca belkı bısey yaparlar bende kacırdım malesef denıcem yınede sızde denersenız sevınırım

    YanıtlaSil
  58. Evet arkadaşlar Ara Sınıf olupda başvuruları kaçıranlar lütfen info@ankara.kyk.gov.tr adresine mail atsınlar, sayımız çok olursa süreyi uzatabilirler.

    YanıtlaSil
  59. 4 eylül de açıklanıyor.

    YanıtlaSil
  60. arkadaşlar ben yüksek lisans birinci sınıf öğrencısıyım. bızım burs başvuru tarıhlerımiz ne zaman? yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  61. bnde ara sınıfım ve burs başvurusunu kaçırdm acaba 2011 girişlilerle başvuru yapsam kabul edilebilr mi ya da süreyi uzatmk için bişyler yapalım:S

    YanıtlaSil
  62. Hahaha ezikler:)elinizi Cbk tutcaktınızHahaha ezikler:)elinizi Cbk tutcaktınız

    YanıtlaSil
  63. arkadaşlar bende kaçırdım kyk yı arayalım bir şeyler yapalım

    YanıtlaSil
  64. başvuru tarihini kaçırmış arkadaşlar!tüm sonuçlar açıklanıp yedeklerde yerleştirildikten sonra bulunduğunuz ildeki kyk müdürlüğüne gidip istedğiniz yurt için başvuru yapabilirsiniz.yer olduğu anda yerleşirsiniz

    YanıtlaSil
  65. ARKADAŞLAR KREDİ YURT VS. SÜRESİNİ KAÇIRANLAR LÜTFEN info@ankara.kyk.gov.tr ADRESİNE EK SÜRE İÇİN İSTEKTE BULUNSUN. DAHA ÖNCE EK SÜRE TANINMIŞ BİR DAHA OLMA İHTİMALİ VAR


    info@ankara.kyk.gov.tr
    info@ankara.kyk.gov.tr
    info@ankara.kyk.gov.tr
    info@ankara.kyk.gov.tr

    YanıtlaSil
  66. bence geçti artık zaten sonuçlar açıklanacak hayırlısı artık

    YanıtlaSil
  67. şimdi ara sınıflar için yurt başvuru sonuçları 31 ağustos mu 4 eylül mü ?

    YanıtlaSil
  68. burs basvurularını kacırdım :( yapabılebegım hıcbır sey yokmu ?

    YanıtlaSil
  69. ben 2 sene meslek yüksekte okudum ve mezun oldum. bu 2 sene içinde öğrenim ve burs almadım. daha sonra 4 yıllık bi üni okumaya basladım 1. sınıfı bitirdim. gecen sene basında yaptıgım basvuru sonucu mezun oldugum için yine 2sindende yararlanamadım ne yapmam gerekiyor? burs veya krediden yararlanamıyor muyum ?

    YanıtlaSil
  70. selam arkadaslar ; 28 ağustos 2011 son tarihı kaçıran ögrencilere ek bir süre verilir mi ? veya en yakın ne zaman burs-ögrenim kredisi ve yurta başvuru yapabilirler ? tşkler

    YanıtlaSil
  71. selam beyker ne almaya başalarız parayı

    YanıtlaSil
  72. baswuruları kacırdım ne yapblırız ufffffffffff

    YanıtlaSil
  73. ben baswuruları kacırdım.. subatta tekrar bı baswuru yapabılıyor muyuz bılgısı olan lutfen yazsın.. yardımlarınızı beklıorum

    YanıtlaSil
  74. sonuçlar ne zaman açıklanacak peki bilen var mı?

    YanıtlaSil
  75. bu sene kazandım ön lisans okucam burs başvuru tarihlerini kaçırdım. şimdi başvuru yapma ihtimalim var mı ? veya okullar açılınca tekrar yapılabiliyor mu? yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  76. arkadsalr ben gecen ahi evran ünv de ögrenciydim bu sene kocaeline yatay geciş yaptım gecn yıl yurtta kalmadım ve yurt basvurusunuda ahi evran ünv için yaptım ikinci bir bavuru var mı benim için eylülde

    YanıtlaSil
  77. DİKKATTT !!!! arkadaşlar bakın bende KYK ya başvuramadım ama sizden bir ricam olacak eğer herkes şu adrese mail atarsa(sürenin uatılması isteğinde bulunursa)muhtemelen uzatırlar çünkü geçen sene de aynı şey oldu mail lerle uzattılar haydi herkes iş başına. info@ankara.kyk.gov.tr arkadaşlar bakın 2010 daki arkadaşlarımız başarmış bizde başarabiliriz

    YanıtlaSil
  78. sonuçlar bu
    pazar açıklanacak

    YanıtlaSil
  79. arakadaşlar kyk ya mesaj atıyorum hemen bi cevap geliyo başarısız oldu diyo ya bize ek süre verirler mi???

    YanıtlaSil
  80. ya arkadaşlar artk biri kesn bşi söylesn ara sınıflar kredi başvurusunu kaçıranlar tekrar başvuru olck mı

    YanıtlaSil
  81. arasınıf yurt sonuçları da 4 eylül mü acaba? birde saat kaçta ?

    YanıtlaSil
  82. 230larda yedek çıktı konya yerleşebilir miyim bekleyim mi sizce

    YanıtlaSil
  83. arkadaslar ara sınıfların yurt basvuruları acıklanmıs galıba nereden bakacagız sonuclara yardımcı olursanız sevınırım

    YanıtlaSil
  84. burs sonuçLarı yok ama yurt var sadece

    YanıtlaSil
  85. hala görünmüyor burs ve kredi başvurularının sonucu bilgisi olan var mı ?

    YanıtlaSil
  86. sadece yurtlar acıklandı burs kredi eylül sonunda diyorlar

    YanıtlaSil
  87. bana yurt çikmadi ya ne yapacam şimdi

    YanıtlaSil
  88. arkadaslar bende basvuramadım kyk ya lütfen mail atın umudunuzu kaybetmeyin

    YanıtlaSil
  89. yurt cıkmayan arkadaşlar kyk yurtlarında misafir öğrenci olarak kalabilir ve sıranızın gelmesini bekleyebilirsiniz biraz beklerseniz olumlu sonuç alırsınız

    YanıtlaSil
  90. arkadaşlar ben yurt başvurusunda bulunamamıştım acaba ek yerleştirmelerle yapılacak olan yurt başvurusunda buluna bilme şansım varmı bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  91. verılen adrese mail atıyorum gıtmıyor neden acaba adrestemı bı sorun var anlamadım info@ankara.kyk.gov.tr

    YanıtlaSil
  92. bende mesaj atıyorum gitmiyo arkadaşlar ne yapcaz bize ek süre verirler mi geçen sene verdiler diyolar

    YanıtlaSil
  93. arkadaslar arasınıf ogrencılerı burs sonucları nezamn acıklanıyor bılen varmı. 4 eylul dıyorlar ancak ben bulamadım kı bugun 7sı oldu ?????

    YanıtlaSil
  94. eylül sonunda arkadaşlar burs başvuru sonuçları.

    YanıtlaSil
  95. kyk ara sınıfları bir daaha gör süre ver bittik yandık yoksa :(

    YanıtlaSil
  96. ya arkadaşlar ek süre verilecek mi bilgisi olan var mı ya

    YanıtlaSil
  97. birisi burs ve kredi sonuçları ne zaman açıklanacak söyleyebilir mi? Eğer açıklandıysa linki atabilir mi?

    YanıtlaSil
  98. burs ve kredi sonuçları aralık ayında acıklanır. ocak ayında da almaya başlarsınız.

    YanıtlaSil
  99. ben ara sınıfta 128. yedeğim adana çukurova üniversitesinde okuyorum ve beni misafir öğrenci olarak almadılar dışarda mı kalacağım ben ne yapmam gerkiyor illa ki torpil mi olması gerekiyor o da biz de yok :(

    YanıtlaSil
  100. arkadaşlar ben bu sene lisans öğrencisi olarak mimarlık okucam ama burs başvurusunda baçvuru türünde: özel yetenek ,doktora,dikey yatay geçiş falan yazıyo ben hangisine giricem anlayamadım yardım edersenizz sevinrim

    YanıtlaSil
  101. 19 Eylül 2011 08:56 malesef burs ve öğrenim kredsi başvurularını kaçırmışsın, şu an ki başvuru sürecei seni kapsamıyo

    YanıtlaSil
  102. arkadaşlar ara sınıf bursları açıklandı mı ya da ne zaman açıklanır, bişey bilen var mı??

    YanıtlaSil
  103. Aynen ya ara sınıf burs başvuruları ne zaman açıklanacak ?

    YanıtlaSil
  104. ara sınıf burs başvuruları ne zaman açıklanacak ?

    YanıtlaSil
  105. Okudğum üniversitenin duyuru bölümünde


    Sayın Bölüm Burs Komisyonu Üyesi,

    Yükseköğretim Kredi ve Yurtlar Kurumu tarafından sağlanan öğrenci burs kontenjanından 135 tanesi Fakültemize ayrılmıştır. Öğrenci sayılarımız göz önüne alınarak belirlenen Bölüm kontenjanlarımız aşağıdaki gibidir.

    Konu ile ilgili duyuru, Fakültemizin her iki girişinde bulunan “Burs Duyuru Panoları”na asılmıştır. Başvuru formunun örneği, Fakültemiz B Girişi alt katında bulunan “Fotokopi Bürosu”nda bulunmaktadır. Formun, adaylar tarafından eksiksiz olarak doldurulması gerekmektedir. Bölüm Komisyonları, adaylardan, seçimlerinde kolaylık sağlayabileceğini düşündükleri ek bilgi/belge isteyebilirler.

    Duyuruda, adayların 6 Ekim 2011 Perşembe akşamna kadar Bölüm Burs Komisyonlarına başvurabilecekleri belirtilmiştir.

    Aşağıda verilen Bölüm Kontenjanlarına göre seçiceğiniz öğrencilerinizin, öğrenci no, T.C. Kimlik no, adı, soyadı bilgilerinin içeren listesini, başvuru formlarını da ekleyerek, 11 Ekim 2011 Salı günü akşamına kadar, Komisyonumuza iletebilirseniz çok sevinirim. Söz konusu öğrenci listesini, ayrıca e-posta ile göndermeniz, düzenleme ve kontrol kolaylığı sağlayacaktır.
    Not: Kontenjanlara ek olarak 3 kadar yedek önerilmesi yararlı olabilecektir.


    Diye bir yazı var ben buraya gidip kayıt olmam mı lazım (KYK BURS için). Bilgileri olan arkadaşlardan acil yardım bekliyorum

    YanıtlaSil
  106. arkadaşlar BURS başvuru sonuçları ne zaman açıklanacak ara sınıfların bilen var mı?

    YanıtlaSil
  107. ara sınıf burs başvurusu ne zaman açıklanacak arkadaşlar bilen varsa yazsın lütfen

    YanıtlaSil
  108. arkadaşlar ara sınıf burs başvuru tarihin kaçırdım tekrar başvuru şansım olacak mı?

    YanıtlaSil
  109. duygu sulmaz20 Ekim 2011 12:22

    ek tercihlerin burs başvurusu bittimi.

    YanıtlaSil
  110. kesin bir tarih söyleyebilecek biri var mı?

    YanıtlaSil
  111. butun sıteler boş beleş hıc bırı bı halta yaramıyo bu ne arkadaşım yha ne bılgı vermek adına bırsey var nede yardımcı olmak adına işleri guclerı reklamm..

    YanıtlaSil
  112. YURT ARAYANLAR erkek öğrenciler icin bu yıl açılan Güven Erkek Öğrenci Evi'nde çok uygun fiyatlarla kalabilirsiniz.. Güven 0.544.2643080

    YanıtlaSil
  113. arkadaslar bu ara sınıf burs başvurulrı başka bi form üzernden mi yapılıyodu 1.sınıfların yazın yaptığı form üzernden yapılmıcakmıydı

    YanıtlaSil
  114. birinz cvp wersn ltfen

    YanıtlaSil
  115. arkadaşım ara sınıf başvurular 4 temmuz 7 ağustos arasında yapıldı. eğer o tarihte yaptıysan başvurunu kyk üzerinden problem yok

    YanıtlaSil
  116. arkdslar ben hala beklıyorum ara sınıflar için ne zaman bur basvurusu acıklancak kaçrmaktan korkuyorm kyk ya gryorum bılgı yok arıyorum acmıyor kyk bılgı albılmek ıcın anlmdım bırı bna yardm etsın

    YanıtlaSil
  117. ara sınıf burs başwuruları açılandımı cwp wern ltfn

    YanıtlaSil
  118. Ara sınıfların başvuru sonuçları da 1.sınıflarınkiyle beraber açıklanıyor malesef..Ben de ara sınıfım bekliyoruz bakalım...

    YanıtlaSil
  119. lan bu kyk nın ne dandik sitesi var salaklar bunlar yaa insan bi açıklama yapar amk lar

    YanıtlaSil
  120. bencede hala beklıyoruz insan bi bilgilendirme bölümü yapar

    YanıtlaSil
  121. burs kaçıyrdım tercihlereini ne zaman olacak ya bu

    YanıtlaSil
  122. yüksek lisans bursları ne zaman açıklancak

    YanıtlaSil
  123. şu anda yurta başvurmamız söz konusumu?dilekçe yazsak biyerlere olurmu?ikinci dönem yurtta kalmak için

    YanıtlaSil
  124. arkadaşım şu an için yurttlara internet üzerinden başvurma gibi bir şansın yok o süreç geçti. Fakat bulunduğun bölgedeki KYK yurdunda eğer ki boşyer varsa tabi ki kayıt yaptırabilirsin, bu da dediğin gibi dilekçe olur. En sağlıklı cevabı girmek isteğin yurdun memurlarından alabilirsin. bol şanslar...

    YanıtlaSil
  125. 15 ARALIK DİYE DUYDUM AÇIKLANMA TARİHİNİ... AMA KESİN DEĞİL

    YanıtlaSil
  126. ben de yarın açıklanacak diye biliyorum. inş öyle olur..

    YanıtlaSil
  127. SONUÇLAR AÇIKLANDI ARKADAŞLAR. HEPİMİZİN GÖZÜ AYDIN :))))

    YanıtlaSil
  128. bende 1.tahsiste burs yazıo ne anlama qelıo acaba?

    YanıtlaSil
  129. burs kazanmıssın.. hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  130. 1.. TAHSİSDE KATKI KREDİSİ KAZANDINIZ!.
    ANCAK ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLDUĞUNUZ ÖĞRETİM KURUMUNUZDAN ÖĞRENCİLİĞİNİZ TEYİT EDİLMEMİŞTİR. KREDİ TAAHHÜT SENEDİ İLE BİRLİKTE ÖĞRENCİ BELGESİ VERMENİZ GEREKMEKTEDİR. SENET İLE ÖĞRENCİ BELGENİZİ VERMENİZ HALİNDE KREDİ TAAHHÜT SENEDİNİZ İŞLEME ALINACAKTIR ............ BU NE DEMEK

    YanıtlaSil
  131. VE BUNDAN SONRA NE YAPMAM GEREKİYOR

    YanıtlaSil
  132. benimkisindede aynısı yazıo notere gıdıp onlar bıze senet yapıcak ve üniden öğrenci belgesi alıp Kyk göndermemiz qerek sanırım .

    YanıtlaSil
  133. Ya arkadaslarıma ögrenim kredisi çıkmış bana hiç bir sey çıkamamış basvuru belgesinde hata yapmısım hazırlıkta olarak görülüyormusum ama ben 1.sınıftayım düzeltmem gerekiyormus kykya dilekçe göndermem gerek bana örnek göndere bilimisiniz acilll

    YanıtlaSil
  134. arkadaşlar derslerimiz zayıf olunca burs kesiliyormu bilqi verrseniz çok sevinirim yaa

    YanıtlaSil
  135. 2011-2012 kyk sonuclari aciklandi.bana ogrenim kredisi cikti simdi izlemem gereken yol nedir??????

    YanıtlaSil
  136. 1. ve 2. dönem toplam 4 dersten fazla alttan dersin olursa burs kesilmiyor ama krediye dönüşüyor.

    YanıtlaSil
  137. kyk nın sitesinde yazıyor arkadaşım. 'İşin özü TC kimlik fotokopiniz vs ile bir notere gidiyorsunuz. ( Noter hangi kağıtların hazırlanmasını istiyor işlemi gerçekleştiren bir arkadaşınızdan öğrenebileceğiniz gibi öncelikle notere gidip bunu sorup sonrasında işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz ). Orada herhangi bir ücret ödemeden işleminizi gerçekleştiriyorsunuz. Sonrasında imzalamış olduğunuz senedi KYK İl Müdürlüğüne elden teslim ediyor ya da KYK Ankara Müd. posta yoluyla gönderiyorsunuz. Size önerim bulunduğunuz şehirdeki Kredi Yutrlar Kurumu Müd. elden teslim etmenizdir.'

    YanıtlaSil
  138. son gün ne zaman?

    YanıtlaSil
  139. Taahhüt senetlerini 30 aralık 2011 tarihi mesai saati bitimine kadar teslim edenlerin burs/öğrenim kredisi ödemeleri 06 Ocak 2012 tarihinde, taahhüt senetlerini 2 - 31 Ocak 2012 tarihleri arasında teslim edenlerin burs kredi ödemeleri ise 06 Şubat 2012 tarihinde TC Ziraat Bankasının ilgili şubelerinden yapılacaktır."

    YanıtlaSil
  140. yani 30 aralıktan önce işlemleri halledip 7 ocakta paramızı almakta fayda var :))))))))

    YanıtlaSil
  141. hocaya sordum ben kesilmiyor dedi öyle birşey olmuyormuş devam ediyormuş.

    YanıtlaSil
  142. kesildiğini kim söyledi ki sadece krediye dönüyor başarısız olunca. ablamdan biliyorum...

    YanıtlaSil
  143. Ya bn yazın basvuru yapmıstım yurda ve yedek liste 2200lerdeydim ve son bi kc haftadır takip etmiyordum siteden. ve smdi bulamıyorum sitede bn ne yapmalıyım ? yedek listesi bitmismi bnm sıram gecmsmi hc bisy anlamadım bulamıyrm. cewap verirsenz ck sevinirm. bu arada bnada katkı kredisi cıkms..

    YanıtlaSil
  144. ek basvuru olur mu kaçıranlar için.

    YanıtlaSil
  145. 1. TAHSİS DE ÖĞRENİM KREDİSİ KAZANDINIZ diye yazıyo bende. öğrenci belgesini notere herkes mi götürecek benimkinde öyle bir yazı yok da

    YanıtlaSil
  146. Öğrenim Kredisi için noterden aldığımız belgeyi kyk il müdürlüğüne değil de kyk nın herhangi bir yurduna teslim etsek oluyor mu ?

    YanıtlaSil
  147. arkadaşlar ben kıbrısta son sınıftayım ve öğrenim kredisine ihtiyacım var.başvurduk kazandık ama ne yapacağımızı bilmiyoruz yani senet diorlar kefil diorlar okuldan belge diorlar anlamadım hiçbişe bilgisi olan aydınlatsın bizi allah aşkına

    YanıtlaSil
  148. hakketten ya bende kaçırdım başvuruları ek süre talebi istesek gerçeleşir mi acaba bilgisi olan varsa yazsın arkadaşlar

    YanıtlaSil
  149. ben van yüzüncüyıl eytim fakültesinde mobilya dekorasyon bölümünde okumaktayım silerden burslarınız beklemakteyim madi dürümümüz iyideyi geregini yapılmasını arz ederim

    YanıtlaSil
  150. acıktan ögrenci için yurda başvurdum ne zaman acıklanır acaba

    YanıtlaSil
  151. yurt sonucları ne zaman acıklanıyor???

    YanıtlaSil
  152. ara sınıf yurt başvuruları 2 temmuzdamı başladı 4 temmuzda mı yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  153. ara sınıf tarihleri kacıran öğrenciler napcak simdi

    YanıtlaSil
  154. zeki
    ben ünüversiteyi kazandım yerleştim ama kıredi ve yurtlar kurumuna baş vuru yapmaya gec kaldım yapamadım ve başvuru yapamadıgım icin okuyamıcam 2 inci ek lerleştirmellerde baş vuru kıredi ve yurtlar kurumuna baş vuru yapabiliyormuyuz acaba lütfen beni bilgilendirin

    YanıtlaSil
  155. merhaba zeki, durumun gerçekten kötü olmuş. Ama sakın okumayacam falan deme. KYK'nın yurtları yerleşemesen bile sana misafir öğrenci olarak yer verir. Günlüğü 5 liradan kalabilirsin. bir kaç ay bu şekilde idare ettikten sonra emin ol yurtta boş yer olacak ve sende kaydını yaptırabilirsin.

    YanıtlaSil
  156. zeki
    yurt olayını o şekilde hallede bilirsek cok iyi olur burs konusu canımı sıkan konu aslında tekrardan 2 inci ek kaytlarda baş vuru yapa biliyormuyum bu konuyla ilgili bir bir gin varmı acaba öenmli olan bursumun cıkması bilgin varsa lütfen yazarsan cok sevinirim yinede teşekür ederim

    YanıtlaSil
  157. ya bazen boşu boşuna uğraşıyor muşum gibi geliyor her yerde torpil var ya !!!! bu ne

    YanıtlaSil

Yorum Gönder