Bayburt Eğitim ve Hizmet Vakfı Bursu

Bayburt Eğitim ve Hizmet Vakfı, her yıl Bayburtlu 4 yıllık lisans programı öğrencilerine burs veriyor. 5 kişiden oluşan burs komisyonu kendilerine gelen başvurularla öğrencilerin ekonomik ve sosyal durumlarını inceleyerek burs verilecek öğrencileri belirliyor.

Burs başvuruları her eğitim döneminin Eylül aynın 15'inden Ekim'in 15'ine kadar sürüyor. Burs almayı hak kazanan her öğrenci, her eğitim döneminin başında sınıfını geçtiğini gösteren belgeyi vakıfa ulaştırmak zorundadır, aksi takdirde burs kesilir.

Burslar her ayın 15'inde öğrencinin banka hesabına yatırılır.

Burs başvuru formuna ulaşmak için tıklayın.

Yorumlar

  1. ben bu bursu alıyorum ama merak ettiğm birşey var her yıl mı veriliyo yoksa sadece 1 yıl mı geçerli lütfen cewaplarmısınz?

    YanıtlaSil
  2. iyi günler diliyorum öncelikle. Şu kadarını söyleyebilirim vakıf bursları sadece 1 yıllık olmaz. Öğrenci başarılı bir şekilde öğrenimine devam ediyorsa bursunu almaya devam eder. Bu nedenle vakıflar genel olarak her öğretim yılının başlangıcında bursiyerlerinden transkript ister. Eminim ki Bayburt eğitim vakfı'nın da bu konuda kuralları vardır. En sağlıklı bilgiyi vakfı arayarak edinebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. ne zaman açıklanacak burs sonuçları

    YanıtlaSil
  4. burs sonuçlrı ne zaman açklanyo bilen vrmı?

    YanıtlaSil
  5. burs sonuçlrı ne zaman açklanyo bilen vrmı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder