Nasıl Burs Alabilirim ?

/ On : 11:37
Üniversite hayatının başlamasıyla birlikte birçok öğrenci arkadaşımızın aklına gelen, kafasına takılan ilk konulardan birisi de burs alabilmektir. Fakat hepimizin de bildiği gibi ekmeğin aslanın ağzında olduğu bir dönemde kimse, kimseye kolay olarak burs vermiyor.

Öncelikle nerelerden burs alanılabileceğini konuşalım ;

Bildiğiniz gibi devlet tarafından verilen karşılıksız burs her öğrencinin hayalidir. Kimse karşılıksız olarak okul bitene kadar verilecek olan 240TL'ye hayır demez. Fakat devlet bursunu kazanacak olan kişilerde bir takım nitelikler aranır. Bunlardan birinci öğrencinin ve ailenin maddi durumu. Eğer ki kendinize ait bir gelir, mülk, araba vs yoksa ve aileiniz gelir düzeyi düşükse burs çıkma konusunda bir adım öndesiniz demektir. Bu durumun yanı sıra ailede okuyan öğrenci sayısı da çok önemlidir.

İzlenimlerimizden edindiğimiz kadarıyla üniversite okuyan iki kardeşten birisi burs alırken, diğerine kredi çıkıyor.

Burs konusundaki bir diğer etkileyici faktör ise anne ve babanın sağ veya ayrı oluğ olmadıkları durumudur.

Gelelim şimdi devlet dışında burs olanakları sağlayan vakıf,dernek vb kuruluşlara...

Vakıf, dernek vb kuruluşların verdiği burslar ....

Sizlere tavsiyemiz vakıflardan burs almak istiyorsanız öncelikli olarak memleketinizin burs veren vakıflarına yönelin. Hemen hemen her ilin adana eğitim vakfı, malatya eğitim vakfı vs gibi kuruluşları vardır. Bu vakıflar kendilerine verilen bağışlarla öğrencilere devlet bursu kadar olmasa da iyi miktarda burs verirler. Tabi ki başarılı olmanız kaydıyla. Sitemizde ve internette memleketinizdeki eğitim vakıflarının hangilerinin olduğunu bulabilirsiniz.

Bu vakıfların yanı sıra bölümlere odaklı burs veren dernek ve vakıflarda vardır. Örneğin sadece mühendislik öğrencilerine yada işletme öğrencilerine gibi. Bu gibi kurumlar sizin öğrenci seçme sınavınızdaki sıralamanıza dikkat ederler. Eğer ki sınavdaki sıralamanıza güveniyorsanız bu tarz vakıf ve dernekleri de araştırmanızı öneririz. Sitemiz içerisinde de burs olanağı sağlayan bu kurumlar hakkında bilgi ve burs verecekleri kişilerde aradıkları nitelikleri öğrenebilirsiz.

Burs olanağı sağlayan diğer kurumlar ise sosyal sorumluluk düşüncesi ile hareket eden yerlerdir. Bu kurumlara ÇYDD, Toplum Gönüllüleri vakfı vb kurumlar örnek gösterilebilir.

Son olarak tekrar söyleyelim, burs konusunda özellikle vakıf ve dernek gibi kurumların verdiği burs konusunda öğrencide aranan ilk nitelik maddi durum ve sonrasında da başarıdır. Eğer ki bu nitelikleri taşımıyorsanız burs alma imkanınız da bir o kadar azalır.

55 yorum:

ahmet zariç dedi ki...

DİCLE UNİVERSİTESİ GAZ VE TESİSATI TEKNOLOJİSİ PROGRAMI BÖLÜMÜNDE 1.SINIFI OKUMAKTAYIM.
HER HANGİ BİR BURS ALMAMAKTAYIM.EVLİ iİKİ ÇOCUK SAHİBİ VE YEŞİL KART SAHİBİYİM.MADDİ SIKINTI CEKMEKTEYİM.HERGÜN BİSMİL'E GİDİP GELMEKTEYİM.MASRAFLARIM ÇOK OLUYOR.ŞUAN İÇİN OKUL DÖNEM BİRİNCİSİ GİBİ GÖRÜNÜYORUM.MADDİ SIKINTI YÜZÜNDEN OKULUMU TERK EDEBİLİRİM.
İNTERNET SAYFANIZDA DİCLE ÜNİVESİTESİ BİSMİL MESLEK YUKSEK OKULUNA AYRILMIŞ HERHANGİ BİR KONTENJANA RASTLAMADIM.
FAYDALANABİLECEGİM HER HANGİ BİR BURSA YÖNLENDİRİLMEMİ İSTİYORUM.

AHMET ZARİÇ
BESEVLER MAH.1304 SOK NO 9
OKUDUGUM BÖLUM:
DİCLE UNİVERSİTESİ BİSMİL MESLEK YUKSEK OKULU GAZ VE TESİSATLARI TEKNOLOJİSİ
TLF:0501 212 16 58

Adsız dedi ki...

İyi günler Ahmet Bey. Durumunuzdan dolayı inanın üzüldüm bende, yüzbinlerce öğrenci sizin gibi benzer sıkıntılar çekiyor malesef. Size Diyarbakır'da burs veren vakıf ve kurumların isimlerini, adreslerini ve telefon numaralarını vermekten başka elimizden pek birşey gelmiyor. Umarım bu vakıflar burs verme koşullarını karşılıyorsunuzur. Bol şanslar

ABDÜLKADİR GEYLANİ EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI 5 NİSAN MAHALLESİ 856.SOKAK NO:7 BAĞLAR-DİYARBAKIR DİYARBAKIR
BAĞLAR (412) 233 14 79

2 BAĞLAR İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI 489.SOK. DİYARBAKIR
BAĞLAR

3 DİCLE ÜNİVERSİTESİ KALKINDIRMA VAKFI (DÜKAV) LİSE CD. 1. SK. M.GÜNEŞ APT. 8/4YENİŞEHİR DİYARBAKIR
MERKEZ (412) 248 84 70

4 DİCLE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ VAKFI FIRAT BULVARI DİYARBAKIR
KAYAPINAR (412) 248 80 01

5 DİYARBAKIR HİZMET VAKFI AZİZ MAHMUTOĞULLARI CAD. KÜLTÜR SARAYI KAT.5 NO.43YENİŞEHİR DİYARBAKIR
MERKEZ (412) 228 03 31

6 GÜL EĞİTİM SAĞLIK VE YARDIMLAŞMA VAKFI (GÜL VAKFI) TURGUT ÖZAL BULVARIUMUT 2 SİTESİ DİYARBAKIR
BAĞLAR (412) 251 32 29 (412) 223 97 24
7 HALİDİYE EĞİTİM VAKFI GAZİ CAD. MANAV SOKAK KARADEDE PASAJI KAT.3 DİYARBAKIR
SUR (505) 647 27 91
(412) 223 03 54
8 HZ. SÜLEYMAN EĞİTİM VAKFI ALİ EMİRİ CAD.İ 3.SOK. ŞEREF BEY APT. DİYARBAKIR
MERKEZ (412) 224 24 64

9 İHTİYAT EĞİTİM KÜLTÜR VE SAĞLIK VAKFI URFA YOLU ÜZERİ 1.KM.TOYOTA PLAZA KARŞISI GÜNDOĞAN PLAZA KAT:2 DİYARBAKIR
KAYAPINAR (412) 237 21 28

10 İLMİ ARAŞTIRMALAR EĞİTİM VE SAĞLIK VAKFI ERGANİ YOLU 13 KM.ALTINDAĞ TESİSLERİ DİYARBAKIR
MERKEZ (412) 316 22 01
(412) 316 22 01
11 KADIN MERKEZİ EĞİTİM ÜRETİM DANIŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI (KAMER) ALİEMİRİ 3.SOK ES-ŞAL APT. ZEMİN KAT NO:1 DİYARBAKIR
MERKEZ (412) 228 10 53

MAŞUKİYE EĞİTİM KÜLTÜR VE DAYANIŞMA VAKFI 560.SK. NO.1 KAT.1 DİYARBAKIR
YENİŞEHİR (412) 262 25 11
(535) 274 05 75

13 YENİŞEHİR İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI (DİYARBAKIR) YENİŞEHİR KAYMAKAMLIĞIDİYARBAKIR DİYARBAKIR
YENİŞEHİR

Adsız dedi ki...

iyi günler tekirdagda selcuk üni de okuyorum tekirdagda burs veren kurumları arıyorum yardımcı olur musunuz?

Adsız dedi ki...

lütfen yardım edermisiniz niğde zübeyde hanım saglık meslek y.o üni. okuıyorum yardımcı olurmusunuz**

Adsız dedi ki...

bn okulun ilk başında burs başvurusu yapamadım ve şimdi yapma imkanım varmı onu öğrenmek istyorum

Adsız dedi ki...

BATMAN UNV ELEKTRONİK TEKNOLOJİSİ PROGRAMI BÖLÜMÜNDE 1.SINIFI OKUMAKTAYIM OKULUN İLK BAŞİNDA BAŞVURUSU YAPMADİM ŞUAN BATMANDA BURS BATMANDA BURS VEREN KURUM ADRESLERİNİ ÖRENMEK İSTİYORUM.

berivan öner dedi ki...

Ankara ODTÜ de ingilizce öpretmenliği okuyorum ve ilk senem, kyk bursu dışında şu anda başvurabileceğim var mı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim...

berivan öner dedi ki...

Ankara ODTÜ de ingilizce öpretmenliği okuyorum ve ilk senem, kyk bursu dışında şu anda başvurabileceğim var mı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim...

Adsız dedi ki...

ktü kimya bölümü 3.cu sınıfta okuyorum
BEN YUSUF YILMAZ
MATTİ turumumuz bek iyi deyil burs alabilirmiyim

yunus dedi ki...

ben van yüzüncüyıl eytim fakültesinde mobilya dekorasyon bölümünde okumaktayım silerden burslarınız beklemakteyim madi dürümümüz iyideyi geregini yapılmasını arz ederim

Adsız dedi ki...

ben iölp da okuyorum 1.sınıftayım ara dönemmde başvurursam çıkarmı lütfen yardım edin harcımız çok yüksek ödeyemiyorum

Adsız dedi ki...

katkı kredisi istiyorum sadece ara dönemde başvursam çıkarmı açıkoğretim ing.öğretmenliği programındayım.

Adsız dedi ki...

açıköğretim öğrencisiyim katkı kredisi (geri iadeli burs)almak istiyorum alma durumum var mı????

Adsız dedi ki...

maliye bölümü 1.sınıf öğrencisiyim.ilk kaytta başbakanlık bursuna başvuru yapmştm ama malesef çıkmadı ara dönemde tekrar başvuru şansım var mı?lütfen bilgilendirin...

Adsız dedi ki...

ya 4 sınıf oldum hiç burs çıkmadı .arkadaşın babası polis , öğretmen amir memur vs. diğeri bmw ile okula geliyor ben yılımı 400 lira ile geçiriyorum yazın çalışıyorum.. o gözler beni ve benim gibi diğer arkadaşları göremiyor mu...KADER mi!!!!

Adsız dedi ki...

Kocaeli üniversitesi Tıp fakültesine başlayacağım ayrıca erzurumluyum bende pek bir şey göremedim yardımcı olursanız ciddi anlamda sevineceğim(annem babam ayrı onlardan para almak değilde para bile göndermem gerekiyor lütfen yardımcı olun)

Adsız dedi ki...

İstanbul teknik Üniversitesi fen bilgisi öğretmenliği kazandım Ama ailemin maddi durumları yüzünden okulu askıya almak istemiyorum bana Burs konusunda yardımcı olur musunuz

Adsız dedi ki...

zonguldak ya da bartında burs veren vakıfların isimlerini ögrenebilimiym

Adsız dedi ki...

kayseride burs veren kurum lıstesını gondermenızde sakınca varmı acaba..

Adsız dedi ki...

malatyada eczacılık 2.sınıf ögrencisiyim 5 kardeş okuyoruz abim ve ben üniversite okuyoruz babamın aldıgı maaş egitim harcamalarımıza yetmiyor vereceginiz burstan yararlanabilirmiyim

Adsız dedi ki...

ben bir anneyim şu anda burs arıyorum oğlum karabük teknoloji fak. mekatronik müh. 1. sınıf kızım ankara üniversitesi sağlık bilimleri fak. hemşirelik 4. sene okuyor ne yurt nede burs çıktı eşim öğretmen ben evhanımı biz izmirde oturuyoruz nerden burs bulabilirim

Adsız dedi ki...

iyi günler hanımefendi. İzmir Ticaret Odası burslarını inceleyebilirsiniz

seymn dedi ki...

ben 34 yaşındayım 2 çocuk annesiyim sosyal hizmetler aöf kazandım ve 4.sınıfta oglum var izmir bilsem üstün zekalılar sınavını kazandı kaydını yaptıramadımve bana 2 ssat uzaklıkta eşim memur çocumu okutmak istiyorum burs için nerelere başvurabilirim kızım 7.sınıfta okuyor kimler bize yardımcı olabilir bir anne olrak yazıyorum adım hasibe

Gökhan dedi ki...

iyi günler hanımefendi.
http://www.vgm.gov.tr/bursverenvakiflar.aspx

bu adreste türkiye'de il il burs veren vakıfların telefon nurmaraları ve iletişim adresleri bulunmaktadır. İncelerseniz umarım işinize yarayacak yerler bulabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

iyi günler ben şu an karadeniz teknik üniversitesi türk dili ve edebiyatı bölümünde okumaktayım 2. öğretimim daha önce okuduğum myo nun 2.sınıfının 2.döneminde devlet bursundan yararlandığım için şu an devletten burs veya kredi alamıyorum anne babam ayrılmak üzereler ve babam bize hiçbir maddi destek sağlamıyor ablalarımın gönderdiği az bir miktar parayla idare etmeye çalışıyorum ve tahmin edersiniz ki abla da olsa başkasının eline bakmak gerçekten çok zor bir çok yere başvurulrda bulundum ama ya cevapsız kaldım ya da olumsuz yanıtlar aldım maddi olarak ciddi anlamda zor durumdayım okulumu bırakmak istemiyorum ama bırakmak zorunda kalıcam sanırım bana bu konuda yardımcı olacak kurum kuruluş veyahut kişiler varsa yönlendirebilir misin ?

Adsız dedi ki...

nmn

Adsız dedi ki...

KONYA NECMETTİN ERBAKAN ÜNV TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENLİĞİ OKUYORUM KONYADA BURS ALABİLECEĞİM YERLERLE İLGİLİ BİLGİ İSTİYORUM YARDIMCI OLUR MUSUNUZ LÜTFEN...

Adsız dedi ki...

iyi günler şanlıurfalıyım konyada okuyorum konya ya da şanlıurfada burs alabileceğim yerlerin bilgisini rica ediyorum

Adsız dedi ki...

iyi gunler adın songül diyarbakırlıyım dicle ünivrrsit silvan yüksek meslek okulu çocuk gelısımı bırinci sınıftn da okuyorum başbakanlık bursu çıkmadı oğrenım krdisi çıkt ben ueşilkartlıym babam yok annam çalımıyo abım yok kardesım okuyamıyo maddı durumuz el vermedıgı ıcn dersanaye gonderemıyoruz evimiz kıra sılvanda ev tutmusum arkaslarla kırasını oduyemıyoruz bana burs vermenizi rica ederım

Adsız dedi ki...

ben tunceli universitesinde okuyorum ailemin maddi sıkıntısından dolayı 1 ay sigortalı çalıştım herhangi bir yerden destek almıyorum.gerğinin yapılmasını arz ederim.

tirej marhan dedi ki...

sureyi uzatın lutfen . çünkü ben yeni duydum . acil bir şekilde bursunuza ihtiyaç duyuluyor...

Halit yapıcı dedi ki...

adım halıt gazıantep fızık tedavı bolumunde okumaktayım fatıh abı bursumu kestı cok fena gotlere geldım babam zaten bursu değil ama benden umudu kesdı annem desen ev hanımıı ne olur yardım edın!!!

KONUM=MASAALTI =PARASIZLIKTAN DOLAYI NE OLUR YARDIM EDINN!!!!

Mesut MENEKŞE dedi ki...

iyi aksamlar uşak uni.de maliye okuyorum. acaba burs alabileceğim yerler var mı yardımcı olur musunuz ?

Adsız dedi ki...

afrikaya şuan bunu gelince yardım yağıyor öğrenciye gelince burs verilmiyor bu nasıl bir düzen anlamadım başkalarının açıklarını görme
görüyoruzda kendi iç sorunlarımızı neden görmüyorlar dışarıya yardım yapın yapmayın demiyorum ama eğitime destek çok az bu durumun en kısa sürede çözülmesi gerekmekte okuyan insanların önü kesilmememli maddi sıkıntılar yüzünden okuyaman insanlar var bu ülkede devlet büyükleri üzerine düşen görevleri tam olarak yerine getirmiyorlar sonra nüfus azalıyor bir çözüm bulalım anlamadığım nokta şu nüfusun azalması neden sıkıntı yaratsın ki kaliteli olur daha iyi olur genç nüfusumuz olupta yokluktan okuma sıkıntı çekmekten se yaşlı yada orta yaşlı nüfusumz çok olsun yeter ki refah seviyemiz yüksek olsun bu duruma getirenler utansın

Adsız dedi ki...

bende Balıkesir'de okuyorum maddi sıkıntı çektiğim için burs almak istiyorum yardımcı olabilir misiniz? şimdiden teşekkürler.

sertan dedi ki...

iyi günler ben şarköy lisesinde okuyorum maddi açdan zorluk çekiyorum ve bundadolayı burs istiyorum yardımcı olur musunuz

Adsız dedi ki...

ÖNEMLİ! ARKADAŞLAR VERECEĞİM BU LİNKTE İL İL BURS VEREN BÜTÜN KURUMLARIN LİSTESİ YAZMAKTADIR. BAŞBAKANLIK'IN HİZMETİDİR.

http://www.vgm.gov.tr/bursverenvakiflar.aspx

Adsız dedi ki...

S.a. hocam meslek lisesi otomotiv teknolojileri alanı son sınıf ögrencisiyim 1 abim makine müh. okumakta kendisi geri ödemeli burs alıyor ben direk 2 yıllıga geçiş yaptıgımda devletten karşılıksız burs alabilirmiyim ?

Adsız dedi ki...

A.S dostum. Kimin karşılıksız burs alıp, kimin alamayacağını söylememiz imkansız malesef. Ancak belirttiğininiz gibi abiniz öğrenim kredisi alıyorsa ve sizin üzerine ait mülk, araba, maaş vs yoksa ve ailenizin gelir düzeyi resmi olarak çok yüksek değilse burs alma şansınız daha yüksektir diyebiliriz. Çünkü devlet özellikle kardeşlerden birisine öğrenim kredisi veriyorsa, diğerini burs veriyor...

Logman Meherremov dedi ki...

Merhaba. Ben bu sene Çukurova universiteti Bilgisayar Mühendisliyini kazandım. Kendim Azerbaycanda oturuyorum. Adanada hiç olmadım. Nasıl burs ala bilirim? Devlet yurdunda nasil kala bilirim? Maddi Durumum iyi diyil, Babami 2007de kaybetdim. Bir annem var oda çalişmiyor. Yardimci olursaniz sevinirim.
Loğman Məhərrəmov
e-mail; devout722@gmail.com

sevde ünlü dedi ki...

merhaba marmara da biyoloji kazandım türkiye sıralamam 70.000 burs bulabilme imkanım var mı acaba

Adsız dedi ki...

Kocaeli Üniversitesinde Enerji sistemleri mühendisliğini tutturdum 4 kardeş okul okuyoruz babama yeterince yük oldugumuzu düşünyorum ve burs bularak bi nebzede olsa yükünü hafifletmek istyorum urfada burs veren veya herhangi bi yerde burs alabilme gibi bi şansım varsa yardımcı olursanız çok sevinirim internete her zaman girebilen biri değilim bu yüzdeen 0544 781 78 92 nolu telefonuma ulaşırsanız yardımcı olursanız çok sevinirim

Adsız dedi ki...

kızım muğla adnan menderes ünüversitesi pdr kazandı ben temızlık şirketınde eşim benzin istasyonunda çalışıyor öbür kızımda liseye başlayacak evımız kira hıçbır yan gelirimiz yok burs verebilcek kişilerden yardım beklıyoruz, 0533 253 30 02

Adsız dedi ki...

ankara yıldırım beyazıt ünv. hukuk kazandım Adıyamanlıyım ve bursa ıhtıyacım nasıl basvurabılırım bılmıyorum yardımcı olurmusunz

Adsız dedi ki...

Adnan menderes universitesi fizyoterapi 2.sinif ogrencisiyim. Bursa ihtiyacim var 2. Kardesiz sadece babam calisiyor yurt parasi ayda 500 tl cok zor durumdayim yardimci olursaniz sevinirim. Tesekkurler 0551 702 8148

Adsız dedi ki...

Mugla sitki kocman universitesi isletme 2.sinif ogrencisiyim. Sadece babam calisiyor asgari ucret altinda.kaldigim yurt zaten cok fazla.kyk da cikmamisti.okuluma devam etmek istiyorum.yardimci olursaniz sevinirim.cunku gercekten bursa ihtiyacim var.05076284874

Adsız dedi ki...

mrb ben Kadir maddi durumumuz iyi degil ben daha oncedende lisede TEV den burs alıyodum derslerim iyi ama ünv. de burs alamaz isem okuma şansım yok bi de kız kardeşim var oda okuyo bu yıl o ve ben aynı anda nasıl burs alırız ve kyk yurtlarına nasıl başvururum ben
Konya\ hadim liyim okulum S.Ü Mersin Silifke Taşucu Meslek Yüksek Okulu abi yardımcı olursan sevinirim

Adsız dedi ki...

sayın yetkililerben 3 çocuk annesi bir bayanım.bu yıl çocuklarımdan ikisi il dışanda okul kazandılar. 1.kızım siyaset bil. ve ulus. aras.ilişk. tokat 2. kızım saglik meslek lisesi urfa ceylanpınar anestezi ve reanımasyon . oğlum 3. ilk ögretim sınıfa geçti.ben geçmiş zaman iiçinde kalp ameliyatı oldum .kalp hastasıyım ve ayrıcada 10 ay önce bir arabanın bana çarpması sonucu ayağım kırıldı halen tedavim devam etmekte.bu yüzden benim aileme hiç bir maddi destekte bulunmam şu an için mümkün diil. evimize sadece eşimn çalışması ile gelir giriyor. oda şu anda bizi çok sıkıntıya düşürdü aile içinde çocuklarımızın kazanma sevincini ne anne baba olarak ne çocuklarım yaşayamadı. belli bi zamana kadar destege ihtiyacım var .sağlığıma kavuşunca mutlaka bir iş bulup çalışıp çocuklarımı okutmaya devam edeceğim , fakat şuan maddi sıkıntı içine düştük bize yardımcı oln ne olursa olsun bize yol gösterin . bir el uzatın .eşim işçi kaportacı.sigortalı oldugun için hangi kapıya gittiysek bir sonuç alamadım.çocuklarımı okutamama korkusu beni bitirdi günlerdir .sağlığıma kavuşup çocuklarıma bir destek olana kadar bana yardım edin .urfada kızım fem yurduna başvuru yaptık daha sözleşme olmadı onun bide yurt parasını ,ayrıca kızımın üniversite kitapları 1 milyar ve üzeri onun düşüncesi tek maaş şaşırmış durumdayım. kızlarım başarılı ve okumak istıyor ben nasıl yok diyebilrim .ben okumadım çocuklarımın sonuna kadar arkasındayım ,tek okusunlar.Ama nasıl ?? lütfen bu yazımı okuyun bana bir yol gösterin bir yardım edin ne olursa olsun önce Allahıma sonra sizin gibi yetkilere güveniyorum.ben çalışmaya başlayana kadar beni ve çocuklarımı iyi haberinizle mutlu edin . sizden haber bekliyorum çok ihtiyacım var saygılarımla .. tel 05072889072

Adsız dedi ki...

siirtte burs veren kurumların isimlerini öğrenebilir miyim?

Adsız dedi ki...

merhaba ben 300 yetım ması alan ve oglumu sartlar ne olursa olsun okutmaya kararlı bır anneyım burs nerden alınır nasıl bana ulasır bır bılgım yok oglumu ınsata gonderdım calıs ordan aldıgın parayla okul masrafı yap dedım yavrum ınsatta calısırken bılemedıkkı borslar verılmıs songunlerı gecmıs hıc bıryere muracat edemedık eger bırılerı bır yerde burs verıyorsa oglumada burs verın verınkı okusun oda vatana mılete hayırı olsun tel 0534 384 70 84 acıl burs verısenız duacınız olcam saygılarımla

Adsız dedi ki...

merhaba ben 300 yetım ması alan ve oglumu sartlar ne olursa olsun okutmaya kararlı bır anneyım burs nerden alınır nasıl bana ulasır bır bılgım yok oglumu ınsata gonderdım calıs ordan aldıgın parayla okul masrafı yap dedım yavrum ınsatta calısırken bılemedıkkı borslar verılmıs songunlerı gecmıs hıc bıryere muracat edemedık eger bırılerı bır yerde burs verıyorsa oglumada burs verın verınkı okusun oda vatana mılete hayırı olsun tel 0534 384 70 84 acıl burs verısenız duacınız olcam saygılarımla

AMİNE NUR dedi ki...

Merhaba ben Amine Nur.Konya da Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü 2.sınıf öğrencisiyim.Beş kişilik bir ailem var.Annem ev hanımı, babam devlet memuru, iki kardeşim de lisede okuyor.Küçüklüğümden beri sağlık sorunlarımla uğraştı ailem.Şimdi devam eden kronik bir rahatsızlığım var ve sağ gözümde görmüyor. Benim bursa ailemi yükten kurtarmak için ihtiyacım var garçi ailem yük olarak görmüyo ama ben onları zor durumda bırakmak istemiyorum.LÜTFEN YARDIMCI OLUN... telefon numaram 05418141866

Çelik Ailesi dedi ki...

İyi günler İmam Hatip Lisesi Öğrencisiyim, sizlerin lise öğrencilerine de burs verdiğinizi duydum bu konu doğru ise yardımcı olabilir misiniz? Derslerimde başarılıyım sizden yalnızca Birikim Dersanelerinden tam burs talep ediyorum. Pendik Anadolu İHL öğrencisiyim.Babam sigortasız ve serbest meslek sahibi annem ise bir fabrikada işçi olarak çalışıyor.

Adsız dedi ki...

MERHABA İST AREL ÜNİSİNDE TAM BURSLU BESLENME DİYETETİK OKUYORUM YURT ÇIKMADI ÜSTÜNE ÜSTELİK YEDEK SIRAM VAR MI BİLMİYORUM ÇÜNKÜ HERHANGİ BİRŞEY YAZMIYOR YAZMASI MI GEREKLİ ??????????NORMALİNDE YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM .

Adsız dedi ki...

ben lise ikiye geçtim abim yeni üniversiteye başladı kardeşim 5.sınıf maddi durumumuz iyi değil tek babam çalışıyor herhangi bir burs almıyorom bi akrabamda da öncede sizden yardım almış onun tavsiyesi üzerine buraya yazıyorum inan ihtiyacım olmasa buraya yamazdım
e-posta:elif__aras__@hotmail.com

Yorum Gönder