Şefkat Vakfı Bursu

Şefkat Vakfı maddi durumu yetersiz ilköğretim, lise ve " üniversite " öğrencilerine karşılıksız burs veriyor. Burs başvuruları 1 eylül - 15 ekim tarihleri arasında vakfın şubesine bizzat giderek gerçekleştiriliyor. Eğer ki boş kontenjan kalmışsa 1 şubat - 1 mart tarihleri arasında da müracaatlar alınabiliyor.

Vakfın burs vereceği öğrencilerde aradığı kriteler ise şöyle ;

Vakıf Merkezinin bulunduğu İstanbul’da bulunan üniversitelerde eğitim görüyor olmak. (İstanbul dışı müracaat kabul edilmemektedir.)

İhtiyaç sahibi eğitim imkanı olmayan başarılı üniversite ve yüksek lisans öğrencisi olmak.

Maaş, kira geliri, öğrenim kredisi vb. geliri olmamak. Başka kurum ve kuruluşlardan burs yardımı almamak

Sınıf, ders tekrarı olmamak, hazırlık ve 1. sınıfı okuyan öğrencilerde bir üst sınıfa başarı ile geçmek.

İlk 5 tercihi eğitim fakültesi olan, eğitim fakültesine kayıtlı öğrenci olmak, ayrıca Tıp Fakültesi, Diş Hekimliği Fakültesi, Mühendislik Fakülteleri, Fen Edebiyat Fakültesi öğrencisi olmak veya yüksek lisans öğrencisi olmak.

Vakfın telefon numaraları ise şöyle ; (0212) 550 57 51 - (0212) 550 09 76

Yorumlar