2013 KYK Burs Sonuçları

2013 KYK Burs Sonuçları - 2013 KYK Burs Sonuçlar. Kredi Yurtlar Kurumu (KYK)'nın her yıl öğrencilere karşılıksız olarak verdiği bursun sonuçları tahminlerimize göre Kasım ayı sonu ya da Aralık ayı içerisinde açıklanacak. 

2013 - 2014 KYK BURS BAŞVURULARI
2013 - 2014 KYK YURT BAŞVURULARI



Şehir dışında okuyan bir öğrenci için hiç de azımsanmayacak bir miktar olan burs sonuçları hakkında henüz KYK'dan yapılmış resmi bir açıklama olmadı. Burs sonuçlarının ne zaman açıklanacağını sizlere sitemizden açıklayacağız.
Bursun çıkıp çıkmayacağı konusundaki soru işaretleri için de bir açıklama getirelim. Arkadaşlar KYK bursu sizin burs başvurusu yaptığınız sırada ailenizin aylık kazancı ve okuyan kardeş sayınızla ciddi bir şekilde ilişkilidir.




ÖNEMLİ UYARI: KYK yaptığı resmi açıklama ile 2012 2013 KYK Burs Sonuçlarının 26 Kasım 2012 tarihinde açıklanacağını belirtti.

Yorumlar

  1. ara sınıflarda yenı kayıtlarla beraber mı alıolar öğrenim kredisini

    YanıtlaSil
  2. evet sizde Ocak ayından itibaren almaya başlayacaksınız.

    YanıtlaSil
  3. Peki ben ara sınıf vs. 2.sınıfım ama kyk sitesinden burs,kredi,yurt başvurusu diye hepsi beraber bir başvuru vardı onu yaptım ne olacak ?

    YanıtlaSil
  4. sıkıntı olmaz dostum. Yurtlar açıklandı, burslar ise aralık ayında açıklanacak. Dediğin gibi burs, yurt başvuruları beraber yapılıyor aynı sayfadan yapılıyor ama yurt eylül'de açıklanırken, burslar aralıkta açıklanıyor.

    YanıtlaSil
  5. ben burs başvurusu yaptım ama başvuru yaparken şifre falan istiyorlarmıydı hatırlamıyorum. sonuçlar açıklandığı zamn da şifre veya kullanıcı adı isterlerse ne yapacağım lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  6. Kac kisiye burs veriliyor ben 75000.yim acaba alır mıyım

    YanıtlaSil
  7. acıklandı:):)

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar ben yurt başvurusu yaptım kyk yüksek ücretli yurtlara ama yedekte 392. sıradayım bana gelme imkanı var mı acaba ya....

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar yedek olarak yerşen arkadaşların asil kaydının yaptırıp yaptırmayacağını kesitmek zor. çünkü bu durum yudun kapasitesi ile alakalıdır.

    YanıtlaSil
  10. kaymakamlık burs veriyor mu bu sene

    YanıtlaSil
  11. aylık ne kadar veriyorlar bilen var mı??*

    YanıtlaSil
  12. bi doğru düzgün işiniz olmadı zaten. aralık ayıda nedir yahu allahınızdan bulun.
    sanki bedavaya veriyosun bursu geri ödeyecez işte. mağdur etmek hoşunuza gidiyorya edin bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devlet ocak ayı vermeye başlamasının nedeni bütçe ayarlaması yapması onlarda bilio okul başlamadan vermeyi

      Sil
  13. ÇOK GÜZEL AYARLAMIŞ BÜTÇEYİ GERÇEKTEN DEVLET İÇİN OKUYALIM O BİZE BORÇ VERİRKEN BİLE ARALIKTA ARALIKTA DİYE OYALASIN VERİP VERMİCEĞİDE BELLİ DEĞİL ARKADAŞ NEYİN BÜTÇESİ BU ALDIĞIMIZ NEFESİN BİLE VERGİSİNİ ÖDÜYORUZ!

    YanıtlaSil
  14. ben bu yıl basvuru yaptım burs ve kredi için 2 yıllık okuyorum bu yıl 2. sınıftayım ne zamana kadar alırım?

    YanıtlaSil
  15. ben vakıf ünisine tam burslu kaydoldum.
    kyk ya başvurdum, burs alabilirmiyim ? özel üniversite diye burs vermeme gibi bi durum olurmu? kyk haric nerelere başvurabilirim?

    YanıtlaSil
  16. bu kyk kredi ve burs başvuruları için belge yollanıyor mu? (online başvuru sonrası tabi ki) kyk'nın sitesine baktım ama istedigim bilgiyi bulamadım. ara sınıflar için soruyorum bu arada.

    YanıtlaSil
  17. başvuruda belge yollanmıyor. İnternet sitesi üzerinden yaptığınız başvuru yeterli olacaktır. Sonuçların açıklanmasından sonra belge istenilecek.

    YanıtlaSil
  18. Ben gecen sene hazırlık okudum bı sene 1. Sınıfım. Geri ödemeli kredi alicaktim fakat geç kaldım. Bunu telafi etme sansin varmı bu saatten sonra. İkici yerleştirmelerde yapma şansım varmı benimde. İkinci yerleşmeler için açılan burs başvurusunda yapabilirmiyim ara sınıf olarak. ??

    YanıtlaSil
  19. Sonuçlar açıklandı mı ? Açıklanmadıysa ne zaman açıklanır

    (Burs ve kredi başvurusu sonuçları)

    YanıtlaSil
  20. nezman açıklanıo???

    YanıtlaSil
  21. pekı aralık ayına kadar fark ödenıyor mu?

    YanıtlaSil
  22. ya bide bugün yaptığım başvuru sadece burs ve kredi başvurusuydu ek yerleştirmeler için yurt başvurusu yapılmayacakmı ne olur cevap verin

    YanıtlaSil
  23. 9 EKİM SON BAŞVURU TARİHİ ARKADAŞLAR EK YERLEŞTİRME İLE YERLEŞENLERİN YURT BAŞVURUSU İÇİN

    YanıtlaSil
  24. Ek yerlestirme ile yerlesenlerin yurt basvuru sonuclari aciklandimi

    YanıtlaSil
  25. yuh ya aralık çok geç

    YanıtlaSil
  26. KATKI KREDİSİNİN NİN MİKTARINI BİLEN VARMI

    YanıtlaSil
  27. BEN EK YERLEŞTİRMEYLE YERLEŞTİM KYK YA BAŞVURDUM FAKAT YAPTIĞIM BAŞVURUDA YURT İSTİYORUM DİYE Bİ SEÇENEK YOKTU. ACABA HEPSİNE BİRDEN OTOMATİK Mİ BAŞVURUYOR? YOKSA EK YERLEŞTİRME YAPANLARIN BÖYLE BİR HAKKI YOK MU?

    YanıtlaSil
  28. katkı kredisinin miktarı aylık 260 olması lazım.

    YanıtlaSil
  29. Ben KYK web sitesinden başvuru yapmıştım ... şimdi yurt başvuru sonuçlarında kaydınız bulunmamaktadır diye bi sorun çıkıyor... Lütfen Yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  30. Ben ek yerlestirme ile gelmedim yuksek lisans ogrencisiyim ailemin aylik geliri yok aceba bana burs verirler mi ?

    YanıtlaSil
  31. verirler gibime gelişyo dostum. başvuunu eksiksiz bi şekilde yapdıysan tabi. Ayrıca yüksek lisans öğencilerine normal bursun 2 katı burs veriliyor

    YanıtlaSil
  32. Ben yedeklerden16. sıradayım yurda yerleşme umudum var mı bılen varsa cevaplayabilir mi lutfen

    YanıtlaSil
  33. ben bu sene ünüversite kazandım ama dondurdum burs çıkma oranı varmı bileniniz varmı.

    YanıtlaSil
  34. ya ben bu yıl dekanlık bursuna başvurdum ve acıklandı kazanmısım bu burs kyk nın her unıversıteye verdıgı kontenjanmıs yanı normal devlet bursu gıbı.. tabı devlet bursunu alıyorsan basvuramıyorsun ben buraya kadar anladım fakat bu burs erken acıklandı ben kyk burs sonucları ıle acıklanır dıye dusunmustum bursun verılme tarıhını ogrenmek ıstıyorum yanı 2. donemmı alırım yoksa bu donemde verırler mı?

    YanıtlaSil
  35. ben yalova üniversitesi 1.sınıf öğrencsiyim.bursa başvurdu babam vefat etti 2 yıl önce onun emeklisi benm annemin ve ablamın üzerine bölündü yani üstümde az miktarda da olsa maaş görünüyor bana burs çıkma olasılığı var mı? umarım vardır.

    YanıtlaSil
  36. buarada sosyal hizmet okuyorum

    YanıtlaSil
  37. iyi günler diliyorum. bu konuda sizden tarafa bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Çünkü benim ev arkadaşım da sizle benzer bir durumu vardı ve burs alıyordu sıkıntı olmamıştı.

    İçiniz rahat olsun, burs çıkmaması için bir neden görünmüyor. Başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  38. Sonuçlar açıklanmışda öğrenemedik henüz

    YanıtlaSil
  39. Burs sonuçlarına hangi siteden bakıcaz ve sonuçlar acıklandığı zaman biz o siteye tc kimlik numaramız ilemi giriş yapıcaz şifre falan istiyormu ?

    YanıtlaSil
  40. aralıkta acıklanıcakmıs da arkadas o zamana kadar ben ne yapıcam dusunen var mı..babam cok zor durumda nasıl ocaga kadar ıdare edıcez bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  41. Ben yazlari sigortali calisiyorum...burs basvurusu yaptm bnada byrs cikarmi acaba...yiksa sigortam sknti yaratr mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerlendirmeye alındığı sırada Sigorta varsa çıkmaz

      Sil
  42. Ailemin yanında üniversite okuyorum.Burs çıkmama olasılığı var mıdır ailemin yanında olmam sıkıntı yaratır mı. Cevap lütfen

    YanıtlaSil
  43. ailemin yanındA OKUYORUM alıyorum burs

    YanıtlaSil
  44. ben ıkıncı ogretım okuyorum geri odemesız cıkma sansı yuzde kac??

    YanıtlaSil
  45. 661.742 ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİNİN BEKLEDİĞİ HABER…
    BURS VE ÖĞRENİM KREDİSİ TAHSİS SONUÇLARI 26 KASIM 2012 TARİHİNDE AÇIKLANACAKTIR.
    2012-2013 öğretim döneminde burs ve öğrenim kredisi almak üzere müracaatta bulunan öğrencilerin değerlendirme sonuçları 26 Kasım 2012 tarihinden itibaren Kurumumuzun www.kyk.gov.tr internet adresinden T.C kimlik numaraları girilerek öğrenilebilecektir.
    Öğrenciler Taahhüt Senetlerini, 28 Kasım - 30 Aralık 2012 tarihleri arasında herhangi bir noterde; vergi, resim ve harç ödemeksizin tanzim ve tasdik ettirdikten sonra, 30 Aralık 2012 tarihi mesai saati bitimine kadar Kurumumuzun bölge ve/veya yurt müdürlüklerine teslim edecektir. Bölge ve/veya yurt müdürlüğü bulunmayan yerlerde ise “Söğütözü Mah.2176.Sok.No:25 Çankaya/Ankara” adresindeki Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğüne posta ile gönderecek veya elden teslim edecektir.
    Senetlerini belirtilen tarihte Kurumumuza teslim eden öğrencilerin burs veya öğrenim kredisi ödemeleri 7 Ocak 2013 tarihinde T.C Ziraat Bankasının ilgili şubelerinden yapılacaktır.
    Basın mensuplarına ve kamuoyuna saygı ile duyurulur.
    Hasan ALBAYRAK
    Genel Müdür

    YanıtlaSil
  46. İnternet üzerinden başvuru yaptıktan sonra ayrıca bi belge felan göndermem gerekiyo muydu?Yoksa internette yaptığım yeterli mi?

    YanıtlaSil
  47. Peki eylul ekim kasim aralik aylarinida ocakta toplu sekilde vereckler soylentisi var ne kadar dogrudur?

    YanıtlaSil
  48. Arkadaşlar internet üzerinden formu doldurup başvuru yaptıktan sonra ayrı bir belge göndermenize gerek yok. Belgeler sonuçlar açıklandıktan sonra işinize yarayacak. Sonuçlar açıklandıktan sonra noter ve kyk müdürlüğüne istenilen belgeleri teslim edeceksiniz.

    Diğer soruya gelince. Burs ve kredilerin ocak ayında toplu bir şekilde yatması söz konusu değil. Bu söylenti her öğretim yılının başında çıkar. siz kulak asmayın.

    YanıtlaSil
  49. Burssuz okuyan özel üniversiteliler de bu bursa başvuruyor ya yuh diyorum gerçekten. kardeşim bırakın ihtiyacı olanlar alsın özel üniversitelere bin liraları döküyorsunuz
    sonra her ay rahat rahat burs alıyorsunuz ben kendim burs alıyorum çok şükür ama alamayan ve durumu çok kötü olan o kadar çok tanıdığım var ki...

    YanıtlaSil
  50. BEN 13 kardeşim bana burs çıkar mı****

    YanıtlaSil
  51. Arkadaşlar burs sonuçları ile ilgili birkaç bilgi vermek gerekirse; KYK tarafından resmi açıklama yapıldı. Buna göre burs ve öğrenim kredisi sonuçları 26 kasım'da açıklanacak. Saatini bilmiyoruz ancak saat 14:00 gibi açıklanır diye tahmin ediyoruz.

    YanıtlaSil
  52. Tam olarak ne kadar veriliyor bu sene acaba zam falan olacak deniliyor dogru mu?

    YanıtlaSil
  53. evet zam olacağı doğru ancak henüz miktarı konusunda bir açıklama gelmedi. Şu anda 260 TL veriliyor zam sonrası 270 veya 280 olması bekleniyor.

    YanıtlaSil
  54. slm arkadaslar ıkı gun önce mail adresıme ögrencı belgesı ve dılekce örnegı geldı bunları doldurup adrese yollayın dedıler.burs cıkma ımkanı varmı bu bılgıler dogrultusunda?bilen varsa söyleyebilir mi?

    YanıtlaSil
  55. arkadaşlar bütün sorularınıza cevap verim
    öncelikle başbakanlık bursu ve öğrenim kredisi farklı şeyler.öğrenim kredisi geri ödemeli başbakanlık ise geri ödemeli değil.ayrıca başvuru sonuçları 26 kasım günü kyk resmi sitesinden açıklanacak ve tahmini miktarı başbakan ilerki günlerde basın karşısında bildirecek.burs çıkma koşulu ailedeki kişi sayısı, babanın çalışıp çalışmadığı,maddi gelir,başarı durumu,okuduğu okul ve bölüm, vb şeyler göz önünde tutularak değerlendirilip sonra açıklanıyo.ayrıca bursların ocak ayında verilmesinin nedeni düzenlemelerin yıl sonu yapılmasından kaynaklanıyo.öğrenim kredileri ve burslar okul ve bölümlerin kaç yıl olduğuna göre değişiyor.ayrıca bursların ocak ayında verilmesi kimseyi etkilemiyecek,çünkü öğrenci mezun olduğu yıl sonuna kadar yani aralık ayına kadar bursu alacak.anlayacağınız burslar veya öğrenim kredileri mezun olduğu yılın aralığına kadar alacak.

    YanıtlaSil
  56. Ben yanlislikla yurtdisi icin basvurdum kredi icin ama yurticinde okuyorum okumadan aceleye geldi ama tekrar yurtici Ici guncelledim acaba bana kredi gelir mi burs cikmayacagina emin gibiyim maddi yonden ?

    YanıtlaSil
  57. ben tarik.... burs kasimda cikiyo da ocak ta 2aylik mi yoksa 1aylik mi burs veriliyo..

    YanıtlaSil
  58. Hayır arkadaşlar, Ocak'ta toplu burs ödemesi almayacaksınız. Sadece Ocak ayının ödemesini alacaksınız.

    YanıtlaSil
  59. aldığımız burs ile karıy gitsek ayıp olur mu ki?

    YanıtlaSil
  60. Arkadaşlar ben basvurdugumda hazırlık sınıfındayım diye yazmısım sınıfım "h" olarak görünüyor ama ben 1.sınıftayım su an, ne olacak?

    YanıtlaSil
  61. Hocam bu kredi İlk 2 aylıkmı verirler yoksa 1 aylıgımı kimileri diyor
    kasım ve aralık ayının birlikte verirler diyo.? aslı nedir

    YanıtlaSil
  62. burak kardeşim ocagn 7 snde almaya başlarsın geçen 3 ayı ise ekm kasım aralık aylarını okl kapannca yani yaz tatlndeki 3 ayda alırsın. ( hiç bir zaman 2 aylk vermezler)

    YanıtlaSil
  63. Bendede sınıf h olarak görünüyor fakat 1. sınıftayım ?

    YanıtlaSil
  64. saat kaçta açıklancak ?

    YanıtlaSil
  65. ben 2.sınıf öğrencisiyim.burs çıkmaz da öğrenim çıkarsa onu iptal etmem için herhangi bişey yapmam gerekiyo mu???

    YanıtlaSil
  66. yaaa saat kaçta açıklanacak

    YanıtlaSil
  67. niye açıklanmıyor bugün açıklanacak tı

    YanıtlaSil
  68. kimse nin ihtiyacı yok herhalde merak eden yok

    YanıtlaSil
  69. kurumumuza dilekçe ekinde göndermeniz gereken belge sorgu alanıdır diye açıklama yapmışlar arkadaşlar bu ne demek? yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  70. bilemiyorum bugün açiklanir mi acaba

    YanıtlaSil
  71. ARKADASLAR SAAT 17.00 DA ACIKLANACAKMIS KESİN DUYUM ALDM DA SİZLE PAYLAŞAM DEDİM

    YanıtlaSil
  72. BU SENE CK AZ KISIYE BASBAKANLIK CIKACAK COĞU KİŞİ GERİ ÖDEMELİ OLACAKMIS

    YanıtlaSil
  73. 16.00 dan once aciklanmaZ

    YanıtlaSil
  74. eminmisiniz ya öyleyse boşuna beklemim

    YanıtlaSil
  75. benım ablam burs alıyo.ama ne ev var ne araba bana cıkabılır mı????

    YanıtlaSil
  76. kaçta açıklanır acaba bugn

    YanıtlaSil
  77. Ben baswurumu yaptm ama sorguladigmda tc kmlik no bulunamadi dyo ndn acaba blen varmi

    YanıtlaSil
  78. sonuçlatra nerden bakılıyor

    YanıtlaSil
  79. Bugün açıklanacak heralde ama yoğunluk olcak akşama kadar bakamayız

    YanıtlaSil
  80. bende de tc no bulunamadı diyo site mi çöktü ne oldu

    YanıtlaSil
  81. burslar acıklandı mı ???

    YanıtlaSil
  82. arkadaslar burslar açıklandımı ben göremiyorumda

    YanıtlaSil
  83. açıklanmadı sanırım bende göremiyorum siteler açılmıyor .. 10:00 da açıklancağı söyleniyordu fakat birşey göremiyoruz ...

    YanıtlaSil
  84. burslar ne zaman açıklanacak bilen var mı ...?

    YanıtlaSil
  85. Şuanda siteye giremiyorum galiba açıklandı ve site çöktü

    YanıtlaSil
  86. yaaa açıklanmadı mı halaaaa!!!!

    YanıtlaSil
  87. Hadi açıl yaa

    YanıtlaSil
  88. 16 Senedir okula gidiyorum daha cebime beleşten hiç para girmedi heyecanla ve zevkle vize sınavlarımız ardı ardına 9 gün olmasına rağmen bu kadar heyecanlanmadık. Saygılarımızla SAŞ öğrencileri.

    YanıtlaSil
  89. Bir acunun programlarında birde ösymnin sonuç açıklamalarında kalbimin ritimleri bozuluyor.

    YanıtlaSil
  90. burs kazandımmmmmm oleyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  91. ya nerden bakıyosunz açılmıyo bi türlü

    YanıtlaSil
  92. Kardeş burs kazananların hesabını önceden girersen bir defa sonra ki girecegin hesabada burs geliyormuş doğrumu?
    Şizofrenikduygular.exe

    YanıtlaSil
  93. Burs sonuçlarını beklerken, Sıla'dan oluruna bırak şarkısı benden tüm fakir fukaralara gelsin. Aynı kaderdeyiz sıtayla yıllardan iki sıfır bir iki.

    YanıtlaSil
  94. ooff :( bakamıyorum ya noluyo bu mıllete

    YanıtlaSil
  95. burs ne zaman açıklanacak lütfen biri cevap yazsın

    YanıtlaSil
  96. ne zaman lazım o zaman site çöker

    YanıtlaSil
  97. bu site normal zamanlar da süper çalışır , tam lazım oldu çalışmıyor çökmüş... galiba açıklanmış demin yorumları okurken biri burs çıktı oley yazmış

    YanıtlaSil
  98. gençler 36 yeni sekmede açmaya çalışırsanız hızlanmıyor bilginize. kapatın lan!! :D

    YanıtlaSil
  99. açıklandı mı sonuçlar kyk nın sitesine giremiyorum

    YanıtlaSil
  100. lütfen cevap verin bilir kişiler benn üniversiteye bu yıl başladım ama formda yanlışlık yaptım heralde beni ikinci sınıf olarak gösteriyor yani 2012 yerine 2011 girişli gözüküyorum burs isteğim iptal olurmu yanlış bilgidden dolayı lütfen cevap verin

    YanıtlaSil
  101. ben normalde bu yıl girdim ama sınıf iki gözüküyor sıkıntı olur mu lütffen bilgi verin

    YanıtlaSil
  102. la yeter acıklayın artıkın beaaaa

    YanıtlaSil
  103. Arkadaşlar.. Burs da olsa Kredi de olsa geriye dönük ödeme yapılmıyor.. Evraklarını tamamlayıp süresinde KYK kurumuna verenlerin burs veya kredileri Ocak ayından itibaren ödenmeye başlabnıyor...

    YanıtlaSil
  104. kredide nasl geriye ödeme yaplmıyor ne sallıosun millete

    YanıtlaSil
  105. burs çıkmayanların geneline öğrenim kredisi çıkıyo öğrenim kredisi de geri ödemeli,, çok ihtiyacınız yoksa krediyi almayın okul bittikten sora fazlasıyla söke söke alınıyo

    YanıtlaSil
  106. iptal mi olur çıkma şansı yok mu ya

    YanıtlaSil
  107. herkes yalan söylüyor....buseferde kyk.site açılmıyor

    YanıtlaSil
  108. hata kabul etmiyorlar

    YanıtlaSil
  109. bakabilen var mı sonucuna

    YanıtlaSil
  110. nasıl bakıcaz

    YanıtlaSil
  111. Yatirilmayan aylar verilecek mi bilen var mi acaba?

    YanıtlaSil
  112. bi yanlışlık yüzünden iptal mi oldu şimdi

    YanıtlaSil
  113. okul benim ismimi yazıp yalladı ma benim bilgilerimde okula giriş yılı yanlış yazılmış durumum ne olur bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  114. bilgisi olan varsa sölesin ya bakan oldumu açıklanmışmı açılmıyo site

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aciklanmis ama site acilmiyor yogunluktan dolayi

      Sil
  115. Yatirilmayan aylar icin odeme yapalacak mi bilen varsa soylesin lutfen

    YanıtlaSil
  116. Arkadaş yatırılmayan aylar için ödeme falan yapılmayacak, Ocak ayının 7'sinde 270 tl veya 280 tl alacağız

    YanıtlaSil
  117. lütfen bilgi verin

    YanıtlaSil
  118. okul benim ismimi yazıp yolladı ama benim bilgilerimde okula giriş yılı yanlış yazılmış durumum ne olur bilgi verirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  119. niye açılmıyooooooooooorrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  120. akşam rahatlar ancak site

    YanıtlaSil
  121. okul benim ismimi yazıp yolladı ama benim bilgilerimde okula giriş yılı yanlış yazılmış durumum ne olur bilgi verirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  122. herkes birşeyler sallamis ya kimisi geri ödeme yok diyor kimisi odenmeyen aylar alınıyor diyor ama bende duydum geçen yıldan öyle alan varmış :) bir bakabilsek

    YanıtlaSil
  123. kardeşim bi biggi cerin ya nolur okul benim ismimi yazıp yolladı ama benim bilgilerimde okula giriş yılı yanlış yazılmış durumum ne olur

    YanıtlaSil
  124. Arkadaşım ne olup olmayacağını birazdan görecez artık. Benim şahsi düşüncem çıkmayacağı yönünde. sınıfını yanlış yazmışsın çünkü...

    YanıtlaSil
  125. Ya arkadaşlar herkes bu yazıyı dikkatli okusun. KYK toplu ödeme yapacak diye birşey yok. Ara sınıfım ben. Geçen sene başvuru yapamadım. Ama arkadaşlarım aldı oradan biliyorum. Toplu ödeme falan yok

    YanıtlaSil
  126. tşkürlerde hiç böyle durumda birisini iptal olmuşmu bilginiz varmı son sorum

    YanıtlaSil
  127. Tel. : (0312) 363 76 21. Faks. : (0312) 363 69 86. Faks. : (0312) 363 69 86 e- posta. : nciftci@kyk.gov.tr e-posta



    kardeş birde buradan yardım iste inşallah istedigin gibi olur

    YanıtlaSil
  128. eyv kardeşi ya saol

    YanıtlaSil
  129. yanlış bilgi vermek istemem netten baktım kardeş bende inşallah doğru numaradir değilse sende bak googleden .

    YanıtlaSil
  130. Arkadaşlar KYK'ya girebilen var mı?Sonuçlar açıklanmış mı nolur biri cevap versin

    YanıtlaSil
  131. açıklanmis ki kyk ya girilmiyor :)

    YanıtlaSil
  132. ya hani nerde bu sonuçlar nerde açıklanmış bakanlar nerden bakmış ??

    YanıtlaSil
  133. Ya lanet olsun ya nasıl bir sistem kuruyorlar saatlerdir giremiyorum siteye arkadaşım aradı açıklanmış diye ama açılmıyo site

    YanıtlaSil
  134. arkadaşlar son durum nedir siteye girebiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  135. Bana kalırsa saat 17:00 da açıklanacak.

    YanıtlaSil
  136. Toplu ödeme falan yok ben 4 senedr geri ödemeli aldım.Ama yazın okul yokkende paranız yatıyo aynı şey oluo yani.

    YanıtlaSil
  137. KURUMUMUZ HİZMET BİNASI (ESKİŞEHİR YOLU ÜZERİ) SÖĞÜTÖZÜ MAH. 2176 SOK. NO:25 ÇANKAYA/ANKARA
    ADRESİNE TAŞINMIŞTIR.

    bu ne lan gidip ankaradan mı öğrenecez :D

    YanıtlaSil
  138. milletle dalga geçiyorlar resmen......

    YanıtlaSil
  139. devletın ışi ne zaman düzgun olduda şimdi olsunn ...

    YanıtlaSil
  140. YA KESİN Bİ BİLGİ ALAN SÖLESN LÜTFEN.. AÇIKLANMADI HALA. ÖYLE YAZIYO. 5 DEMİ AÇIKLANCAK ACABA

    YanıtlaSil
  141. KURUMUMUZ HİZMET BİNASI (ESKİŞEHİR YOLU ÜZERİ) SÖĞÜTÖZÜ MAH. 2176 SOK. NO:25 ÇANKAYA/ANKARA
    ADRESİNE TAŞINMIŞTIR.

    Sitede yazanlar bu. Açıklanmamış henüz.

    YanıtlaSil
  142. Hadi Bea Gardaşım Yhaaa

    YanıtlaSil
  143. site hala açılmıyor mk..

    YanıtlaSil
  144. siteyi serbest bırakın artık

    YanıtlaSil
  145. of hadi ya kaç saattir bekliyoruz

    YanıtlaSil
  146. burs çıktı beeeeeeeeeeeea

    YanıtlaSil
  147. hay aq ya çıkmadı

    YanıtlaSil
  148. sizin kurduğunuz sitesininde sizinde ALLAH belsını versin açılmayıan sitede niye yayınlıyorsunuz

    YanıtlaSil
  149. arkadaşlar son durum nedir siteye girebilen var mı aranızda ?

    YanıtlaSil
  150. şu burs çıktı falan diyenler doğru mu söylüyor? Arkadaşlar dalga geçmeyin söyldiğiniz yalansa eğer büyük günaha giriyorsunuz

    YanıtlaSil
  151. açıklandımı açıklanmadımı site açılmıyor sabahtan açıldığında bir şey yazmıyordu

    YanıtlaSil
  152. sitede taşındıkları yazıyor sadece

    YanıtlaSil
  153. KURUMUMUZ HİZMET BİNASI (ESKİŞEHİR YOLU ÜZERİ) SÖĞÜTÖZÜ MAH. 2176 SOK. NO:25 ÇANKAYA/ANKARA
    ADRESİNE TAŞINMIŞTIR.

    YanıtlaSil
  154. su kazandım dıyenler nasıl ogrendınız yalan degılse sız bı acıklama yapsanıza madem kazandınız ...buyrun sızı dınlıyoruz...

    YanıtlaSil
  155. ya millet herkes konuşuyor siteye girip durmayın açıklanmadı bukadar basit. kyk bizi kandırmış bizi uyutup kaçmışlar KURUMUMUZ HİZMET BİNASI (ESKİŞEHİR YOLU ÜZERİ) SÖĞÜTÖZÜ MAH. 2176 SOK. NO:25 ÇANKAYA/ANKARA
    ADRESİNE TAŞINMIŞTIR.

    YanıtlaSil
  156. he bu arada o açıklandı diyenlerden varya hani onlar geçen senenin burslarına bakıyorlar heralde boş boş konuşup burda milleti kandırmayın.

    YanıtlaSil
  157. aynen katılıyorum. bi açıklama yapın madem kazandınız nasıl öğrendiniz. Bence dha açıklanmamış. 26 kasım diyor ama beklmekten baska çaremiz yok.

    YanıtlaSil
  158. ' Bu ne terbiyesizliktir. Ulan memurlar okey oynuyor mılletı kuyruga sokuyor derlerdı ınanmazdım rezıllıgın danıskası su yasanan cebımde son 5 lıram var ne yapacagımı bılmıyorum yeter be vıcdansızlar.

    YanıtlaSil
  159. T.C.
    GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI
    YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

    KURUMUMUZ HİZMET BİNASI (ESKİŞEHİR YOLU ÜZERİ) SÖĞÜTÖZÜ MAH. 2176 SOK. NO:25 ÇANKAYA/ANKARA
    ADRESİNE TAŞINMIŞTIR.

    Benden bu kadar beyler sıteye gırıyorsun bu cıkıyor acıklanma felan yok unutun o işi Allah herkese kolaylık versin

    YanıtlaSil
  160. şu saat oldu öğrenemedim sonucunu öğrenebilen var mı gerçekten

    YanıtlaSil
  161. AMK BÖYLE SİTENİN

    YanıtlaSil
  162. bence şuan açıklamaya çalışıyolar

    YanıtlaSil
  163. bu ne yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa acıklasınlarrrr artıkkk:(((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  164. yazık günah ya valla

    YanıtlaSil
  165. şiktiğiminleri

    YanıtlaSil
  166. 661.742 üniversite öğrencisinin beklediği haber…
    burs ve öğrenim kredisi tahsis sonuçlari 26 kasim 2012 tarihinde açiklanacaktir.
    2012-2013 öğretim döneminde burs ve öğrenim kredisi almak üzere müracaatta bulunan öğrencilerin değerlendirme sonuçları 26 kasım 2012 tarihinden itibaren kurumumuzun www.kyk.gov.tr internet adresinden t.c kimlik numaraları girilerek öğrenilebilecektir.
    öğrenciler taahhüt senetlerini, 28 kasım - 30 aralık 2012 tarihleri arasında herhangi bir noterde; vergi, resim ve harç ödemeksizin tanzim ve tasdik ettirdikten sonra, 30 aralık 2012 tarihi mesai saati bitimine kadar kurumumuzun bölge ve/veya yurt müdürlüklerine teslim edecektir. bölge ve/veya yurt müdürlüğü bulunmayan yerlerde ise “söğütözü mah.2176.sok.no:25 çankaya/ankara” adresindeki yüksek öğrenim kredi ve yurtlar kurumu genel müdürlüğüne posta ile gönderecek veya elden teslim edecektir.
    senetlerini belirtilen tarihte kurumumuza teslim eden öğrencilerin burs veya öğrenim kredisi ödemeleri 7 ocak 2013 tarihinde t.c ziraat bankasının ilgili şubelerinden yapılacaktır.
    basın mensuplarına ve kamuoyuna saygı ile duyurulur.
    hasan albayrak
    genel müdür

    dalga geçiyorlar resmen. Beyler bugün 26 kasım değil mi yoksa? ben mi yanlış biliyorum?

    YanıtlaSil
  167. hala açılmıo açabilen var mı?

    YanıtlaSil
  168. ben ana sayfaya girdiö hiç burs sonucu falan yok

    YanıtlaSil
  169. Ben Daha Bakamadım Acabılen var mı Siteyi arkadaşlar ?? :/

    YanıtlaSil
  170. www.kykbrsetd.com adresini ziyaret edinn aciiiiil

    YanıtlaSil
  171. 2.sınıfm burs basvurusu yaptım ama alttan bir tane ders alıorm sıkıntı olrmu:(

    YanıtlaSil
  172. الموقع سرق من قبل الهكر قناص النت

    YanıtlaSil
  173. sıkıntı olmaz dostum 3 ve üzerinde alttan ders olduğu zaman sıkıntı oluyo

    YanıtlaSil
  174. Ben siteye girdim fakat tc kimliği girdikten sonra yurt sonuçlarını gösterdi.Bu ne saçma iştir ya!

    YanıtlaSil
  175. T.C.
    GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI
    YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ



    2012-2013 ÖĞRETİM YILINDA YURT İÇİNDE YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN,
    ÖĞRENCİLERİN BURS/KREDİ SONUCU İÇİN TIKLAYINIZ

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    2012-2013 ÖĞRETİM YILINDA YURT DIŞINDA YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN,
    ÖĞRENCİLERİN BURS/KREDİ SONUCU İÇİN TIKLAYINIZ

    YanıtlaSil
  176. a.iklandiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  177. Açıklandı arkadaşlar şu anda baktım ve öğrenim kredisi.

    YanıtlaSil
  178. bunca millet boşuna mı bekliyo ya ne zaman düzgün bi işi oldu ki devletn şimdi olsun..

    YanıtlaSil
  179. ya nerden girdiniz link atarmısınız.. anasayfada yazmıyo bişey

    YanıtlaSil
  180. http://www.kyk.gov.tr/kyk/html/index.html

    YanıtlaSil
  181. e hala belgeler die yazıyo sonuç yazmıyo nasıl baktınız siz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder