2012 - 2013 KYK Burs Sorgusu

/ On : 05:39
2012 - 2013 KYK Burs Sorgusu - 2012 - 2013 KYK Burs Sorgulama. 2012 2013 Öğretim yılına az bir zaman kaldı. Üniversite yerleştirme sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte öğrenciler burs başvurulrını da KYK üzerinden yapacaklar. Burs sonuçlarının ne zaman açıklanacağı henüz belli değil Geçmiş yılların istatistiğini tutacak olursak eğer kasık sonu veya Aralık ayı içerisinde açılanabileceğini söyleyebiliriz. Sitemiz içerisinde burslarlaalakalı gelişmeleri sürekli güncelleyeceğiz.

68 yorum:

Adsız dedi ki...

of ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hayat çok zor

Barış DAĞ dedi ki...

LAn Noldu Açıklayın Artıkkkkkkk

Barış DAĞ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

NE ZAMAN ACKLAYACAKSNZ YA

Adsız dedi ki...

hadi yaa artık açıklansn şu sonuçlar çatlicm artık meraktan

Adsız dedi ki...

ne saçma iş yapıyosunuz ya 26 kasım dedinz şmdide aralık içi diyosunuz yeter bekledik açıklayın artık

Adsız dedi ki...

açıklaaaaaaaaaaa.a......

Adsız dedi ki...

parasız kaldık artık yatırınnnnnn

Adsız dedi ki...

ne zaman açıklanıyo ya aralık mı ? yoksa bu gün mü ?

Adsız dedi ki...

hadiii artık

Adsız dedi ki...

okula gidecem sizi bekliyorum hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

acklayn artkk meraktan ölücemm.s

Adsız dedi ki...

Durun hele önce yandaşlarına geri ödemesiz olanı bi dağıtsınlar sonra geri kalan garibanlara sıra gelir.

Adsız dedi ki...

açıklaaa artık

Adsız dedi ki...

paf pif pooooooooooooooof

Adsız dedi ki...

caaannniiiiimm :) hadi amaaaaaaaaaaa <3

Adsız dedi ki...

bi kasım sonu diyorlar bi aralığın içinde diyorlar belirsizlikten nefret ederim

Adsız dedi ki...

ay gerçektenmiiiii bendeeee sen nefret ediyosan hemen açıklarlar

Adsız dedi ki...

yorumumu yayınladınızya gerçekten çok mutlu oldum öptüm barç :D :D :D ösym başkanı seni severim :P ne alakaysa :D

Adsız dedi ki...

hadi ama yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

ya sonuçlara bakamıyorum yardımcı olabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

sonucu öğrenen varmıı

Adsız dedi ki...

emel seni seviyorummmmmmm :D:D:D::DD:D

Adsız dedi ki...

sabahtan beri siteye girmeye calısıyorum ya yeter acıklayın artık

Adsız dedi ki...

şaka gbi aşk sitesine döndü :S

Adsız dedi ki...

lütfen açıklayın artık ne kadar insan bu sonucu bekliyor !

Adsız dedi ki...

ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim emel <3 sensiz anlamsızım para köpeğin olsun gülüm..

Adsız dedi ki...

ananıxın amına koyam

Adsız dedi ki...

büşraaa sonuç açıklansınn çıkarsa iskendere götürcem seni :D:D:D:D:D:

Adsız dedi ki...

orosipi çocukları bir burs vereceksiniz bu kadar bekletorsunux kahpe ewlatları

Adsız dedi ki...

sonuç açıklansın ferrari alcam sana :P :D:D:D:DD:

Adsız dedi ki...

kaç ay olduuuu açıklayın artık haberlerde 26 kasım diolardı daha açıklanmadı bu ne ya böyleee !

Adsız dedi ki...

Açıklanmııııışşşşşşş arkadaşlar bakın hemen

Adsız dedi ki...

açılmıyor site...

Adsız dedi ki...

başka bakılacak alternatif site var mı?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hesap numaranızı verin paralar bende hepizi 300 şer lira atim

Adsız dedi ki...

Bış Bış ..

Adsız dedi ki...

kocaoğlan seni seviyoruMMMMMMMMMM :D :D :D

Adsız dedi ki...

öğrenci milletine bak sen heryerde ilanı aşk var yaaaaa:)))))))))))))))

Adsız dedi ki...

ösym sana sesleniyorum!!!!!! ALLAH BELANI VERSİN LANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

?

saliha dedi ki...

hadi ama hadiii yaa

saliha dedi ki...

hadi ama hadiii yaa

Adsız dedi ki...

allah belanı versin ösym

Adsız dedi ki...

ebenin amı açıklayın artık

Adsız dedi ki...

ya bi kesin yaaa

Adsız dedi ki...

arkadaşlar rahat olun eninde sonunda öğreneceğiz:)

Adsız dedi ki...

seviyorum lannnnnnnnn ne kızları ne ösym yi bursu lan bursu seviyorum napolyon babab büyüksün para para para

Adsız dedi ki...

artık bu kıyagımın üstüne kesin burs çıkar hemiii ....

Adsız dedi ki...

ananın amı çıkar sana

Adsız dedi ki...

ben bir kızı sewdim ama kız lez çıktı

Adsız dedi ki...

hay eşşegin semerinin başiiii

Adsız dedi ki...

artık saçmalamazsanız iyi olur edebimizle şu bursları alıp gidelim...

Adsız dedi ki...

GUIGFWIFLF

Adsız dedi ki...

açıkla artık ya

Adsız dedi ki...

ne zaman açıklamayı düşünüyonuz artık açıklayında artık rahatlayalım yahu

Adsız dedi ki...

ya açıklandımı açıklanmadımı ama of!!!

Adsız dedi ki...

öğrenci ne kadar da zengin olsa bir yerlerden gelecek bir kuruşun hesabını yapar.... açıklayın artık....

Adsız dedi ki...

buyuk hıtıt kralı şuppiluliuma nın lanetı uzerıne olsn osym acıkla yahu hanı bıızm 3g abdnn 4g sını sollmstı hanı net yapısı bızde ıyıdı ayıkk ol osym :D

Adsız dedi ki...

DAHA ÇOK BEKLERİZ BİZ ÖSYM Yİ KAFALARINA GÖRE TAKILIYORLAR CANLARI İSTEDİGİ ZAMAN AÇIKLAYAÇAKLAR BOŞUNA BEKLEMEYELİM

Adsız dedi ki...

hay amına koyem .açıklamayın lan açıklarsanız sizden adisi yok

Adsız dedi ki...

LA sbah ısteye gırılmıyordu sımdı gırıyorsun. ne oldugu belırsız bır bannır koymuslar.

Adsız dedi ki...

HANGİ İŞİ ZAMANINDA YAPTILAR Kİ ??

Adsız dedi ki...

oyun mu oynuyor sunuz lan

Adsız dedi ki...

Yeter lan açıklamazsanız açıklamayın ne burs muş arkadaşş

Adsız dedi ki...

hala açıklanmadı ya la :s

yunus tonbul dedi ki...

sonuçlar açıklandı deniyor ama sisteme girince sadece istenilecek belgeler sayfası çıkıyor bilgisi olan varsa söylesin bu nasıl iştir anlamadım

Adsız dedi ki...

bu seneki burslar yattı mı??

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *