2012 / 2013 KYK Öğrenim Kredisi Sonuçları

2012 / 2013 KYK Öğrenim Kredisi Sonuçları. Kredi Yurtlar Kurumu'nun her yıl öğrencilere belli bir niktar karşılığı verdiği öğrenim kredisinin sonuçları Kasım ayı sonu ya da Aralık ayı başlarında açıklanacak. Öğrenim Kredisi üzerine mülk, araba vs olmayan öğrencilerin hemen hemen hepsine çıkıyor. Fakat şu konuda öğrenci arkadaşları uyarmakta fayda görüyoruz. Üniversite hayatı boyunca işinize çok yarayacak bu para üniversite bittikten sonra başınızı ağrıtabilir. Çünkü mezun olduktan en az 2 yıl sonra bu parayı taksitlerle ödemek zorundasınız.

Öğrenim kredisi ile ilgili gelişmeleri sizlere sitemiz üzerinden duyurmaya devam edeceğiz.

Yorumlar

  1. kredilere faizbindiriyolar mi acaba

    YanıtlaSil
  2. kredi Bu sene başvuran herkese çıkacak kredi

    YanıtlaSil
  3. burslar açıklandı mı

    YanıtlaSil
  4. Evet birazcık faiz koyuyorlar.

    YanıtlaSil
  5. Annem babam ayrı. Gazi ve şehit ailelerinden sonra ilk öncelik bizlerin oluyor ama ne hikmetse bana burs falan çıkmadı! ALLAH BELANI VERSİN AKP VE MEB !!!!

    YanıtlaSil
  6. ben yurtdışında okudugum için yurtdışı olarak basvurdum fakat yurtdışındada tercih yptıgımda yerleştim ve okula kayıt yptırmadıgım halde yuriçinde cıkmış ne ypmam gerekiyo acba?yrdımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  7. Ben bu sene ilk defa başvuru yaptım ve son sınıfım alacağım ilk burs son sene olduğu için bir kaç ayın toplamını verirler mi son sınıf okuyan bazı arkadaşlarım 3.4 aylık bursunu üst üste aldı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder