2012 / 2013 KYK Yurt Sonuçları




2012 / 2013 KYK Yurt Sonuçları - 2012 / 2013 KYK Yurt Sonuçlar. Üniversite yerleştirme sonuçlarının açıklanmasıyla yüzbinlerce genç bilmedikleri bir şehire yelken açacaklar. Tabi böyle bir durumda en önemli sorun barınma sorunu.

2013 - 2014 KYK BURS BAŞVURULARI
2013 - 2014 KYK YURT BAŞVURULARI


Öğrencilerin doğal olarak bilmediği ve kimseyi tanımadığı bir şehirde ilk tercihleri KYK Yurtları oluyor. Hem ucuz olması, hem de bu yurtlardan bir çok imkanlardan yararlanılması nedeniyle. KYK Yurt sonuçları üniversite yerleştirme sonuçlarının açıklanmasından kısa bir süre sonra açıklanacak. Hatta şöyle söyleyelim üniversitelerde öğrenim başlamadan yurt sonuçları açıklanmış olacak. Yurtlara yerleşebilme ihtimali gayet yüksek. Tabi ki bu durum bulunduğunuz şehirdeki yurtların doluluk oranlarıyla da alakalı. Eğer ki asil olarak yerleşmediyseniz KYK yurtlarında misafir öğrenci olarak da kalabilirsiniz.
KYK yurt sonuçlarının kesin tarihi henüz belli değil. Bu konuda bir gelişme olursa sizlere buradan paylaşacağız.
2012 - 2013 KYK Yurt Sonuçları 2 Eylül Pazar günü saat 17:00'de açıklanacak

Yorumlar

  1. Ben 2012-2013 yurt yerleştirme sonucuna ulaşamadım. Bilgisi olan var mı acaba ?

    YanıtlaSil
  2. 2012 2013 kyk yurt sonuçları henüz açıklanmadı dostum tahminen ayın sonunda açıklanabilir

    YanıtlaSil
  3. 4 eylüldemi nerden öğrendiniz ??

    YanıtlaSil
  4. donem uzatanlara yurt verılıyor mu bılgısı olan var mı

    YanıtlaSil
  5. şu yurt sonuçları ne zamn açıklanack ya 3 eylülde yurt kayıtları başlıyor diye biliyorum bugün açıklanması lazımdı:/ ha bir de 4. sınıfım çıkma ihtimali nedir sizce?

    YanıtlaSil
  6. iyi günler, dönem uzatanlar yani artık yıl öğrencileri 10 - 23 Eylül tarihleri arasında başvurularını barındıkları yurtların müdürlüklerinden yapacaklar. Fakat bu başvuruyu yapabilmeniz için daha önce de yurtta barınmanız gerekiyor.

    YanıtlaSil
  7. evet belirttiğiniz gibi yurt kayıtlarının birkaç gün içinde açıklanması bekleniyor. Bu tarihin ne oalcağı kesin değil. 3 eylülde yurt kayıtları başlayacak.

    YanıtlaSil
  8. saat 17:25 oldu niye açıklanmıyoo:?

    YanıtlaSil
  9. ya bu yurt sonuçları neden açıklanmadı.zaten ikinci öğretimlerin harç paraları kalkmadı.

    YanıtlaSil
  10. açıklansın artık yaa

    YanıtlaSil
  11. açıklanmadı daha :(

    YanıtlaSil
  12. sonuçlar açıklanmadımı hala saat 17 :35 oldu

    YanıtlaSil
  13. yarın kayıda gidecm ve hangi ara açklanack daha belli değl

    YanıtlaSil
  14. ne zaman açıklanacak hanı 17.00 daydı?

    YanıtlaSil
  15. sesimizi duyan var mııı neden açıklanmıyo

    YanıtlaSil
  16. açıklasınn artıkk

    YanıtlaSil
  17. ben hiç birşey göremiyorum açıklandımı ?

    YanıtlaSil
  18. nerde bu devlet

    YanıtlaSil
  19. nerden öğrendiniz ben hala öğrenemedim

    YanıtlaSil
  20. Başvuryu yaptım ben başvurunuz bulunmamaktadır yazıyo bu nasıl iştir ya !

    YanıtlaSil
  21. arkadaşlar sonuçlara nerden bakılıyo söyleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
  22. Başvuryu yaptım ben başvurunuz bulunmamaktadır bu ansıl iş bee anlayan varmı

    YanıtlaSil
  23. başvuru bulunmamaktadır ne demek ya kafayımı yedi bunlar

    YanıtlaSil
  24. yedek yerleştirmeler ne zaman açıklanacak ?

    YanıtlaSil
  25. ya bir şey soracam ek yerleştirmeden yerleştim de yurt başvurusu yaptım . acaba açıklandı mı

    YanıtlaSil
  26. ya da nasıl öğrenebilirim

    YanıtlaSil
  27. yedek sırası 882 nasil gelsin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder