2012 2013 Başbakanlık Burs Başvuruları

2012 2013 Başbakanlık Burs Başvuruları - 2012 2013 Başbakanlık Bursu başvuruları - 2012 2013 Başbakanlık Burs başvurusu. Adı her nakadar artık başbakanlık bursu olmasa da toplumda KYK,2nın verdiği karşılıksız bursun adı halen başbakanlık bursu olarak biliniyor.Kafa karışıklığı olmasın KYK bursu ve başbakanlık bursu aynı şeylerdir. Neyse 2012 2013 KYK Başbakanlık bursu başvuruları, yani KYK bursu başvuruları üniversite yerleştirme sonuçlarının açıklanmasının ardından KYK'nın resmi sitesi üzerinden gerçekleştirilecek. Yani üniversite yerleştme sonucunun açıklandığı gün burs başvurunuzu da yapabilirsiniz .

Peki başnakanlık bursu, yani KYK bursu kimlere çıkar. Aslında kesin bir yargıda bulunmak mümkün değil, şu veya bu kişiye çıkar diyemeyiz. Başvuru sonuçlarının açıklanmasının ardından çok fazla tartışma oluyor. Benim durumum kötü ama çıkması ya da onun durumu çok iyi olmasına rağmen burs çıktı gibi ... Burs verilirken asıl mantık şu oluyor; Eğer ki maddi durumunuzun kötü olduğunu belgelerle gösterebiliyorsanız ve sizin haricinizde okuayn kardeşleriniz varsa, burs alma şansınız bir o kadar düşüyor. Tabi dediğimiz gibi kesin bir yargıda bulunmak mümkün değil.

Burs çıktıktan sonra ise KYK'nın belirlediği tarihler arasında istenilen belgelerle notere gideceksiniz ve burs işlemlerinizi tamamlamış olacaksınız. Daha sonra ise Ocak ayının 7'sinde burslarınızı Ziraat Bankası'ndan almaya başlayacaksınız.

Umuyoruz ki " gerçekten" ihtiyaç sahiplerine çıkar bu burs... Çünkü ödenen meblada birçok kişinin hakkı var.

Yorumlar

  1. Merhaba.Ben bir kız annesiyim.Çocuğum ünüversite sınavını kazandı fakat maddi gücüm olmadığı için O'nu okutamıyorum.Babasından 17 senedir ayrıyım,yani boşandık.Hiç bir şekilde nafaka almıyorum ve iş bulamadığım için çalışamıyorum.Babamın evinde hep beraber yaşıyoruz,babam da işçi emeklisi ve kanser hastası.Burs başvurusu yapmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilemiyorum.Lütfen bana yardımcı olurmusunuz? Saygılar..

    YanıtlaSil
  2. yonca hanım kızınız internet sitesinden türk eğitim vakfına başvurabilir.ekim ayı boyunca başvuruları kabul ediyorlar.sizinki gibi bir durumda bursu büyük ihtimalle alır, burs 370 tl bu arada öğrenim kredisi ve başbakanlık bursuna ve üniversite rektörlüğüne toplum gönüllüleri derneğine, çağdaş yaşamı destekleme derneğine ,türkiye eğitim gönüllüleri vakfına internet sitelerini veya şahsen başvurabilir.

    YanıtlaSil
  3. açıköğretim önlisans programında okuyorum.Adım merve maddi durumum yetersiz olduğu için bursa ihtiyacım var başbakanlık bursu varmış belge almam lazımmış başvurabilmem için okuyorum siteden ama hiç birşey anlamadım lütfen bana yardımcı olun nerde,ne zaman,ne yapmam lazım.

    YanıtlaSil
  4. meraba ben merve bu yıl açıköğretim sosyal hizmetler bölümünde okuyacağım maddi durumum yetersiz babamdan ayrıyız annem vefat etti nasıl,nerden burs alabilirim.Lütfen bana yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  5. merhaba benim maddi durumun biraz kötü ailem hem ev kirasına hem de okul harcına yetişemiyor biraz geç ama yardımcı olursanız sevinirim ..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder