Adıyaman'daki Yurtlar

Adıyaman'daki Yurtlar - Adıyaman Yurt - Adıyaman Kız Yurdu - Adıyaman Erkek Yurdu - Adıyaman Özel Yurt - Adıyaman Üniversite Yurdu. Aşağıdaki yazmızıda Adıyaman ili sınırları içerisinde hizmet veren yükseköğreti yurtlarının isimleri adresleri ve telefon numaraları yer almaktadır.

BESNİ - ÖZEL EYLÜL YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
KORUPINAR MAH.NURİ ZARARSIZ CAD.DEVLET HASTANESİ YANI NO:24

BESNİ - ÖZEL GÖZDE YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİ YURDU
KORUPINAR MAHALLESİ KEMAL TABAK BULVARI NO/5

MERKEZ - ÖZEL KETENCİOĞLU YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
CUMHURİYET MAHALLESİ MÜFTÜLÜK CADDESİ NO/74  4162135350

MERKEZ - ÖZEL MEHMET SERTKAYA YÜKSEKÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU
ALTINŞEHİR MAH.GÖLBAŞI CAD.30138 SOK NO:3

MERKEZ - ÖZEL MUNİSE HATUN YÜKSEK ÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
ULU CAMİ MAH. NO: 12 ADIYAMAN   4162161264

MERKEZ - ÖZEL SÜMEYYA YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
BELÖREN KASABASI ALTINŞEHİR MAH.30173 SOK.NO:5/A-B BLOK

Yorumlar