Ataşehir'deki yurtlar

Ataşehir'deki yurtlar - Ataşehir Yurt - Ataşehir Özel Yurtlar. Ataşehir 2009 yılından ilçe yapıldıktan sonra İstanbul'un en hızlı gelişen ilçesi oldu. Bulunduğu konum itibariyle de Marmara Üniversitesi başta olmak üzere Yeditepe Üniversite ve diğer özel üniversiteler ( Yakında Acıbadem Üniversitesi açılacak ) öğrencilerin barınmak için başvurduğu ilçelerden birisi. Aşağıdaki listede Ataşehir sınırları içerisinde yer alan özel yükseköğretim yurtlarının adres ve telefon bilgileri yer alıyor. Liste MEB'in sayfasından alınmıştır.


ATAŞEHİR - ÖZEL AKŞEMSETTIN VAKFI MUHARREM GÜLEÇ YÜKSEK ÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 02165726746

Adresi İÇERENKÖY KARSLI AHMET CAD. BUKET SK.NO:27 ATAŞEHİR

ATAŞEHİR ÖZEL ARI YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 2165764940

Adresi İNÖNÜ M.EVREN C.53 KADIKÖY ATAŞEHİR

ATAŞEHİR - ÖZEL CİHAN YÜKSEKÖĞRENİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

Adresi İÇÖRENKÖY M.A.NİHAT TARHAN CAD.ERTAŞ SOK.NO:6 ATAŞEHİR


ATAŞEHİR - ÖZEL HASANBASRI YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

2164728877

Adresi ÖRNEK MAH.AHMET YESEVİ CAD.YUSUF DENİZ SOK NO:2 ATAŞEHİR


ATAŞEHİR - ÖZEL ÖRNEK YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 2163247630

Adresi ÖRNEK M.G 22 SOK.54 ATAŞEHİR

ATAŞEHİR - ÖZEL SADIK KENAN YÜKSEKÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 2165570615

Adresi İNÖNÜ MAHALLESİ KARTAL CADDESİ NO/114 ATAŞEHİR

ATAŞEHİR - ÖZEL YENİSAHRA YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRNECİ YURDU

Telefon 02163244428

Adresi FATIH CAD.NO:103 YENISAHRA ATAŞEHİR

Yorumlar