Bakırköy'deki Yurtlar

Bakırköy'deki Yurtlar - Bakırköy'deki Yurt - Bakırköy Kız yurdu - Bakırköy Erkek Yurdu. Aşağıdaki sıralamada İstanbul Bakırköy sınırları içerisinde bulunan Yüskek Öğretim Özel Üniversite yurtlarının açık adresleri ve iletişim bilgileri bulunmaktadır. Sizlerde bu listeyi inceleyerek barınma sorunlarınıza alternatifler bulabilirsiniz. Bilgiler MEB'den alınmıştır.

BAKIRKÖY - ÖZEL ABDURRAHMAN GÜRSES YÜKSEKÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

CEVİZLİK MAHALLESİ MUHASSEBECİ SOKAK NO/15

BAKIRKÖY - ÖZEL BAKIRKÖY YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
ZUHURATBABA MAHALLESİ İNCİRLİ CADDESİ DR SALİH SOKAK NO/7 BAKIRKÖY 2126603893
BAKIRKÖY - ÖZEL KARTALTEPE YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU
KARTALTEPE MAH.SOĞANLI SOK.NO:2 2125423282

BAKIRKÖY - ÖZEL ZÜMRÜT YUVA YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU
BASINKÖY ATAYURT CAD.CAMI MEYDANI 2125928397







Yorumlar