Beşiktaş'daki Yurtlar

Beşiktaş'daki Yurtlar -Beşiktaş Yurt - Beşiktaş kız yurdu - Beşiktaş Erkek Yurdu. Aşağıdaki listede Beşiktaş ilçesi içersindeki özel üniversite yurtlarının isimleri, bilgileri ve iletişim detayları verilmiştir. Beşiktaş bir öğrenci için gerçekten yaşanılabilecek en güzel yerlerden birisi. Boğaz keyini çıkartarak bir üniversite hayatı geçirebilirsiniz. Unutmadan bilgiler MEB'den alınmıştır.

BEŞİKTAŞ - ÖZEL BEŞİKTAŞ HİSAR YÜKSEKÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

TÜRKALİ MAH.YENİ YOL SOK NO:15

BEŞİKTAŞ - ÖZEL EGE YÜKSEK ÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
SİNANPAŞA MAHALLESİ KÖYİÇİ MEKTEP SOKAK NO/13 BEŞİKTAŞ İSTANBUL 2122362093

BEŞİKTAŞ - ÖZEL GAZİ 2 YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
VİŞNEZADE MAH.ŞAİR NEDİM CAD.ÇATLAK ÇEŞME SOKAK NO:2

BEŞİKTAŞ - ÖZEL IHLAMUR YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
IHLAMUR DERE CADDESİ MECİTALİ SOKAK NO/17 2122362327

BEŞİKTAŞ - ÖZEL NUVOLA YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
TÜRKALİ MAH.BEHÇET NECETİGİL SOK.NO:42

BEŞİKTAŞ - ÖZEL ORTAKÖY YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU
DEREBOYU CAD.ŞEHIT NURI PAMIR SK.NO:67 2122595727

BEŞİKTAŞ - ÖZEL PEMBE KÖŞK YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
CİHANNUMA MAH.CİHANNUMA CAD.NO:22 2122602677

BEŞİKTAŞ - ÖZEL REFIHA HANIM YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
SINANPAŞA ŞAIR VEYSI SOK.NO:17 BEŞİKTAŞ 2122272623

BEŞİKTAŞ - ÖZEL ŞEKERCİ YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
DİKİLİTAŞ MAH.ÖMÜR SOK.NO:4

BEŞİKTAŞ - ÖZEL YILDIZ YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU
BARBAROS BULVARI MÜRBASAN SOK.D BLOK 2122882939

Yorumlar