Çankırı'daki Yurtlar

Çankırı'daki Yurtlar - Çankırı Yurt - Çankırı Özel Yurtlar - Çankırı Kız Yurdu - Çankırı Erkek Yurdu. Çankırı Karatekin Üniversitesi Yurt. Bu yazımızda Çankırı ilimizdeki üniversite öğrencilerine yönelik hizmet veren özel yükseköğretim yurtlarının isimlerini ve iletişim bilgilerini sizlerle paylaşrık .

MERKEZ - ÖZEL EMİR KARATEKİN YÜKSEK ÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU


AKSU MH.BAHÇELER SK.NO:31 3762120640


MERKEZ - ÖZEL EMİR KARATEKİN YÜKSEKÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

AKSU MAH.YAYLA CAD.YURT SOKAK


,MERKEZ - ÖZEL FATİH YÜKSEKÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

FATIH MAH.YAPRAKLI YOLU ÜZERI NO:42 3762125191


MERKEZ - ÖZEL İFFET YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

ABDÜLHALİK RENDA MAH.ANKARA CADDESİ


MERKEZ - ÖZEL ŞELALE YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

AKSU MH.TAŞMESCID CD. 3762139622

Yorumlar