Edirne'deki Yurtlar

Edirne'deki Yurtlar - Edirne Yurt - Edirne Kız Yurdu - Edirne Erkek Yurdu - Edirne Özel Yurtlar - Trakya Üniversitesi Yurtlar. Edirne ili sınırları içerisinde yer alan üniversite yurtlarının iletişim bilgileri aşağıda verilmiştir. Dışarıdan duyduğumuza göre Edirne için tam bir öğrenci şehri olduğu söyleniyor. Orada yaşacak arkadaşlara başarılar . ..


MERKEZ - ÖZEL FATİH YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU
İSTASYON MAH. İSTASYON CAD. NO:8/1 EDIRNE  2842351652

MERKEZ - ÖZEL İLİM YAYMA CEMİYETİ EDİRNE ŞUBESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ YÜKSEK ÖĞRENİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU
KOCA SINAN MAH.23.SOK.NO2 EDİRNE 2842353891

MERKEZ - ÖZEL RUZİYE TUZCU YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
YANCIKÇI ŞAHİN MAHALLESİ KARADUT SOKAK NO/26                2842256651

MERKEZ - ÖZEL ÜNİVERSİTE YÜKSEKÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU
HACILAR EZANI MEVKI İSTASYON CAD.MIGROS KARŞISI NO 18 EDİRNE  2842352531

MERKEZ - ÖZEL ZEYNEP YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU
ABDURRAHMAN MAH.GÜVERCİN SOK.NO:1

UZUNKÖPRÜ - ÖZEL MURADIYE YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU
MURADIYE CAMI MH. HAYRABOLU CD. TÜRKYILMAZLAR ÇIKMAZ SOKAK NO:43 UZUNKÖPRÜ 2845135089

Yorumlar