Kadıköy'deki Yurtlar

Kadıköy'deki Yurtlar - Kadıköy yurt - Kadıköy'de Yurt - Kadköy Öğrenci Yurtları. Kadıköy, sadece Anadolu Yakası'nın değil, İstanbul'un yaşanılabilir yerlerinden birisi. Bir genç olarak Kadıköy'de aradığınız herşeyi bulabilirsiniz. Tabi ki bu yönüyle üniversite öğrencilerinin çok fazla rağbet gösterdiği biryer. Bunun doğrultusundacda birçok yükseköğretim yurdu Kadıköy'de mevcut. İşte MEB'den aldığımız bilgiler doğrultusunda Kadıköy'deki yurtların iletişim bilgileri.


KADIKÖY - ÖZEL BURÇAK YÜKSEK ÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 2164493943

Adresi S.ÇEŞME CAD.ŞAIR SURURI SK.NO:10-KADIKÖY KADIKÖY

KADIKÖY - ÖZEL ÇEŞME YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Adresi RASİMPAŞA MAHALLESİ İZZETTİN SOKAK NO/89 KADIKÖY

KADIKÖY - ÖZEL FIKIRTEPE YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 2164183660

Adresi MANDIRA CAD.CANIÇI SK.NO:12 KADIKÖY

KADIKÖY - ÖZEL FİKRET ÖZTURAN ORTA ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 2165502224

Adresi TUĞLACIBAŞI M.HAKKIBEY S 7 KADIKÖY

KADIKÖY - ÖZEL HAKKIEFENDİ YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 2163271791

Adresi İKBALIYE M.HAMIYET S.NO:13 KADIKÖY

KADIKÖY - ÖZEL HASANPAŞA YÜKSEK ÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 2163275389

Adresi HASANPAŞA İKBALIYE MAH.UHUVVET SOK.İETT A.BLOK KADIKÖY

KADIKÖY - ÖZEL KADIKÖY BAHARIYE ORTA ÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 2164149635

Adresi YEL DEĞIRMENI KARAKOLHANE SK.NO:22 KADIKÖY KADIKÖY

KADIKÖY - ÖZEL KADIKÖY BAHARİYEM YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Adresi CAFERAĞA MAHALLESİ CANAN (HALİLETHEM) SOKAK NO/18/1-2-3 KADIKÖY


KADIKÖY - ÖZEL KADIKÖY HİSAR ORTAÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

Adresi HASANPAŞA MAHALLESİ NAZİBADE SOKAK NO/70 KADIKÖY


KADIKÖY - ÖZEL KADIKÖY YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Adresi OSMANAĞA MAHALLESİ ÇİLEK SOKAK NO/38 KADIKÖY

KADIKÖY - ÖZEL MİMAR SİNAN MODA YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Adresi CAFERAĞA MAHALLESİ DR.ESAT IŞIK CADDESİ ŞİFA SOKAK NO/17 KADIKÖY


KADIKÖY - ÖZEL MURAT ÖZTEKE YÜKSEKÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

Adresi OSMANAĞA MAHALLESİ RIHTIM CADDESİ MİSAK-I MİLLİ SOKAK NO/70 KADIKÖY


KADIKÖY - ÖZEL NURHAYAT YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Adresi RASİMPAŞA MAHALLESİ RIHTIM CADDESİ İSKELE SOKAK NO/86 KADIKÖY


KADIKÖY - ÖZEL ŞERMİN HANIM YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Adresi HIZIRBEY CADDESİ VOLKAN SOKAK NO/4 KADIKÖY


KADIKÖY - ÖZEL YAŞAM YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

Telefon 02163454829

Adresi CAFERAĞA MAH.TELLALZADE S.NO:44 KADIKÖY




Yorumlar