Kırklareli'ndeki Yurtlar

Kırklareli'ndeki Yurtlar - Kırklareli Yurt - Kırklareli Kız Yurdu - Kırklareli Erkek Yurdu - Kırklareli Özel Yurtlar. Bu yazımızda Kırklareli sınırları içeriinde bulunan özel üniversite yurtlarının isimlerini ve iletişim detaylarını sizlerle paylaştık. Listedeki yurtlardan istediğinizi inceleyebilir, iletişime geçebilirsiniz.

LÜLEBURGAZ - ÖZEL CAFER KURTULUŞ YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU


ATATÜRK MAHALLESİ SALKIM SOKAK NO/5 2884124665


MERKEZ - ÖZEL KAVAKLI YÜKSEK ÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

KAVAKLI KASABASI TURIST MAH.ZÜBEYDE H.CAD.NO:1 2882461217


MERKEZ - ÖZEL HÜSEYİN TOP YÜKSEKÖĞRETİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

KARAKAŞ MAH.FEVZİ ÇAKMAK BULVARI NO:41

MERKEZ - ÖZEL REFİA HANIM YÜKSEK ÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

KOCAHIDIR MAH. PAŞA ÇEŞME ANA SOKAK NO:14 KIRKLARELİ 2882124205


MERKEZ - ÖZEL TEN YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİ YURDU

TURİST MAH. DEMİRYOLU ALTI CAD. NO/11-KAVAKLI 2882461632


MERKEZ - ÖZEL YILDIZ YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

KARACAİBRAHİM MAH.M.KEMAL BULVARI NO:82

PINARHİSAR - ÖZEL PINARHİSAR TEN YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİ YURDU

BEYLİK MAH.517.SOKAK NO:12

VİZE - ÖZEL VİZE YÜKSEKÖĞRETİM KIZ ÖĞRENCİ YURDU

DEVLET MAH.MAHMUT ERBİL CADDESİ 17.SOK NO:4

Yorumlar