Meb Harçları Artacak!

Meb Harçları- 2012 Meb Harçları- Harçlarda değişiklik oldu mu?. Bugün açıklanan SBS sınavından sonra birde ortaya çıkan Harç konusu kafalarda soru işareti bırakır nitelikte.Başbakan Recep Tayyip Erdoğana harçlarla ilgili son açıklamasında "Harçların kaldırılıcağını" dile getirerek hem öğrencilerin hemde ailelerin ve parasız eğitim için çırpınan tüm vatandaşların yüreğine su serpmişti. Fakat geçtiğimiz günlerde Milli Eğitim
Bakanlığı'ndan (MEB) gelen yazılı 2011 faaliyet raporu açıklaması ile öğrencilerin katkı paylarının artılırılması gerektiği ön görülmüştür.

Vatandaşa bu ne perhiz bu ne lahana turşusu dedirten açıklamalara ek olarak "mali gücü olmayan başarılı öğrencilere burs ve kredi sağlama şartı" yinelerek herhangi bir yenilik olmadığınında mesajı verilmiştir. Bütün eğitim kademelerinde aynı zamanda bu durumdan nemalanacağı ortaya koyulmuştur.

Sosyal Medya'da da çok fazla eleştiri alan Meb'e yönelik Öğrencilerin isyanı sürüyor işte bir kaçını sizinle paylaşmak istiyoruz.


♔GokceSena♔ ‏
Yaklasik 23yildir nefes aliyorum.Bunun 17sini okulla harcadim ve hala bitmedi.Kim verecek kaybolan yillarimin hesabini? YOK? MEB? Atayisler?

Yağmur Ünal ‏
ösym'yi al, meb'e vur.

∞ 1Duygu ∞ 
Bayram hediyelerimiz meb'ten geldi.

what the hell. 
Meb'in tercih listesi sonuçlarına bakıp ayvayı yediğini anlayanlar derneği.

yaren çankaya ‏
İstediği liseyi kazanamayan directionerlar olarak birleşip MEB'İ basabiliriz o güç var bizde.

yusuf ‏
GÜYA KALKACAKTI... MEB, Harçlarda Ters Köşe Oldu!


Bizlerde bu tutarsızlık içerisinde yaşanan kaosun bir an önce son bulmasını diliyoruz..

Yorumlar