Nevşehir Ücretli Öğretmenlik Başvurusu


Nevşehir-Avanos'da Ücretli Öğretmenlik-Ücretli Öğretmenlik Başvuruları-Avanos'ta Ücretli Öğretmenlik.
Aşağıdaki yazımızda Nevşehir-Avanos İlçe Müdürlüğünün yayınladığı Ücretli Öğretmenlik başvurusuyla alakalı gerekli belgeleri bulabilirsiniz. Başvurular İl ve İlçe Müdürlüklerinde gerçekleşecektir



NEVŞEHİR - AVANOS İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
2012-2013 Eğitim-Öğretim yılında alınacak ücretli öğretmenlerin müracaatları‏ 16-31 Ağustos 2012 tarihleri arasında yapılacaktır.
İlimiz okullarında 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılında boş geçen sınıf ve branş derslerini ücretli okutmak üzere ( 4 ) yıllık fakülte mezunu olup, görev almak isteyen adayların müracaatları 16.08.2012 tarihinde başlayacak olup, 31.08.2012 tarihinde sona erecektir. Müracaat formları Müdürlüğümüz Atama bölümünden temin edilecektir.

MÜRACAAT İÇİN GEREKLİ BELGELER

1-Nüfus Cüzdan Fotokopisi.
2-Diploma veya mezuniyet belgesi fotokopisi.
3-Eğitim fakültesi mezunu olmayanlar varsa pedagojik formasyon belgesi.
4-2 adet vesikalık fotoğraf.
5-KPSS sınav sonuç belgesinin fotokopisi ( 2011-2012 KPSS 10 puanına
göre)

Yorumlar