TKAD Genç Araştırmacı Yurtdışı Eğitim Bursu

Tkad Bursu-Tkad Yurtdışı Eğitim Bursu-Tkad 2012 Araştırma Bursu. Türk Karaciğer Araştırmaları Derneği kendi sitesinden yaptığı ilana göre genç araştırmacılara burs veriyor. Bursun asıl amacı Karaciğer hastalıkları üzerine yurtdışındaki sağlık merkezlerinde deneyim kazanmak isteğen öğrencilere yardım etmek olarakta adlandırılabilir.


Tkad Bursu İçin Gerekli Şartlar:



  • Genç Araştırmacı Yurtdışı Eğitim Bursu:
  • Yurtdışında karaciğer hastalıkları ile ilgili bir klinik veya laboratuvara deneyim kazanmak ve araştırma yapmak üzere gitmek
  • 35 yaşından küçük olmak
  • Gidilecek olan merkezden akseptans elde etmiş olmak
  • Yurtdışı eğitim süresinin en az 3 ay olması
  • Dönüşte araştımacının yapmış olduğu çalışma(lar) a ait bir faaliyet raporunun yönetim kuruluna sunulması Bu koşulları belgeleyen genç araştırmacıya ayda 1000 Euro olmak üzere toplam 3000 Euro ile maddi destek sağlanır ve her yıl 1 araştırmacı desteklenir.
Tkad Genç Araştırmacı Yurtdışı Eğitimine başvuruda bulunmak isteğen arkadaşlar güncel bilgilerini tasl@tasl.org.tr  adrese email olarak göndermeleri yada  0 212 244 23 05 fax numarasına başvuruda bulunmaları gerekmektedir

Yorumlar