2012 2013 KYK Ek Yerleştirme Burs Başvuruları

2012 2013 KYK Ek Yerleştirme Burs Başvuruları - 2012 2013 KYK Ek Kontenjan Burs Başvuruları. 2012 2013 KYK Ek Yerleştirme Burs Başvuruları.

2013 2014 EK YERLEŞTİRME BURS BAŞVURULARI İÇİN TIKLA



Ek yerleştirme sonuçlarının açıklanmasının hemen ardından KYK'nın resmi web sitesi üzerinden başlayacak.

ÖNEMLİ DUYURU: KYK YAPTIĞI RESMİ AÇIKLAMADA 2012 2013 KYK EK YERLEŞTİRME YURT BAŞVURULARININ TARİHLERİNİ YAKIN ZAMANDA DUYURACAĞINI AÇIKLADI. YANİ ŞU AN İÇİN BAŞVURU YAPILMAMAKTADIR. 

Bende zamanında ek yerleştirme ile yerleşmiş birisi olarak, karşılaşabileceğiniz sıkıntılar ve sorunlar hakkında birkaç bilgi vermek istiyorum. 

1. Ek Kontenjan olduğum için bana burs çıkmaz mı ?

- Kesinlikle alakası yok. Burs başvurunuzu yaptıktan sonra, sizden önce normal olarak yerleşenlere burs çıkma olasılığı ne kadarsa, sizin de o kadardır.

2. KYK Burs Başvurusunu nereye yapacağım ?

- Burs başvurunuzu, yerleştirme sonuçlarının açıklanmasından sonra KYK'nın resmi web sitesi olan kyk.gov.tr üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Önemli uyarı : Ek kontenjandan yerleşen arkadaşlara önemli bir uyarım daha olacak. Tahminim KYK ek yerleştirme burs başvurularının süresini pek uzun tutmayacak. Bu nedenle, yerleştiğiniz okulun heyecanıyla başvuru yapmayı sakın unutmayın. Bir bakarsınız ki başvurular başlamış 3-4 gün içinde bitmiş. Bu nedenle ilk işlerinizden birisi burs başvurunuzu yapmak olsun derim.

Konuyla alakalı sorularınız varsa, yorum kısmından sorabilirsiniz. Elimizden geldiği kadarıyla yanıtlayabiliriz. ..

Yorumlar

  1. Ben Yükseköğretime Bu YıL Gectim .Ancak burs ve yurtkura başvurmadım .Ek KontenJanLa Bende BaşvuraBilirmiyim ..Yardımcı olurmusnz ?

    YanıtlaSil
  2. daha once 2 yıllık bı bolum okudum o sürede başbakanlık bursu aldım,sınava tekrar gırdım tekrar önlisans bolumune kaydımı yaptım ,bursumun devam etme olasılığı var mıdır?

    YanıtlaSil
  3. malesef ikinci defa alamazsınız

    YanıtlaSil
  4. ben ek yerlestme ıle yerlestım kyk burs basvuruları bıttı mı?

    YanıtlaSil
  5. slm ben daha önceden ıkı yıllık bölum kazandım 1 hafta okudum unıyı bıraktım bana basbakanlık bursu cıktı ama burs almdım sımdı ıse 4 yıllık uzaktan egıtım kazandım burs basvurusunda bulundum bana burs gelme olasılıgı var mı

    YanıtlaSil
  6. eğer adınıza kyk tarafından bir hesap açılmışsa malesef ikinci defa alamazsınız. açık öğretimlere de özel durumlar dışında burs verilmiyor.

    YanıtlaSil
  7. ne ara başladı ne ara bitti .s seneye tekrar başvurular yapılabilio mu ??

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar kyk ek yerleştirme burs başvuru sonuçları ne zaman açıklanıyor bana yardımcı olabilirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. ben ünv okurken bi 3 sene kyk dan kredi aldım. şimdi kyk ile alaşma yaptığım seneler doldu fakat benim okul bitmedi. ben tekrar kyk dan kredi alabilrmiyim geri ödemeli ?

    YanıtlaSil
  10. eğer okulunuz uzadıysa malesef kredeiniz ve bursunuz kesilir. artık dönemlerin kredi ve burs alma şansı yok

    YanıtlaSil
  11. ek kontenjan burs başvuruları ne zaman başlar arakadaşlar bilgiisi olan

    YanıtlaSil
  12. Ya arkadaşlar ek yerleştirmede burs basvurusu yaptım hala acıklanmadı kyk sitesindede bi haber yok ? ne zaman acıklanacak bilgisi dahilinde olan varsa HELP ?

    YanıtlaSil
  13. Ne zaman açıklanacak bu başvuru sonuçları :( :(

    YanıtlaSil
  14. Burs,öğrenim ve katkı kredisi sonuçları Aralık 2012 tarihinde açıklanacaktır-

    YanıtlaSil
  15. 2013 te burs ve kredi başvuruları ne zaman başlıcak bilgisi olan var mı

    YanıtlaSil
  16. Ben ara sinif yani 2. sınıf ogrencisiyim ama burs basvurusu yapmadim. Ek yerlestirmelerle birlikte bende burs basvurusu yapabilir miyim

    YanıtlaSil
  17. ek kontenjan burs başvurusu açıklandıktan hemen sonra mı yapılıyor nasıl yapılıyor biraz bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, yerleştirme sonuçları açıklandıktan hemen sonra kyk'nın resmi web sitesi üzerinde başvuru linklerini bulabilirsiniz...

      Sil
  18. Allah razı olsunn admin

    YanıtlaSil
  19. merhaba, ek kontenjanların başvuru tarihi 30 eylülde bitiyor burs başvuruları ise 29 eylülde. yerleşip yerleşmediğim belli olmadan nasıl burs başvurusu yapacağım yardımcı olabilirmisiniz bu konuda? ek kontenjanla girenler için başvurular tekrar mı açılacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arkadaşım. 29 eylülde bitecek olan başvurular, normal olarak yerleşenler için geçerlidir. Ek kontenjandan yerleşecek olan arkadaşlar için yerleştirme sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte tekrardan burs başvuru süreci başlayacaktır.

      Sil
  20. üniversite kayıtlarımmız ne zaman başlıyor

    YanıtlaSil
  21. ek yerleştirmeyle bu yıl üniversiteye yerleşenlerin burs başvuruları ne zaman başlayacak bilgisi olan var mı? KYK nın sitesinden takip etmeye çalıştım ama kaçırmış olabilirmiyim

    YanıtlaSil
  22. Selam arkadaşlar ben burs başvurusunu kacirdim nasil yapacagimi bilmiyorum madi durum kotu burs olmasa okula ara vermek zorunda kalabilirim ne yapmam gerekiyor acil yardim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder