Bartın Eğitim Vakfı Bursu

Bartın Eğitim Vakfı Bursu - Bartın Eğitim Vakfı Burs - Bartın Eğitim Vakfı Burs Başvurusu - Bartın Eğitim Vakfı. Bartın Eğitim Vakfı, Bartınlı öğrencilere burs veriyor. Bartın Eğitim Vakfı amaçlarını şöyle sıralıyor :


a. Her çeşit eğitim kademesindeki öğrencilere, araştırıcılara karşılıksız burslar temin eder,  öğrencilerin her türlü eğitim-öğretim ve araştırma giderleri ile kira, giyim, kuşam, alet-edevat,  gıda, yiyecek ve yakacak gibi ihtiyaçlarını karşılar, ayni ve nakdi yardımlarda bulunur. Ayrıca ihtiyaç sahiplerine nakdi ve aynî yardımlarda bulunabilir.
b. Yetişkinler ve öğrenciler için yurt, barınma evleri, misafirhaneler, çeşitli kamplar ve tesisler açar. Yurt içi ve yurt dışı geziler düzenler.

Bartın Eğitim Vakfı'nın adresi ise şöyle; ÇEVRE YOLU SOK. AKMAZLAR PIRLANTA SİTESİ


Yorumlar

  1. Burs başvurusunda bulunmak istiyorum yardimci olabilir misiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder