Adana Güç Birliği Vakfı Bursu

Adana Güç Birliği Vakfı Bursu  - Adana Güç Birliği Vakfı Bursu - Adana Güç Birliği Vakfı - Adana Güç Birliği Vakfı Burs Başvurusu.
Adana Güç Birliği Vakfı, Adanalı öğrencilere burs veriyor. Vakfın amacı, Adana'nın ekonomik, kültürel ve sosyal potansiyelinin gelişmesine katkıda bulunarak ülke yararları doğrultusunda birliği sağlayacak güçlü ve gelişmiş bir Adana gerçekleştirmektir.

EPEBAĞ MAH.19 SK. NO 13/A ADLİYE KARŞISI İBRAHİM GÜNAY İŞ MERKEZİ KAT:3ADANA
SEYHAN
(322) 352 33 49

Yorumlar

  1. Merhaba ben kocaeli üniversitesi matematik öğretmenliği 3. Sınıf öğrencisiyim maddi durumdan ve okuyan kardeş sayısının fazla olmasından dolayı biraz sıkıntı çekmekteyiz yardımcı olursanız çok mutlu olurum email:dilanm6511@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ben adana da oturan aydında üniversite okuyan 3. sınıf öğrencisi ömer eken. Zirat fakültesi okuyorum ve bursa ihtiyaç duyuyorum. İlgilenirseniz eğer e postam omereken6301@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Ben adana da oturan aydında üniversite okuyan 3. sınıf öğrencisi ömer eken. Zirat fakültesi okuyorum ve bursa ihtiyaç duyuyorum. İlgilenirseniz eğer e postam omereken6301@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. İsmim Büşra Tecirli.Ben Adana'da oturuyorum.Çukurova Üniversitesi Kozan İşletme Fakültesi İşletme bölümü 3. sınıf öğrencisiyim.Herhangi bir burs almıyorum. Bu bursa çok ihtiyacım var.Yardımcı olursanız sevinirim. E-posta adresim:busratecirli84@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. İsmim Büşra Tecirli.Ben Adana'da oturuyorum.Çukurova Üniversitesi Kozan İşletme Fakültesi İşletme bölümü 3. sınıf öğrencisiyim.Herhangi bir burs almıyorum. Bu bursa çok ihtiyacım var.Yardımcı olursanız sevinirim. E-posta adresim:busratecirli84@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben izzet şengil gümüşhane meslek yüksekokulu laboratuvar teknolojisi kazandım yardımlarınızı bekliyorum. e mail: izzet.sengil01@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben izzet şengil gümüşhane meslek yüksekokulu laboratuvar teknolojisi kazandım yardımlarınızı bekliyorum. e mail: izzet.sengil01@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Ben Aykan Zenger Adanalıyım Karabük Teknoloji Fakültesi Enerji Sistemleri Mühendisliği Kazandım Yardımınızı Bekliyorum. E-Posta Adresim : zenger.aykan@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. merhaba ben Hüseyin Akbulut karbaük üniversitesi aktürya ve risk yönetimi bölümünü kazandım desteğinizi beklıyorum

    E - posta : Akhsyn0180@gamil.com

    YanıtlaSil
  11. merhaba ben Hüseyin Akbulut karbaük üniversitesi aktürya ve risk yönetimi bölümünü kazandım desteğinizi beklıyorum

    E - posta : Akhsyn0180@gamil.com

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben çukurova üniversitesi maliye bölümü okuyorum ilk senem ikinci öğretim olduğu için harç parası sorun oluyor. Yardımlarınızı bekliyorum gulkaynarpnr@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. merhaba ben çukurova üniversitesi maliye bölümü okuyorum ilk senem ikinci öğretim olduğu için harç parası sorun oluyor. Yardımlarınızı bekliyorum gulkaynarpnr@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. hayırlı bayramlar ben metin muşlu adanada yaşıyorum Bingöl'de 3 sınıf okuyorum ikinci öğretim olduğum için odemek te zorluk çekiyorum yardıma ihtiyacım var teşekür ederim
    mtnmuslu@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. hayırlı bayramlar ben metin muşlu adanada yaşıyorum Bingöl'de 3 sınıf okuyorum ikinci öğretim olduğum için odemek te zorluk çekiyorum yardıma ihtiyacım var teşekür ederim
    mtnmuslu@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Ben Adana da oturuyorum Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Senirkent Meslek Yüksek Okulunu kazandım. Ailede kız kardeşim malatya inönü üniversitesi işletme okuyor annem ev hanımı babam asgari ücret aldıgı için. Maddi durum dan dolayı burs başvurusuna bulunmak istiyorum.
    E-posta = hakki_01_34@hotmail.com
    Telefon = 05367194428

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Ben adanada oturuyorum . İgdir inşaat mühendisligini kazandım Yardimci olabilirsiniz çok sevinirim
    E posta : sukrudemirkran@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, ben Mustafa Günel, Adana Saimbeyli'de oturuyorum. İTÜ'de Makine mühendisliği okuyorum ve İstanbul gibi bir yerde gerçekten bursa ihtiyacım var. Yardımcı olabilir misiniz? E posta: mustafaagunel@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder