2012 - 2013 KYK Yurt Başvuruları


2012 - 2013 KYK Yurt başvuruları Yüksek öğretime geçiş sınavının ve yerleştirme sonuçlarının belli olmasının ardından net bir tarih ortaya çıkacaktır.

Açıklanan tarihten sonra yurt başvurularınızı yapabilirsiniz. Tarihin ne zaman açıklanacağını ise size sayfamızdan belirteceğiz.
KYK Yurt ve Burs Başvuruları 17 AĞUSTOS 2012 - 28 AĞUSTOS 2012 (28 AĞUSTOS 2012 DAHİL) TARİHLERİ ARASINDADIR ! BAŞVURU YAPMAK İSTEYENLER KYK'NIN RESMİ WEB SİTESİ ÜZERİNDEN BAŞVURULARINI YAPABİLİRLER

2012 2013 KYK YURT SONUÇLARI İÇİN TIKLAYIN


Yorumlar

  1. bu yurt ne zaman acıklanacak

    YanıtlaSil
  2. kredilerde yurtlarla birliktemi açıklanıyor?

    YanıtlaSil
  3. hayır, burs ve kredilerin açıklanması kasım sonu veya ocak başında açıklanır. Yurtlar ise 4 eylülde açıklanacak

    YanıtlaSil
  4. ben ikinci tercihlere kaldım burs veya yurt başvurusu yapabilirmiyim ?ne zaman yapabilirim?

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar burslar ve krdi için nasıl başvuru yapcaz bilgilendirirseniz sevinirim selobaba-420@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. gardaşlar bnm kazandığım okulun kendine ait bi kaç tane yurduda kyk sı da var bn hepsinede başvuruda bulunabilir miyim

    YanıtlaSil
  7. benim bu sene 2.yılım. burs için kayıt yaptırabiliyomuyum ? bilgisi olan varmı ?

    YanıtlaSil
  8. yaptırabiliyosun ama ara sınıflar için başvuru zamanı geçti

    YanıtlaSil
  9. BEN 2. SINIF IM HIC YURT BASVURUSU YAPMADIM BU SENE BASVURU YAPMAK ISTIYORUM NE ZAMAN BASLIYOR???

    YanıtlaSil
  10. ben hazırlık okuycam okulöncesi için ve öğretmen lisesi çıkışlıyım 3. tercihim geldi karşılıksız burs veriliomuş hazırlık okurken alabilecekmiyim?

    YanıtlaSil
  11. arkadaslar ben burs basvurusunu kacırdım ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  12. ne aYkasınız siz olum...siz ögrencimisiniz laa.biraz güncel takılın.

    YanıtlaSil
  13. cok acil bi sorum var ... ben katkı kredisine basvuru yaptm gazetede basvuru yaptgma dair belge istenecek dyor basvuru belgesi mi yoksa cıktıgına dair belge mi lazım ?????

    YanıtlaSil
  14. KYK nın sitesine girebilen varmı ??

    YanıtlaSil
  15. HALA girilmiyor : (

    YanıtlaSil
  16. ben KYKya eğitim kredisi için başvuru yapmadım ama şimdi pişmanım. Ek kontenjan için tekrar başvuru açıldığında ben de başvuru yapabilir miyim (ek kontenjan değilim)

    YanıtlaSil
  17. ben dgsyi kazandım ama kyk başvurusu dgs için var mı onu merak ediyorum.yardımlarınızı bekliyorum. Serpil

    YanıtlaSil
  18. kyk ya yurt için başvurular bitti değil mi??benim mal sewgilim kaydolacaktı da:(

    YanıtlaSil
  19. pardon bu burs başvurusu yapamayanlar ne zaman yapabilecek

    YanıtlaSil
  20. lütfen bursa başvuramayanlar için resmi bir açıklama basına yaparlarsa çok memnun oluruz

    YanıtlaSil
  21. ya ben yurt dışında okuyorum kyk ya burs ve kredı başvurusu yapmıştım sonuçlar açıklanmış sonuçları öğrenmek ıçın gırıyorum ama başvurunuz yok dıyor bu nasıl oluyor acaba yurt dışında okuyan öğrencılerın burs ve kredı sonuçları daha açıklanmadımı bılen varmı....

    YanıtlaSil
  22. sıtede yurtiçi başvuran öğrencılerden gereken belgeler ıstenıyor hemen altada yurt dışında okuyan öğrencılerıden gereken belgeler sonra açıklanacaktır acaba ben onların bu açıklmayı yapmlarınımı beklıcem bılen varsa lutfen yardımcı olabılır mı...

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar ben kıbrıs üniversite okuyorum tam burslu olarrak yerleştim daha önce ihtiyacım yok tu bursa onun için baş vvuru yapmamıştım şimdi burs başvurusunu yapmam için nasıl bir yol izlemeliyim........................

    YanıtlaSil
  24. ben internetten kayıt yaptıramadm fakat bize cbüden verdikleri formu doldurdum burs sorguladm zaman tc kimlik kaydı yapilamadı dedi okuldaki bursla bu burs aynı mı beni bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  25. 2012 burs başvuruları ne zaman biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  26. ek burs başvurusu yapılacak mı? yapılacaksa ne zaman yapılacak beni bilgilendirirseniz cok memnun olurum.. tesekkürler..

    YanıtlaSil
  27. ancak geri ödemeli çıkıyor

    YanıtlaSil
  28. 2012 BURS BAŞVURUSU NE ZAMAN BİLEN VAR MIII????

    YanıtlaSil
  29. ben basvurdum ama kabul edılmedı suan basvuru yapmak ıstıyorum acaba yapabılırmıyım bılgılendırırmısınız sımdı den tsk :)

    YanıtlaSil
  30. Ben Samsunda okuyorum da yurt başvurusunu Adana da yapsam kabul edilir mi bir problem olur mu diye soracaktım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  31. hayır arkadaşım olmaz neden olsun ki, zaten yurt başvuruları internet üzerinden yapılıyo o nedenle istersen avustralya'dan bile yapabilirsiniz :) umarım istediğin gibi olur kardeşim

    YanıtlaSil
  32. benim bu yıl ikinci senem ben de başvurmak istiyorum. kabul olur mu acaba benimde. ne zaman başvurabilrim.

    YanıtlaSil
  33. evet siz de başvuru yapabilirsiniz. Ara sınıfların burs başvurusu temmuz ayında yapılacak büyük ihtimalle. net bir tarih açıklanmadı henüz. temmuz ayı boyunca kyk'nın sitesini kontrol edin

    YanıtlaSil
  34. düzeltiyorum kusura bakmayın yurt başvurusunu sormuşsunuz sanırım. ama yurt başvurusunda da ayrı bir prosedür kullanılmıyo. temmuz ayı içerisinde burs ve yurt başvuruları ( ara sınıflar için ) beraber yapılıyo

    YanıtlaSil
  35. ben ikinci sınıf öğrncisiyim burs başvurusu yapmak istiyorum 2012 2013 yılı için nezaman başlıyor acaba

    YanıtlaSil
  36. merhabalar bende ikinci sınftayım YURT başvuruları 2012 ve 2013 tarihinde NEZAMAN BAŞLIYOR

    YanıtlaSil
  37. nasıl yapılıyor

    YanıtlaSil
  38. lütfen bilen varsa bilgilendirsin internetten yapılıyor mu

    YanıtlaSil
  39. yapılıyor dostum www.kyk.gov.tr adresine gir oradan yurt başvurusunu bilgilerini girip yapabiliyosun

    YanıtlaSil
  40. yeni kayıt öğrencilerin burs basvurusu ne zaman baslıyor bilgisi olan varmı aciilllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  41. yeni dönem kayıt yaptıran öğrencilerin yurt başvuruları yerleştirme sonuçlarının açıklanmasından hemen sonra yapılacak.

    YanıtlaSil
  42. nasl basvuru yapacaz bn bilmiyorum

    YanıtlaSil
  43. basvuru nasıl yapılıyo

    YanıtlaSil
  44. saat 5 te dediler bekliyorum hala yok. bn mi yanlış yerdeym

    YanıtlaSil
  45. ikinci sınıfların yurt başvurları ne zaman yapılacak

    YanıtlaSil
  46. "ikinci sınıfların yurt başvurları ne zaman yapılacak" diyen arkadaş, ara sınıflar için yurt başvuruları kyk.gov.tr adresinde başladı elini çabuk tut

    YanıtlaSil

Yorum Gönder