2012 - 2013 KYK Yurt Başvuruları

/ On : 07:55

2012 - 2013 KYK Yurt başvuruları Yüksek öğretime geçiş sınavının ve yerleştirme sonuçlarının belli olmasının ardından net bir tarih ortaya çıkacaktır.

Açıklanan tarihten sonra yurt başvurularınızı yapabilirsiniz. Tarihin ne zaman açıklanacağını ise size sayfamızdan belirteceğiz.
KYK Yurt ve Burs Başvuruları 17 AĞUSTOS 2012 - 28 AĞUSTOS 2012 (28 AĞUSTOS 2012 DAHİL) TARİHLERİ ARASINDADIR ! BAŞVURU YAPMAK İSTEYENLER KYK'NIN RESMİ WEB SİTESİ ÜZERİNDEN BAŞVURULARINI YAPABİLİRLER

2012 2013 KYK YURT SONUÇLARI İÇİN TIKLAYIN


47 yorum:

Adsız dedi ki...

bu yurt ne zaman acıklanacak

Adsız dedi ki...

4 eylül

Adsız dedi ki...

kredilerde yurtlarla birliktemi açıklanıyor?

Adsız dedi ki...

hayır, burs ve kredilerin açıklanması kasım sonu veya ocak başında açıklanır. Yurtlar ise 4 eylülde açıklanacak

... dedi ki...

ben ikinci tercihlere kaldım burs veya yurt başvurusu yapabilirmiyim ?ne zaman yapabilirim?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar burslar ve krdi için nasıl başvuru yapcaz bilgilendirirseniz sevinirim selobaba-420@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gardaşlar bnm kazandığım okulun kendine ait bi kaç tane yurduda kyk sı da var bn hepsinede başvuruda bulunabilir miyim

Adsız dedi ki...

benim bu sene 2.yılım. burs için kayıt yaptırabiliyomuyum ? bilgisi olan varmı ?

Adsız dedi ki...

yaptırabiliyosun ama ara sınıflar için başvuru zamanı geçti

Adsız dedi ki...

BEN 2. SINIF IM HIC YURT BASVURUSU YAPMADIM BU SENE BASVURU YAPMAK ISTIYORUM NE ZAMAN BASLIYOR???

Adsız dedi ki...

ben hazırlık okuycam okulöncesi için ve öğretmen lisesi çıkışlıyım 3. tercihim geldi karşılıksız burs veriliomuş hazırlık okurken alabilecekmiyim?

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben burs basvurusunu kacırdım ne yapabilirim

Adsız dedi ki...

ne aYkasınız siz olum...siz ögrencimisiniz laa.biraz güncel takılın.

Adsız dedi ki...

cok acil bi sorum var ... ben katkı kredisine basvuru yaptm gazetede basvuru yaptgma dair belge istenecek dyor basvuru belgesi mi yoksa cıktıgına dair belge mi lazım ?????

Adsız dedi ki...

KYK nın sitesine girebilen varmı ??

Adsız dedi ki...

HALA girilmiyor : (

Adsız dedi ki...

ben KYKya eğitim kredisi için başvuru yapmadım ama şimdi pişmanım. Ek kontenjan için tekrar başvuru açıldığında ben de başvuru yapabilir miyim (ek kontenjan değilim)

Adsız dedi ki...

ben dgsyi kazandım ama kyk başvurusu dgs için var mı onu merak ediyorum.yardımlarınızı bekliyorum. Serpil

Adsız dedi ki...

kyk ya yurt için başvurular bitti değil mi??benim mal sewgilim kaydolacaktı da:(

Adsız dedi ki...

pardon bu burs başvurusu yapamayanlar ne zaman yapabilecek

Adsız dedi ki...

lütfen bursa başvuramayanlar için resmi bir açıklama basına yaparlarsa çok memnun oluruz

memo34 dedi ki...

ya ben yurt dışında okuyorum kyk ya burs ve kredı başvurusu yapmıştım sonuçlar açıklanmış sonuçları öğrenmek ıçın gırıyorum ama başvurunuz yok dıyor bu nasıl oluyor acaba yurt dışında okuyan öğrencılerın burs ve kredı sonuçları daha açıklanmadımı bılen varmı....

Adsız dedi ki...

sıtede yurtiçi başvuran öğrencılerden gereken belgeler ıstenıyor hemen altada yurt dışında okuyan öğrencılerıden gereken belgeler sonra açıklanacaktır acaba ben onların bu açıklmayı yapmlarınımı beklıcem bılen varsa lutfen yardımcı olabılır mı...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben kıbrıs üniversite okuyorum tam burslu olarrak yerleştim daha önce ihtiyacım yok tu bursa onun için baş vvuru yapmamıştım şimdi burs başvurusunu yapmam için nasıl bir yol izlemeliyim........................

Adsız dedi ki...

ben internetten kayıt yaptıramadm fakat bize cbüden verdikleri formu doldurdum burs sorguladm zaman tc kimlik kaydı yapilamadı dedi okuldaki bursla bu burs aynı mı beni bilgilendirirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

2012 burs başvuruları ne zaman biliyor musunuz?

Adsız dedi ki...

ek burs başvurusu yapılacak mı? yapılacaksa ne zaman yapılacak beni bilgilendirirseniz cok memnun olurum.. tesekkürler..

Adsız dedi ki...

ancak geri ödemeli çıkıyor

Adsız dedi ki...

2012 BURS BAŞVURUSU NE ZAMAN BİLEN VAR MIII????

Adsız dedi ki...

ben basvurdum ama kabul edılmedı suan basvuru yapmak ıstıyorum acaba yapabılırmıyım bılgılendırırmısınız sımdı den tsk :)

Adsız dedi ki...

Ben Samsunda okuyorum da yurt başvurusunu Adana da yapsam kabul edilir mi bir problem olur mu diye soracaktım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Adsız dedi ki...

hayır arkadaşım olmaz neden olsun ki, zaten yurt başvuruları internet üzerinden yapılıyo o nedenle istersen avustralya'dan bile yapabilirsiniz :) umarım istediğin gibi olur kardeşim

Adsız dedi ki...

benim bu yıl ikinci senem ben de başvurmak istiyorum. kabul olur mu acaba benimde. ne zaman başvurabilrim.

Adsız dedi ki...

evet siz de başvuru yapabilirsiniz. Ara sınıfların burs başvurusu temmuz ayında yapılacak büyük ihtimalle. net bir tarih açıklanmadı henüz. temmuz ayı boyunca kyk'nın sitesini kontrol edin

Adsız dedi ki...

düzeltiyorum kusura bakmayın yurt başvurusunu sormuşsunuz sanırım. ama yurt başvurusunda da ayrı bir prosedür kullanılmıyo. temmuz ayı içerisinde burs ve yurt başvuruları ( ara sınıflar için ) beraber yapılıyo

Adsız dedi ki...

ben ikinci sınıf öğrncisiyim burs başvurusu yapmak istiyorum 2012 2013 yılı için nezaman başlıyor acaba

Adsız dedi ki...

merhabalar bende ikinci sınftayım YURT başvuruları 2012 ve 2013 tarihinde NEZAMAN BAŞLIYOR

Adsız dedi ki...

nasıl yapılıyor

Adsız dedi ki...

lütfen bilen varsa bilgilendirsin internetten yapılıyor mu

Adsız dedi ki...

yapılıyor dostum www.kyk.gov.tr adresine gir oradan yurt başvurusunu bilgilerini girip yapabiliyosun

davut ozguler dedi ki...

yeni kayıt öğrencilerin burs basvurusu ne zaman baslıyor bilgisi olan varmı aciilllllllllllllllllllllllllllll

Adsız dedi ki...

yeni dönem kayıt yaptıran öğrencilerin yurt başvuruları yerleştirme sonuçlarının açıklanmasından hemen sonra yapılacak.

Adsız dedi ki...

nasl basvuru yapacaz bn bilmiyorum

Adsız dedi ki...

basvuru nasıl yapılıyo

Adsız dedi ki...

saat 5 te dediler bekliyorum hala yok. bn mi yanlış yerdeym

Adsız dedi ki...

ikinci sınıfların yurt başvurları ne zaman yapılacak

Adsız dedi ki...

"ikinci sınıfların yurt başvurları ne zaman yapılacak" diyen arkadaş, ara sınıflar için yurt başvuruları kyk.gov.tr adresinde başladı elini çabuk tut

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *